Papaya Orange McLaren?

Momčad McLaren Honde je ponovno dala nagovještaj u kojim bojama ćemo ih gledati sljedeće sezone.

Šuškanje o povratku na narančastu ili barem djelomice narančastu livreju započelo je istoga trenutka kada je McLaren objavio točan datum i vrijeme predstavljanja novog bolida, te narančastim odbrojavanjem vremena. Od tada su se pojavile brojne špekulacije koje su u više navrata bile potkrepljene različitim nagovještajima preko momčadskih društvenih medija.

Posljednji nagovještaj je McLarenova nova naslovna fotografija na Facebooku i Twitteru, a ona sadrži narančasti obris novog bolida, i datum predstavljanja istog. Nakon objave kako je novi bolid prošao crash testove, Eric Boullier je izjavio kako je još samo potrebno polakirati novi bolid.

Tko je zaslužan za McLarenovu povezanost sa narančastom bojom!? Gospodin po imenu Teddy Mayer koji je obnašao ulogu jednog od izvršnih direktora momčadi McLarena, a njegov nasljednik je bio upravo, svima dobro poznati, Ron Dennis.

Godine 1967., Mayeru se svidjela livreja jednog suparničkog Can-Am automobila, te su već 1968.godine, McLarenov Can-Am automobil i Formula 1 bolid, postali narančasti. McLarenovi narančasti bolidi su bili iznimno atraktivni te vrlo lako prepoznatljivi, no ta boja se na bolidima oznake M (odnosno na samo njih četiri; M7A, M7C, M14A, te M19) zadržala jako kratko, odnosno samo četiri sezone natjecanja.

Narančasti McLarenovi bolidi nisu imali previše uspjeha te su najveća postignuća bile četiri pobjede, četiri druga mjesta te tri treća mjesta i to samo u 1968. i 1969. godini, s vozačima Denny Hulmeom, i naravno Bruceom McLarenom. Valja spomenuti kako su sezone 1968. završili kao drugi u konstruktorskom poretku. Treba napomenuti kako su pogonske jedinice već spomenutih bolida bile marke proizvođača Ford-Cosworth.

Tijekom 1990.-ih godina, te sredinom prvog desetljeća novog tisućljeća, narančasta se koristila prilikom predsezonskih testiranja, a Ron Dennis kad god upitan zašto ta boja ne ostane bi odgovorio kako je to stara McLarenova boja i zašto ići unazad te kako livreje nije potrebno mijenjati samo da bi se pojedinci bolje osjećali. Ipak Dennisovom promjenom, Zak Brown je već najavio promjene koje su oduševile puno ljudi u tvornici te se i mi iskreno nadamo kako će oduševiti i nas.

18 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
enesp30

samo boja Marlbora ih može vratit na staru slavu heheheheh. ajde nekako sam se uz Mercedes navikao na onu sivu-west. Ali ova crna nikako narančaste se ne sjećam jer se nisam rodio koliko znam od 76 crveno-bijela

Desmosedici

Malo ranije, od 1974 im je sponzor bio Marlboro i boja crveno-bijela. I odmah puni pogodak, Emerson Fittipaldi svjetski prvak.

sutara161

ajme, dan danas nisam prežalio odlazak westa i onog crno-srebrnog štiha. isto ko renault poslije mild sevena il honda poslije luckyja. a marlboro se od 2008 nije vidio, čak su im ono 2010 i cenzuru zabranili (bar code onaj) lol

Leo

Na staru slavu ih može vratiti njihov stari partner a ne nikakva pitura,jedan odličan proizvod iz Japana i evo slave.Samo da je doči do postolja i evo ti slave Alo+Van+pobjede=SLAVA
Malo se šalim ne zamjeri.

Worf

a neznam. meni osobno su najljepsi bili mclareni iz 2007, a i onaj kimijev 2005. iako je u doba marlbora bio super uspjesan, nekako su mi crvena i bijela u kombinaciji vise boje za ferrari, toyotu, i takve…….mclaren bi po meni trebao biti tamno srebrni, znaci tamniji od ovih mercedesa sada. a ovaj orange ce bit odvratan.

MP4-30 Honda

Mclaren Honda je svoje najveće uspjehe postigla u bijelo crvenoj kombinaciji boja. Bilo bi zgodno kad bi se povijest ponovila, ali ne vjerujem u takav razvoj događaja. Mislim da će ove godine najviše Castrol utjecati na nove boje.

Desmosedici

To je jedan od najdugovječnijih sponzorskih odnosa. Mclaren je bio u Marlboro livreji od 1974. do kraja 1996. kada su prešli na novog sponzora West i srebreno-crnu kombinaciju boja po uzoru na Mercedesove srebrene strijele.

Leo

Ja mislim da će to biti narančasta crta da neće cijeli bolid biti narančast.
Meni osobno je najljepši Mclaren onaj iz Hamiltonove ere srebrni ali to je Mercedesova boja tako da.

Desmosedici

Za mene je jedna od najljepših livreja u povijesti bila Marlboro Mclaren. I onda se 1980. pojavio i bolid Alfa Romeo u Marlboro nlivreji indetičan sa Mclarenom. Razlika je bila samo u tome što je Alfa imala malo crvene boje na vrhu nosa da ih gledaoci po tome vizualno razlikuju. Oba bolida su bila prekrasna.

Desmosedici

Ferrari je tada imao dosta tamniju nijansu crvene. Bio je cijeli crveni bez glavnog sponzora, samo tehnički sponzori u malom formatu.

Desmosedici

Poznavaoci F1 znaju da original Ferrari crvena boja ima tamniju nijansu od ove koja je sada na Ferrarijevim bolidima. Naime, kad je Ferrari ušao u sponzorski odnos s Phillip Morisom, odnosno njegovom markom Marlboro, promijenio je svoju original crvenu u Marlboro crvenu boju koja je nijansu svjetlija i tako je ostalo do danas jer su mislim i sada u sponzorskom odnosu. Renault je osim žuto crne kombinacije imao i bijele dodatke pa je po meni izgledao nekako ljepše nego sada.

alex

Nije mi nešto,ali ako bude brz..oprošteno.

modesto

m bolje jer na gridu od 2010 imamo samo sive i crne bolide uzasno di su oni stari dani plavi beneton,modri sauber, žuti jordan,narančasti arrows,itd

modesto

ups zaboravio sam zeleni jaguar

Leo

Slažem se u potpunosti,jednom sam gledao start iz daljine jednu sliku i svi su izgledali isto osim Ferrarija tako da bi bilo fora imati neku drugačiju boju čišto radi prepoznavanja puno puta mi se u utrci i komentatorima se desi da fale tim.

F1 Karthikeyan

Nadam se da ce biti.Puno bolja boja od ove crne s kojom nemaju nikakve veze.

Tow Pie Pie

Narančasta bi bila odlična! …još mi je u srcu narančasto crna kombinacija Arrowsa, meni još uvjek najljepši bolid do sada.

F1ALONSO

Idemo Mclaren suša je velika od 2008.

Related Posts