Nova pravila protiv najezede mladih vozača?

Bivši Williamsov tehnički šef, Pat Symonds tvrdi da su nova pravila Formule 1 donesena kako bi spriječila mlade vozače u da se utrkuju na najvišoj razini motosporta..

Formalni narativ iza velikih promjena ove godine je želja da se poveća aerodinamički potisak i mehaničko prianjanje te time proizvedu brži bolidi. Međutim, Symonds tvrdi da pravi razlozi leže u potpuno drugoj činjenici.

“Prema mojem mišljenju, stvaranje bolida bržih pet sekundi po krugu nema ništa s time da se poboljša show. Ideja je došla od Bernieja i prošla je kroz Stratešku grupu. On se zapravo osjećao uvrijeđen činjenicom da 17-godišnjak (Max Verstappen) može voziti u Formuli 1 i pritom biti uspješan,” rekao je Symonds za francuski L’Equipe.

Symonds vjeruje da je Ecclestone mislio kako će nova pravila efektivnije spriječavati tinejdžerske talente u utrkivanju za Velike nagrade. Međutim, pristup nije proradio.

“Mislili su da će, ako naprave bolide pet sekundi bržima, biti puno teže voziti, pogotovo mladim vozačima. Ali pokazalo se potpuno suprotno. Ne mislim da je loša stvar da se 17-godišnjaci utrkuju u Formuli 1. Ako sport želi privući mlađu publiku, onda trebaju i mlade vozače.

 

Prije početka predsezone, mnogi vozači su se fizički pripremali jer se očekivalo da će novi bolidi biti zahtjevniji. Možda Symondsove tvrdnje ne djeluju istinito, mora se priznati da je Lance Stroll izgledao poprilično nespremno na prvom predsezonskom testu kada je nekoliko puta izlijetavao sa staze. Međutim, isto tako se mora priznati i kako je na drugom predsezonskom testu već izgledao puno bolje.

Koji se pravi razlog krije iza novih pravila, nije poznato. Kakav god da je razlog, nadajmo se da će pružiti ono što Formuli 1 prvenstveno treba – bolje i zabavnije utrke.

 

3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
brasko

Po onoj narodnoj mladost, ludost. Pod tim ne mislim da je u F1 svijetu netko lud, al dobro možda ih i ima. Mišljenja sam da povećanje brzine po krugu neće imati značajan utjecaj kod mladih vozača. Iskusan vozač će ipak imati više respekta na stazi od onih ne tako iskusnih u ovom slučaju mladih.

dxdy

lako je sjesti u dobar bolid, stiskat gas i biti uspješan… mladi vozači bi trebali iskustvo graditi u “sporijim” ekipama ili u nižim rangovima natjecanja, te bi morali zaslužiti mjesto u boljim ekipama. sve mi se čini da je F1 debelo zašla u amaterizam jer popularnost oktanskog cirkusa pada, pa se riskira sa mladim nadobudnim vozačima koji naravno izazivaju nered na stazi što prividno podiže zanimanje za F1 ali skreće pogled sa problema koji izjedaju samu F1.

Renault_F1_team

Evo idem opalit komentar samo da vidim hoće li biti objavljan, zato jer evo ima već uru vremena da pokušavam objavit komentar na temu (Hasegawa: Uspjeli smo napravit neke izmjene), jedno 50 x samo stavio “paste” i nikako…Bravo GP1

Related Posts