Ekipa Mercedesa je u novoj “turbo eri” svoju dominaciju olakšavala i mogućnošću “odvrtanja” motora na maksimum u ključnim trenutcima, posebice u posljednjoj kvalifikacijskoj rundi. Ove sezone ekipa Ferrarija je puno bliže po performansama u jednom brzom krugu, ali unatoč tome vozači Mercedesa imaju osam pole positiona, prema “samo” dva pole positiona Ferrarijevog tandema.
Cijelu situaciju je komentirao vodeći čovjek prvenstva Sebastian Vettel.
“Na posljednjih nekoliko utrka Mercedes je napravio bolji posao od nas. Mislim da ključnu razliku pravi kvalifikacijska forma,” izjavio je Vettel.
“Oni su u mogućnosti iskoristiti dodatnu snagu motora i tu dobivaju 3-6 desetinki na pravcima u odnosu na nas,” dodao je Vettel.
“To je nešto što mi zasad ne možemo. Radimo na tome, ali to ne dolazi preko noći. Stvar je jednostavna, ako si u vodstvu nakon prvog zavoja, utrka kasnije izgleda drukčije,” zaključio je Vettel.
Odličan članak na ovu temu:
http://www.f1fanatic.co.uk/2017/07/18/is-vettel-right-about-mercedes-game-changing-advantage-in-qualifying/
E moj Seb, šta si zaboravio da si baš ti 2011-e u Red Bullu imao tu privilegiju da budeš dominantan na kvalifikacijama sa mapiranim Renaultovim motorom,pa ti je bio dovoljan samo jedan brzi krug.Tako da sad pusti da malo i drugi uživaju,sad bi on opet..
A Hamilton kao od jučer ima tu privilegiju? 2014,2015,2016 je dominirao Minardi i Gaston Mazzacane
Mercedes ima “magični gumb” , ali ti imaš magični prst (Fingerboy) pa si ga lijepo metneš u dupe pa ćeš i ti ići brže 🙂
Pokaži mu kako se to radi pošto imaš iskustva sa tim
https://www.youtube.com/watch?v=_uquepSdLPI
Al si mu rekao!
Samo pazi da ti Vettel ne vrati “prst u pak Vettel prvak!”
Nažalost, ova će sezona prema kraju za Vettela vjerojatno ispasti u stilu ”sam protiv svih”, tj sam protiv Mercedesovih dizajnera i pit walla, nešto u stilu onoga što je Alonso imao dok je bio u Ferrariju, pogotovo 2012. godine.
Kad god gledam Hamiltonu ili Bottasa onboard jedna mi stvar uvijek upada u oko : nevjerovatno miran bolid pri izlasku iz zavoja i glatko ubrzanje……..
Nema puno korekcija volanom, rekao bih ni proklizavanja baš…… Jako smooth i efikasno…
Rekao bih da najveći dio prednosti nastaje baš u tim trenucima….
Ja bih to ipak pokušao gledati kroz tekst g. Gary Andersona (Autosport): “Love him or hate him, you can’t question his talent – and what I believe I saw down at Brooklands showed me that it doesn’t just happen because he’s in the best car. Hamilton really does work to make that car the best and the fastest.” Isprika poradi engleskog jezika.
Apsolutno se slažem s time , Hamilton je strašno brz i inženjeri iz njegove vožnje dobivaju vrlo važne podatke !
OK kvale, a kaj je sa tempom u utrci? Azerbajžan, Austrija 90% utrke, i sad Britanija, zaostatak u utrci.. Merc je riješio problem sa gumama i evo ih na vrhu opet, a čini mi se da nikad nisu ni sišli sa vrha već je Ferrari bio u početku jako jako blizu.. Sad se merc odvaja polako. A ferari tek treba odraditi kazne za pu itd.. To ih tek čeka
Ferrari ako želi napraviti neki dodatan pomak i napad na nešto više izuzetno im dobro dolazi ljetna stanka gdje mogu raditi na svojim bolidima. Naime, Mađarska će biti specifična kao i do sad što je bilo tako da Ferrari može imati šanse ali nakon toga dolaze izuzetno duge i brze staze gdje Ferrari može ponovno imati velikih problema ukoliko nešto ne naprave prilikom ljetne stanke. Nadam se da hoće i da ćemo do kraja gledati veliku bitku za naslov 😉