Toto Wolff podržava vozače i šefove momčadi koji žele prestanak kažnjavanja za prelazak preko granica staze i dodaje kako su nedavna ograničenja, po tom pitanju, zbunila ljubitelje Formule 1.
“Imamo milijun milja mjesta za izlijetanje. To postaje sve manje i manje spektakularno i pitamo se zašto publika ima sve manje interesa za ono što mi radimo. Asfaltirane zone izlijetanja su dosadne,” rekao je Wolff.
Mercedesov šef smatra kako bi vozači sami trebali tražiti najbržu trkaću liniju, a to bi trebalo samo ograničiti samo prirodnim granicama.
“Ako odete izvan staze, trebali bi biti u zidu ili u šljunku. Ako je već asfalt tamo, onda ih pustite da idu bržom linijom. Koja je razlika? Imamo stazu od šest kilometara i dva centimetra ne rade razliku. Pustimo vozače da na miru,” dodao je Wolff.
Red Bullov šef, Christian Horner, je nedavno izjavio slične tvrdnje po pitanju granica staze. Međutim, Wolffovo mišljenje ne dijele svi. Čak i sam Austrijanac smatra da negdje mora postojati ograničenje, ali samo kada je sigurnost u pitanju.
“Ako je negdje izuzetno nesigurno jer dolazimo preblizu barijerama ili negdje gdje se ljudi ponovno uključuju na stazu i gdje možete druge dovesti u opasnost, onda je u redu. Pogledajmo specifičnost zavoja. Ako je negdje problem sa zonom izlijetanja, stavite veliki rubnik jer nitko neće ići preko njega.”
“Charlijeva (Whiting) filozofija je jasna – moramo regulirati granice staze. Ali ovo je utrkivanje, moramo biti hrabri i brzi. Ako najbrža linija ide preko rubnika gdje iskre lete i bolidi postanu nestabilni, onda je to ono što želimo,” zaključio je Wolff.
linija pa rubnik pa šoder….. Pa kako komu drago….. Ovo sad je kretenizam……..
Slazem se mislim da je to sa granicama i prelaskom preko linije potpuno sr.nje.Cak i ono da ne smes menjati smer vise od dva puta jer ocigledno da se primenjuje kako kome odgovara
glupost najveća glupost su asfaltirane zone izljetanja i proširenja poslje rubnika
naj zanimljivije je šljunak i neće nitko ić pre široko .
vozaći nebi toliko griješili i držali bi se unutar staze svi a ne ovako svi idu kud hoće i koliko hoće , vraćaju se i svašta pogledajte prije 10 godina staze i utrke pa ćete vidjet razliku u vožnji u odnosu na danas