Max Verstappen u Red Bullu postavio je najbrže vrijeme prvog slobodnog treninga za VN Singapura. Odmah iza njega smjestio se njegov momčadski kolega, Daniel Ricciardo, a treće mjesto pripalo je Ferrarijevom Sebastianu Vettelu.
Četvrto i peto vrijeme postavili su Mercedesovi vozači, Lewis Hamilton i Nico Rosberg, a na šesto mjesto plasirao se Kimi Raikkonen. Krug najbrže desetorice zatvaraju Carlos Sainz, Daniil Kvjat, Felipe Massa i Esteban Gutierrez.
Tek što je krenuo trening, odmah su se pojavili problemi za McLaren i Jensona Buttona. Britanac je morao parkirati svoj bolid koji je ostao bez snage i suci su ga morali odgurati natrag u boks.
Vozači su dosta vremena provodili u instalacijskim krugovima kako bi što bolje postavili bolid za zahtjevnu singapursku stazu. Hamilton, Fernando Alonso i Nico Hulkenberg su neke od instalacijskih krugova odradili s ‘halo’ zaštitom kokpita.
Mercedes je skrivao karte tijekom prvog treninga te je Rosberg tek jednom ‘pokazao zube’ kada je na softu postavio super vrijeme. Međutim, ubrzo su se Red Bullovi i Ferrarijevi vozači približili na ultra mekanim gumama na kojima su odradili cijeli trening. U Singapuru su na raspolaganju mekane, super-mekane i ultra-mekane gume.
Nico Rosberg je u drugom dijelu treninga vozio simulaciju utrke s punim tankom, ali je u 16. zavoju donio previše brzine, prekočio se te je udario u zid i ostao bez prednjeg krila. Nijemac nije do kraja izlazio na stazu, baš kao i Grosjean koji je odradio instalacijske krugove te se zbog problema na bolidu morao ranije povući iz treninga ,pa je ostatak treninga proveo kartajući u singapurskom paddocku.
Simulacije utrke bile su vrlo indikativne. Vozači Red Bulla bili su za oko pola sekunde brži od vozača Mercedesa, ali Verstappen i Ricciardo su simulaciju odradili na ultra-mekanim gumama, a Hamilton i Rosberg na mekanim.
1 | Verstappen | Red Bull | 1:45.823 | US |
2 | Ricciardo | Red Bull | 1:45.872 | 0.049 US |
3 | Vettel | Ferrari | 1:46.287 | 0.464 US |
4 | Hamilton | Mercedes | 1:46.426 | 0.603 S |
5 | Rosberg | Mercedes | 1:46.513 | 0.690 S |
6 | Raikkonen | Ferrari | 1:46.890 | 1.067 US |
7 | Sainz | Toro Rosso | 1:46.936 | 1.113 US |
8 | Kvyat | Toro Rosso | 1:47.683 | 1.860 US |
9 | Massa | Williams | 1:48.044 | 2.221 SS |
10 | Gutierrez | Haas | 1:48.109 | 2.286 US |
11 | Alonso | McLaren | 1:48.202 | 2.379 SS |
12 | Perez | Force India | 1:48.214 | 2.391 S |
13 | Hulkenberg | Force India | 1:48.359 | 2.536 S |
14 | Bottas | Williams | 1:48.453 | 2.630 SS |
15 | Nasr | Sauber | 1:49.595 | 3.772 US |
16 | Button | McLaren | 1:49.615 | 3.792 US |
17 | Palmer | Renault | 1:49.794 | 3.971 SS |
18 | Magnussen | Renault | 1:50.263 | 4.440 SS |
19 | Wehrlein | Manor | 1:51.112 | 5.289 SS |
20 | Ericsson | Sauber | 1:51.479 | 5.656 US |
21 | Ocon | Manor | 1:52.379 | 6.556 S |
22 | Grosjean | Haas | – |
Drugi trening na rasporedu je u 15.30 po našem vremenu.
Čekaš vikend kad se vozi formula, uspiješ naći neki stream da pogledaš trening, vidiš bolide i to je jedino što ima veze sa formulom 1. A staza i sve oko nje je čista prostitucija ovog sporta! Pa više je kočenja nego davanja gasa, trkaća linija krivuda li ga krivuda od zida do žice, max brzina koju može postići malo bolji serijski coupe, 800 zavoja u krugu… Ma!
Nogomet?
Ne hvala!
U Mclarenu bi bilo bolje da ne davaju izjave da će se boriti sa CRVENIM BOLIDIMA jer se vračaju na retoriku Araia.
Bolje da šute pa da se iznenade nego ovako.
Znači najbrža vremena Mercedesa su na Softu, a Red Bull na supersoftu? Razlika u gumama je možda pola sekunde ili?
RB je na ULTRA-softu (mekanije od SS).. MB nema puno prednosti na US u odnosu na SS, ali sigurno imaju preko 0.5s u odnosu na S (vrijeme na FP1).. tek u Q2 ćemo vidjeti pravu przinu MB-a, njihova klasična taktika
Hvala za info. Sada vidim da sa desne strane piše na kojim gumama su postignuta vremena. Da razlika Soft i Ultra soft bi morala biti 1 sekunda.