Verstappen: Iduće godine će biti lakše na kiši

Max Verstappen se nada da će nova pravila u Formuli 1 omogućiti utrkivanje tijekom kišnog vremena.

Navijači su negodovali na VN Brazila zbog dužine trajanja Sigurnosnog automobila i zbog crvenih zastava koje su pokazane zbog kišnih uvjeta na stazi. Međutim, u nekoliko navrata je bilo izuzetno opasno na stazi.

“Vjerujem da je slučaj Julesa Bianchija faktor u toj priči. FIA je zabrinuta da će ih se opet okriviti za nesreću,” rekao je dopisnik Bilda, Marc Surer.

Iako postoji značajan oprez Charlieja Whitinga pri donošenju odluka tijekom kiše, Toro Rossov Carlos Sainz kaže da su uvjeti zaista bili jako teški.

“Razumijem odluke kontrole utrke jer je stvarno bilo puno proklizavanja. Od kuće je lako pitati zašto se ne utrkujemo, ali bilo je izuzetno teško. Kimi Raikkonen se izvrtio deset metara ispred mene, a ja idem 300 kilometara na sat. Možete li zamisliti kakav je to sudar mogao biti,” rekao je Sainz koji se jedino ne slaže s brojem krugova odvoženih iza safety cara.

“Na kraju bi se trebali utrkivati ili ne. Previše krugova iza Sigurnosnog automobila je loša stvar,” zaključio je Španjolac.

Kiša i safety car bili su krivci za neke dosadne trenutke tijekom utrke, ali najviše kritika je opet bilo usmjereno na Pirellijeve gume za mokro. Verstappen se nada da će se 2017. situacija popraviti.

“Naravno, mislim da iduće godine možemo poboljšati gume, ali mislim da je to kombinacija konjskih snaga, okretnog momenta i manjka downforcea koji sada imamo. Mislim da će se to riješiti iduće godine. Trebalo bi biti puno lakše voziti bolid po kiši jer imate puno više potiska,” rekao je Nizozemac.

1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
Boomerang

Iako sam još uvijek pod dojmom njegove dobre vožnje u Brazilu za ‘inženjerski’ dio posla ne bih mu odao priznanje. Malac bi ipak trebao znati da je za aquaplaning presudna širina pneumatika odnosno površina otiska pneumatika. Budući da je aquaplaning slaba točka ovogodišnjih užih Pirelli pneumatika to će još više biti izraženo iduće godine. Naime, pri manjim brzinama, kada aerodinamičkom pritisku znatno pada učinkovitost novi bolidi će imati više problema od sadašnjih. Po tko zna koji put mi nije jasan Pirelli jer su u Brazilu vozači imali najviše pritužbi na aquaplaning pri vožnji na pravcu. Šteta što su jedini dobavljač… Read more »

Related Posts