Američki marketingaš, Zak Brown, koji je doveo nekoliko velikih sponzora u Formulu 1, novi je izvršni direktor McLaren Technology Grupe.
Brown, bivši šef CSM Sport & Entertainment kompanije, povezivan je bio s mjestom glavnog šefa Formule 1, ali ipak će preuzeti ulogu u McLarenu nakon odlaska Rona Dennisa.
“Zakova uloga bit će značajan dio u restrukturirajućem programu koji će se povezati s komercijalnim i strateškim operacijama Grupe kako bi ostvarili uspjeh u Formuli 1,” stoji u službenom priopćenju McLarena.
“Radio sam blisko s McLarenom dugi niz godina. Vidio sam talent i ambicije cijele radne snage i veselim se što ću moći nadopuniti već postojeće snage poslovanja te što ćemo skupa raditi kako bi ostvarili buduće uspjehe. Kombinirat ću svoju apsolutnu strast s mojom ekspertizom, ponajviše motorsport i marketing te ću se pobrinut da to dvoje ostane usko vezano,” dodao je Brown.
Što se tiče Dennisa, on ostaje u upravi McLaren Automotivea i još uvijek ima 25 posto udjela u vlasništvu Grupe.
koliko znam teddy mayer je vodio poprilično uspješno mclaren u 70-ima…inače čovjek je bio amerikanac tako da neznam šta pišete almanahe da će to nužno propast…btw najveći razlog njegovog unajmljivanja je privući sponzore…mclaren nikad nije imao manje sponzora nego sad…a da bi se natjeco s mečkom i red bullom love nikad dosta
zak brown,zak houdek ili ivan zak.potpuno je svejedno tko ce bit izvrsni direktor ukoliko mclaren ne izradi vrhunsku sasiju ili ako honda ne isporuci vrhunski motor.
Sposoban čovek koji će od McLarena napraviti ponovo veliki tim! Da Zak Brawn, a ne Ros Brawn.
Ne volim kada američki marketingaši preuzimaju vodstvo u evropskoj auto industriji a pogotovo u motor sportu. Primjer Opela mi je potvrda takvog razmišljanja jer svaki put kada je u upravi bio netko tko se htio dodvorit središnjici u Detroitu ta firma je tonula sve dublje. Ameri ne razumiju evropski način razmišljanja kada su auti u pitanju. Već dokazano, kao što rekoh!
Nemci su krivi za Opel, a ne Ameri i GM, Nemci su krivi za pad kvaliteta koji je imao Opel. Setite se prve Vectre trulila je brzo kao Lada, a setite se Passata iz 90-ih, i dalje možete videti po neki primerak koji se dostojno drži. Opel se u poslednje 2 godine preporodio, opet prave kvalitetne automobile.
Nema potrebe da sebi uskačeš u usta. Vectra je trulila kao Lada baš zato jer su američki menadžeri forsirali uštede u proizvodnom procesu tamo gdje Njemcima ne bi palo na pamet. Povratak kvalitete je došao tek sa Njemcima na čelnim pozicijama: Carl Peter Forster, Karl Thomas Neumann. Meni je drago da je tako. Trebat će im godine ako ne i desetljeća da se u Njemačkoj Astre prodaju približno dobro kao Golfovi. Za tvoju informaciju, osamdesetih se prodaja Golfa u Njemačkoj kretala oko 50000 ( sada oko 15000 ) jedinica mjesečno, Kadett je bio par tisuća iza. Prošlu godinu je Golf… Read more »
Kako mislite Astra, verovatno mislite na Astru J, promašila je kompakt klasu? Po čemu to? Da li znate po kojoj to osobini Astra J iskače iz kompakt klase? Sasvim se slučajno bavim profesionalno testiranjem automobile, i mogu da primetim, da informacije koje imate nisu tačne, i da izvodite pogrešne zaključke.
Ovo je tačno što ste napisali: “Svaki put je američki utjecaj bio ključan u totalnom promašaju, da ne pričamo o sudbini SAABa. The American way i evropska auto industrija ne idu skupa, DOKAZANO!”
cilj broj jedan ukrasiti auto sa sponzorima 🙂