Lewis Hamilton bio je vidno uzbuđen nakon što je osvojio 69. prvu startnu poziciju u karijeri. Priznao je da je bio pod velikim pritiskom u zadnjem krugu jer se bojao nekakve žute ili crvene zastave koja je mogla upropastiti njegov zadnji i najbrži krug.
Bilo je ovo jedno posebno popodne po mnogočemu. Kiša koja je neumoljivo padala je odgodila restart Q1 za malo više od 2 sata nakon što se Romain Grosjean zabio u zid te suci nisu htjeli ništa riskirati pa je start bio odgađan svakih 15 minuta. Sada je Lewis Hamilton usamljen na vrhu ljestvice po pitanju najbolje startne pozicije u kvalifikacijama, preuzevši mjesto od velikog Michaela Schumachera.
”Jako je teško naći riječi kojima bi opisao moje osjećaje.”
Komentirao je Lewis kako nije imao dobru vidljivost te da je izvukao maksimum iz bolida.
”Bilo je jako teško vidjeti na stazi, čak ni linije nisam dobro vidio. Ali, u posljednjem pokušaju pod pritiskom sam uspio izvući maksimum iz bolida i to mi je donijelo pole.”
U posljednjoj kvalifikacijskoj rundi vozači su se vratili na full wet gume jer je opet intenzitet kiše pojačao.
”Na gumama za mokro sam imao bolji osjećaj bolida, više gripa i više trakcije iako smo podesili bolid za suho vrijeme. Bilo je jako zanimljivo hvatati bolid po ovakvim uvjetima te pokušavati dati gas što prije ali, ne prerano jer se inače više izgubi nego dobije. Ali sve u svemu sam prezadovoljan,” zaključio je Lewis.
Uf , 69 pole positiona !
Eto , Lewis Hamilton i službeno postao najbrži vozač u povijesti F1 !😏
Ako ćemo o najbržima u odnosu na broj odvoženih utrka, onda statistike stoje ovako:
Pole position:
1. AS 40.12%
2. LH 34.00%
3. MS 22.15%
Najbrži krug:
1. MS 25.08%
2. AP 20.60%
3. LH 18.50%
Pobjede:
1. MS 29.64%
2. LH 29.00%
3. AP 25.63%
Ruku na srce, ovome bi trebalo dodati još i neki koeficijent ‘težine’ koji bi ovisio o konkurentnosti bolida u kojima su dotični vozili, ali to procijenite sami.
Odlična analiza.
Ma ni jedna vaša statistika nemože umanjiti LH dostignuće ma koliko se vi trudili već sam vam reka usporedite momčadske kolege AS, AP is LH s onim od MS to je nebo i zemlja tako da tu statistiku obisi mačku od rep i tješi se!
Usporedi ti bolide MS 2000-2004 i LH2014-2017. LH ima 4 godine najdominantniji bolid, MS je imao 2002 i 2004 najbrži bolid tih godina je rubens bio viceprvak, s tim da ni F2002 i F2004 nisu bili tako dominantni kao ovi mercedesi.2000.2001.2003. je MS vodio bitke sa Hakinenom pa Raikonenom i Montoyom za naslov u bolidima koji nisu bili ni blizu tako dominantni kao ovi od Lewisa jer da jesu onda bi rubens bio 5 puta viceprvak a i ms bi imao više polea od ovih 68.Lewis je 2007 došao u mclaren koji je bio tada bolid za naslov, došao je… Read more »
me bih se slozio s tobom MS je osvojio toliko naslova prvaka bez konkurencije sezonama je samo kruzio stazom….
Sa svojim argumentima potvrđuješ šta sam ja govorio čim je Irvine bio u mogućnosti da bude prvak to dovoljno govori kako je dominantan bio Ferrari u razdoblju 2000- 2005, nije bira on momčadske kolege nego je to politika Ferrari to ne znam ali dođe na isto nije ima konkurenciju unutar momčadi a vozio je dominantan bolid šta misliš da je LH umisto Rosberga ima za momčadskog kolegu Van der Garda, Benetton nije bila ništa lošiji od Williamsa u vrime kad je bio svjetski prvak ja ne umanjujem njegov talent ali brojke koje spominjete i statistika su ostvarene zbog toga, bile… Read more »
Za 2002 i 2004 da, ali 2000,2001,2003, nikako. Pa 2000 je osbvojio naslov sa 19 bodova viška a 2003 za 2 boda ispred kimija. Ali nijedne te sezone nije bilo kao zadnje tri mercedesa. Vidi samo koliko tih godina je pole positiona uzeo montoya, a u trci jbg bolji vozač, bolja taktika koja je tada imala na važnosti zbog dolijevanja goriva
opet on objektivno, kao i uvijek. 2000-2004 je ferrari bio najbolji auto. bez ikakve rasprave. sad, ako u 2001 nije bio toliko ispred kao 2002, to su vec druge teme. ti ocito ne razlikujes pojmove biti dominantan i biti najbolji. redbull je recimo 2001 i 2013 bio dominantan, a 2010 i 2012 je bio najbolji. da budes najbolji, ne moras biti za kilometar bolji od drugog. dovoljno je biti samo metar bolji od konkurencije. ali i dalje si najbolji. a da sad ne pricamo o momcadskim odredbama. pogledaj koliko je puta rosberg pobjedio od 2014-2016, a koliko puta barrichello 2000-2005.… Read more »
Ja mogu shvatiti da je teško biti objektivan do neke mjere kad navijaš za nekoga ali neke stvari da ne vidiš i nalaziš smišne argumente za opravdati to mogu samo pripisati idolopoklonstvu i zaslipljenosti pored zdravih očiju!
Stvarno je gušt gledat ovog čovika kako vozi. Najbolji vozač na gridu za jedan krug, a bome nije daleko ni u utrci.