McLarenov šef Zak Brown smatra da se situacija u kojoj se trenutno nalaze sviđa Mercedesu i Ferrariju.
Nakon još jedne sezone za zaborav zbog Hondinih motora, McLaren traži rješenja za 2018., kojih nema baš puno.
“Mi smo velika momčad koja zna kako pobjeđivati i osvajati prvenstva pa se čini da se ostalim momčadima sviđa situacija u kojoj se nalazimo. Ne žele da im se približimo, što je razumljivo,” izjavio je Brown.
Brown je dao naslutiti da će Honda i sljedeće godine biti njihov dobavljač pogonskih jedinica, ali odluka će se donijeti tijekom sljedećih tjedana.
“Razgovarali smo s Hondom o različitim scenarijima. Mislimo da Honda može odraditi svoj posao, ali napredak mora biti brži.”
“Ne možemo nastaviti biti nekonkurentni. Prošle su tri godine. Moramo drastično poboljšati pogonsku jedinicu ili pronaći drugi način da stignemo na vrh.”
“Počinjemo raditi na bolidu za 2018. i moramo znati kako stvari stoje za sljedeću godinu. Želimo pobjeđivati i biti na postolju isto kao i Fernando pa se neke stvari moraju promijeniti,” zaključio je Brown.
Ma nista od te honde.odustao sam od nje nakon trece sezone.
Zajebana situacija jer Alonso je vec reko i tu se skroz slazem da ove sezone mora biti blizu vrha da bi imalo smisla vjerovati da ce se sljedece boriti za pobjede. Sa druge strane najbolje je zaustaviti razvoj za ovu sezonu i maximalno se posvetiti sljedecoj. Al onda od ove nista. I to opet ne garantira da ce sljedece biti nesto. Ovo je vec cetvrta godina i jedino sta smatram je da ce kad tad uspijeti doci gore jer im love ne fali. A onda opet vidimo ferrari koji je blizu ali ubiti nigdje. Bez nove promjene pravila tesko da… Read more »
Nije Ferrari toliko slab u razvoju,čak mu se treba odati i priznanje kako su se dobro približili Mercedesu gledajuči koliko je imao lani prednost.
Nego izgleda da je Merc na početku godine došao sa starim motorom a da su sva unaprijeđenja došla od Španije pa naprijed i to se točno vidi,jer je Ferrari bio prije baš blizu a sada nekako daleko.
Trebat će Ferrariju hebena nadogradnja neka da uhvate Luju.
Ok nisam neki expert za motore, pa ako netko zna neka mi objasni jednu stvar.. Kako je moguće da imamo toliko velike razlike između proizvođača motora, pogotovo jer su tu pravila stroga i sve je definirano pravilnikom..
Znači svaki je zapremine 1.6, te ograničen na 15,000 rpm, mora biti pod 90 stupnjeva, protok goriva 100kg/h itd itd.. Pa odakle onda ta razlika od 50 -60 ks za npr Renault, dok Honda zaostaje ili je barem na početku sezone zaostajala debelo preko 100ks?? Kako je to moguće?
Al još više boli ova nepouzdanost i ovi silni kvarovi , a još smo sve to mogli prožvakati u prvoj godini ali sada u trečoj da se to opet događa e to je za mene totalna pušiona od strane HONDE sada kada vidim na cesti Honda auto sere mi seeeee
haha istina, ovo što si rekao za Hondu, baš su mi se zgadili!!
Veci je problem u ers-u nego u motoru s unutarnjim izgaranjem. Odatle najveci manjak snage. S tim da ovih 15000rpm niko nikad nije postiga pa je isto imali blokadu ili ne. A drugi faktor je potrosnja goriva tj koliko koji motor moze proizvest snage iz grama benzina ili kilograma. Tj specificna snaga motora ne apsolutna snaga
Ne svaljujkrivicu sad na druge, ako je netko kriv onda je to Honda zbog slabe i ne pouzdane pu. A neznam zašto se samo spominje Fernando kao onaj koji se želi boriti za podija i pobjede, siguran sam da je to želja i Softela.
Priča gluposti , McLaren je u tolikim govnima da niko uopće ne razmišlja o njima , a pogotovo ne Mercedes i Ferreari !
Ne lupetaj majke ti, pa što im se ne bi sviđala.. Svi ljubitelji i vozači bi voleli na podijumu zajendo da vide Kimija (možda neko i Vetela), Hamiltona i Alonsa odnosno Ferrari, Merc i Mclaren ali matori moraš naći rešenja, nema ništa od priče i kukanja. Pritiskajte Hondu da reši probleme jbt, uložite još para svi ako treba…