Briatore: F1 mora biti natjecanje vozača, a ne inženjera

Flavio Briatore, blizak je suradnik Bernieu Ecclestoneu, te tvrdi kako nije impresioniran načinom koji je Liberty Media preuzela Formulu 1. Ističe kako nije siguran da novi vlasnici imaju prave ljude i pravi način kako izvući F1 iz ove ‘krize’.

U razgovoru za Gazzetta dello Sport rekao je da tranzicija nije baš bila elegantna od strane Liberty Medie.

”Istina je da sam blizak s Berniem. Imali smo istu viziju za Formulu 1. Bernie je učinio ljude poznatima i uspješnima, čak i one koji to nisu zaslužili.”

”Trenutno stanje Formule 1 je blijedo. Većina momčadi su u krizi zbog financijskih problema. Trkaće staze su na rubu kolapsa. Silverstone je upitan, ovo je zadnja godina F1 u Singapuru pa i Malezija će nestati iz kalendara. Pitanje je kako pravilno održavati ovaj sport?”

”Svi uključujući FIA-u i momčadi koje su bile za uvođenje ovih hibridnih motora, svi oni su krivi za ovaj nered. Sada imamo formulu koja ne koristi nikome, a financijski troškovi su izvan kontrole. Šteta je započela zahvaljujući raskolu FOTA-e (Formula One Teams Association koja je raspuštena 2009.). Da je FOTA preživjela sada se ne bi nalazili u ovoj situaciji.”

”Ono što F1 sada najviše treba je da opet postane natjecanje za vozače, a ne za inženjere. Razvoj motora mora biti zamrznut, kao što smo imali sa starim motorima. U to vrijeme imali smo 12 bolida unutar sekunde,” rekao je Flavio.

Briatore vjeruje da će ključna stvar biti odnos između nove uprave i momčadi, koji će morati uspostaviti novi direktor motorsporta, Ross Brawn.

”Radio sam s Brawnom osam godina. Ross je vraški dobar inženjer, i odličan čovjek. Ali mora se pobrinuti da se svi ujedine, ponajviše oko smanjenja troškova,” dodao je Briatore.

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avalon

možda je veto trebalo stavit davno na genijalnost inžinjera jer “vratimo” se u doba npr chapmana … svojom genijalnošću je u mnogome olakšava vozačima svojih bolida . spojlerima , “sistemima” dawnforca… valjda se i flavio sića williamsa fw 15 iz 1993. kojemu je comp omogućava TC , kompjuterski kontrolirani poluautomatski mjenjač aktivni ovjes …. bez elektronike bolid je bija skoro “nevozljiv” ( slično današnjim lovačkim avionima kojima “upravlja” više komjutera … pilot služi samo za borbu . ispaljivanje raketa ) iako ga je vozija prost ( titula ) bez pomoći elektronike bi mu sva vještina bila za kur . on… Read more »

delmusa

F1 mora biti natjecanje vozača,
mora postojati inžinjerska završnica u tehničkoj domeni,
ne smije postojati prednost nepoštivanjem FIA pravilnika u sprezi s lošim sudskim odlukama !

Tow Pie Pie

“razvoj motora mora biti zamrznut..” ?
..nisam stručan ali zar to nebi bilo kontraproduktivno? ..iz financijskog stajališta ima smisla ali bi onda opet imali dominaciju pojedinih

fap

A FOTU su unistili Ferreari i RB .Prvo je Ferrari napustio a za njima i RB

modesto

to govorim od 2005 otkad je f1 otišla nizbrdo tada su uveli v8 nakon pakleno brzih v10 ,kvalifikacije provesijske pa uveli staze azijske,onda 2010 način bodovanja,gume tanke ,pravilo dont touch me i odmah kazna, pa 2013 su ukinuli v8 zadnji jaki zvuk,došli usisivači, hibridi, i dva vozača cijelu sezonu, f1 više nije f1

Related Posts