Flavio Briatore, blizak je suradnik Bernieu Ecclestoneu, te tvrdi kako nije impresioniran načinom koji je Liberty Media preuzela Formulu 1. Ističe kako nije siguran da novi vlasnici imaju prave ljude i pravi način kako izvući F1 iz ove ‘krize’.
U razgovoru za Gazzetta dello Sport rekao je da tranzicija nije baš bila elegantna od strane Liberty Medie.
”Istina je da sam blizak s Berniem. Imali smo istu viziju za Formulu 1. Bernie je učinio ljude poznatima i uspješnima, čak i one koji to nisu zaslužili.”
”Trenutno stanje Formule 1 je blijedo. Većina momčadi su u krizi zbog financijskih problema. Trkaće staze su na rubu kolapsa. Silverstone je upitan, ovo je zadnja godina F1 u Singapuru pa i Malezija će nestati iz kalendara. Pitanje je kako pravilno održavati ovaj sport?”
”Svi uključujući FIA-u i momčadi koje su bile za uvođenje ovih hibridnih motora, svi oni su krivi za ovaj nered. Sada imamo formulu koja ne koristi nikome, a financijski troškovi su izvan kontrole. Šteta je započela zahvaljujući raskolu FOTA-e (Formula One Teams Association koja je raspuštena 2009.). Da je FOTA preživjela sada se ne bi nalazili u ovoj situaciji.”
”Ono što F1 sada najviše treba je da opet postane natjecanje za vozače, a ne za inženjere. Razvoj motora mora biti zamrznut, kao što smo imali sa starim motorima. U to vrijeme imali smo 12 bolida unutar sekunde,” rekao je Flavio.
Briatore vjeruje da će ključna stvar biti odnos između nove uprave i momčadi, koji će morati uspostaviti novi direktor motorsporta, Ross Brawn.
”Radio sam s Brawnom osam godina. Ross je vraški dobar inženjer, i odličan čovjek. Ali mora se pobrinuti da se svi ujedine, ponajviše oko smanjenja troškova,” dodao je Briatore.
možda je veto trebalo stavit davno na genijalnost inžinjera jer “vratimo” se u doba npr chapmana … svojom genijalnošću je u mnogome olakšava vozačima svojih bolida . spojlerima , “sistemima” dawnforca… valjda se i flavio sića williamsa fw 15 iz 1993. kojemu je comp omogućava TC , kompjuterski kontrolirani poluautomatski mjenjač aktivni ovjes …. bez elektronike bolid je bija skoro “nevozljiv” ( slično današnjim lovačkim avionima kojima “upravlja” više komjutera … pilot služi samo za borbu . ispaljivanje raketa ) iako ga je vozija prost ( titula ) bez pomoći elektronike bi mu sva vještina bila za kur . on… Read more »
F1 mora biti natjecanje vozača,
mora postojati inžinjerska završnica u tehničkoj domeni,
ne smije postojati prednost nepoštivanjem FIA pravilnika u sprezi s lošim sudskim odlukama !
“razvoj motora mora biti zamrznut..” ?
..nisam stručan ali zar to nebi bilo kontraproduktivno? ..iz financijskog stajališta ima smisla ali bi onda opet imali dominaciju pojedinih
A FOTU su unistili Ferreari i RB .Prvo je Ferrari napustio a za njima i RB
to govorim od 2005 otkad je f1 otišla nizbrdo tada su uveli v8 nakon pakleno brzih v10 ,kvalifikacije provesijske pa uveli staze azijske,onda 2010 način bodovanja,gume tanke ,pravilo dont touch me i odmah kazna, pa 2013 su ukinuli v8 zadnji jaki zvuk,došli usisivači, hibridi, i dva vozača cijelu sezonu, f1 više nije f1