Nico Rosberg u Mercedesu startat će s najbolje startne pozicije u sutrašnju utrku za VN Belgije. U prvom redu društvo će mu praviti Max Verstappen u Red Bullu, a kao treći startat će Ferrarijev Kimi Raikkonen.
Četvrto vrijeme kvalifikacija postavio je drugi vozač Ferrarija, Sebastian Vettel. Daniel Ricciardo nije danas mogao bolje od petog mjesta, a rezultatom će sigurno biti zadovoljni u Force Indiji. Sergio Perez i Nico Hulkenberg ostvarili su šesto i sedmo vrijeme. Krug najbrže desetorice zatvaraju Bottas, Button i Massa.
Q1
Prvi u kvalifikacije krenuli su Haasovi vozači te su se odmah odlučili za supersoft gume. Potom se i ostatak grida odlučuje za istu komponentu, a tek je Rosberg odlučio ići na mekanoj komponenti. Nakon odvoženih krugova, kao najbrži su izašli Ferrarijevi vozači, ali sa samo dvije desetinke ispred Rosberga.
Drugi Mercedesov vozač, Lewis Hamilton, je tek postavio vrijeme kako bi ušao u 107% najbržeg vremena i potom se vratio u boks. Podsjetimo, Britanac će startati sa začelja jer je dobio kaznu od 55 mjesta zbog uzimanja tri nove pogonske jedinice. Fernando Alonso će također dobiti kaznu mjesta pa mu današnji kvar i nije previše naštetio. Naime, Španjolac je bio u izlaznom krugu te je njegov bolid ostao bez snage čime je morao ranije završiti kvalifikacijski trening.
U prvoj rundi je bilo i brisanih vremena. Magnussen i Nasr su izašli izvan staze u četvrtom zavoju te su oni svoja vremena tek postavili na samom kraju runde.
Eliminirani: Nasr, Ocon, Kvjat, Ericsson, Hamilton, Alonso
Q2
Prvi na stazu u drugoj kvalifikacijskoj rundi izašao je Manorov Pascal Wehrlein. Međutim, brzo se vratio jer njegov kotač navodno nije bio dobro pričvršćen. Nakon toga na stazu izlaze Ferrarijevi vozači, Ricciardo i Rosberg. Oni su se odlučili za mekanu komponentu s kojom će startati i u sutrašnju utrku. No, Verstappen se odlučio za supermekane gume pa će biti zanimljivo gledati razdvojene strategije između Nizozemca i njegovog momčadskog kolege. I dva rivala, Williams i Force India, odlučili su se za supersoft te će u sutrašnju utrku startati na najbržoj komponenti.
U posljednje pokušaje u drugoj rundi nisu izašli vodeći vozači. Renaultovi vozači su tako zabilježili 12. i 14. mjesto čime su odradili jedne od najboljih kvalifikacija ove sezone. Grosjean i Gutierrez nisu se uspjeli probiti u završnu fazu kvalifikacija, kao i Wehrlein i Sainz. Brži od njih bio je Jenson Button koji kao posljednji vozač ide u Q3.
Eliminirani: Grosjean, Magnussen, Gutierrez, Palmer, Sainz, Wehrlein
Q3
U prvim pokušajima u trećoj rundi prvi na stazu izlaze Perez i Bottas. Force Indijini vozači odmah su pokazali da ovdje izgledaju bolje od Williamsa te su zasjeli na prvo i drugo mjesto. No onda dolaze najbrži. Raikkonen je odustao od svog kruga jer je izletio sa staze te se odmah vratio u boks, ali Vettel postavlja najbrže vrijeme. Međutim, vrlo brzo ga skida Verstappen koji postavlja četiri desetinke brže vrijeme od Ferrarijevog vozača, ali Rosberg je još jednom brži od svih i zasjeo je na prvo mjesto. Ricciardo nije uspio složiti dobar krug te je završio sekundu iza Nijemca.
U svom pokušaju, Massa nije uspio složiti dobar krug i odvezao je najsporije vrijeme. Ricciardo ni u svom drugom pokušaju nije uspio složiti dobar krug te je završio iza Verstappena. Raikkonen je odvezao brže vrijeme od Vettela, ali se nije uspio probiti u prvi red iz kojeg će startati Nizozemac i čovjek s pole positiona – Nico Rosberg.
1 Nico Rosberg Mercedes 1:46.744 2 Max Verstappen Red Bull 1:46.893 +0.149 3 Kimi Raikkonen Ferrari 1:46.910 +0.166 4 Sebastian Vettel Ferrari 1:47.108 +0.364 5 Daniel Ricciardo Red Bull 1:47.216 +0.472 6 Sergio Perez Force India 1:47.407 +0.663 7 Nico Hulkenberg Force India 1:47.543 +0.799 8 Valtteri Bottas Williams 1:47.612 +0.868 9 Jenson Button McLaren 1:48.114 +1.370 10 Felipe Massa Williams 1:48.263 +1.519 11 Romain Grosjean Haas 1:48.316 12 Kevin Magnussen Renault 1:48.485 13 Esteban Gutierrez Haas 1:48.598 14 Jolyon Palmer Renault 1:48.888 15 Carlos Sainz Toro Rosso 1:49.038 16 Pascal Wehrlein Manor 1:49.320 17 Felipe Nasr Sauber 1:48.949 18 Esteban Ocon Manor 1:49.050 19 Daniil Kvjat Toro Rosso 1:49.058 20 Marcus Ericsson Sauber 1:49.071 21 Lewis Hamilton Mercedes 1:50.033 22 Fernando Alonso McLaren -
Utrka je na rasporedu sutra u 14 sati.
Kvalifikacijski dueli Hamilton 6 Vettel 8 Rosberg 7 Raikkonen 5 Ricciardo 7 Massa 2 Verstappen 2 Bottas 11 Kvjat 2 Hulkenberg 7 Sainz 7 Perez 6 Alonso 8 Magnussen 9 Button 3 Palmer 4 Ericsson 7 Grosjean 9 Nasr 5 Gutierrez 4 Wehrlein 1 Ocon 0
kimi bi mogao dobit utrku ovesezone boljevozi odvetela,nadajmo se dobroj utrci spa je fantastična staza
“I read somewhere that last year we were 3.7s off pole position; today we are 1.3, so the progress is just amazing, because it’s not that the other cars didn’t improve as well.
Pa stvarno kada se ovo uzme u obzir onda je Honda napravila dobar posao ali opet je žal da nije malo bolji posao.Mislim da skupo plačaju cijenu što su lani bili tako loši …
Prvi put ove sezone se ne usudim pogađati pobjednika. Mora da se nešto posebno kuha za sutra, a s obzirom da su nas svih izmučili s ovom stankom i zaslužili smo jednu vrhunsku utrku. Još kad bi nekako Kimi na kraju bio prvi pa da i ja dođem na svoje…
“Drugi Mercedesov vozač, Lewis Hamilton, je tek postavio vrijeme kako bi ušao u 107% najbržeg vremena i potom se vratio u boks. Podsjetimo, Britanac će startati sa začelja jer je dobio kaznu od 55 mjesta zbog uzimanja tri nove pogonske jedinice. ”
E sad, da li je to točno, da li je Hamilton uzeo tri kompletne PU i za to dobio kaznu od 55 mjesta koju će kompletnu odraditi na Spa???
Jer ako je to točno, ja bi na njihovom mjestu već u Australiji uzeo dodatnih 20 PU i odradio kaznu od 650 mjesta.
@bare
“Gomilanje” pogonskih jedinica na prvoj utrci nema mnogo smisla iz jednostavnog razloga što se na taj način tim odriče prednosti nadogradnje tih PU. “Načeti” motor se ne može više nadograđivati. Upravo je i Mercedes kalkulisao sa trenutkom kada ce “odraditi” kaznu s Hamiltonom kako bi se osigurali da Hamilton dobije zadnju ovogodišnju iteraciju motora.
Sticanje viska PU na prvoj utrci nama smisla čak ni za timove koji kupuju motore(poput Tora Rossa) i čiji se motori, kako se vjeruje, ne razvijaju tokom sezone.
daj bože da budedobra utrka napookn, samo su vn španjolske i vn austrije bile uzbudljive,nema hamiltona, bit će teško rosbergu ne leži mu spa,raikonen odličan
Ferrari: making champions cry since 2008
http://www.skysports.com/f1/news/12433/10554296/watch-sebastian-vettels-radio-rant-on-ferrari-performance
Šala mala, bez hejtanja 🙂
Bilo bi dobro ako netko zna izmjerene brzine u pravcima.
Kako red bull napreduje mislim da je sljedeća godina njihova. Kimi standardno dobar u spa. Ričardo ne svaki put u la source prvi zavoj otišao preširoko i tu gubio vrijeme. Button nekako uspio ono govno od meklarena ugurati u top 10..
Nadam se da će sutra dva ferarija imati onakav start kao u australiji, mađarskoj 2015..
Kad ovako pogledam poredak sve očekivano, ali kad čovjek pogleda malo bolje onda ima dosta tu nejasnoža. Na najdužoj stazi u kalendaru Rosberg ima prednost ispred drugog plasiranog samo 0.1 sec e sad dali je društvo konačno došlo toliko blizu Mercedesu ili je Rosberg vozio nešto opreznije,
iskreno uz ovih 7 tokena što je Mch iskoristila mislio sam da će ipak Button uspjeti doči i do 6 ili 7 mjesta s obzirom da Hamilton nije niti vozio, ali nadam se da će sutra moči nešto više napraviti u utrci.
Jedno pitanje za nekoga tko je upućeniji od mene. Ako sutra padne kiše prije starta i kontrola trke se odluči za start pod SC-om, vrijedi li već od ove godine pravilo naknadnog regularnog starta kad se SC povuče u boks?
nisam zbilja siguran, al mislim da je bilo rečeno da to važi tek od sljedeće godine..
Zadovoljan sam kvalama minimalne razlike oćekujem Kimija naprijed goooo Kimiiiiiiiiiiiii.
Uz malo sportske sreće i idealnu strategiju nije nemoguća pobjeda Raikkonena. Mercedesima supersoft ne odgovara kao soft, tako da tu treba tražiti prednost. Bilo bi odlično kad bi Ferrari uspio s ovom strategijom S-SS-SS, iako je to dosta ambiciozno. A nije nemoguće da utrka bude sa 3 odlaska u boks. Ne bih rekao da S guma može više od 15 krugova biti dobra. Tako da nisu nemoguća ni 3 stopa… Vjerojatno je najoptimalnija strategija S-S-SS, naravno, ako su moguća samo dva stopa. Mislim da se medium guma neće koristiti u velikoj mjeri, pogotovo među top momčadima. Bit će zanimljivo sutra,… Read more »
S-SS-SS mi ne zvuči kao izvediva taktika jer cijeli vikend svi kukaju kako se brzo troše gume, a i Hamilton je rekao da su SS stravične ovaj vikend. Istina predviđaju se niže temperature sutra, ali opet mislim da nitko neće ići dva stinta na SS-u.
Ali vidim da je i neka kiša u najavi za sutra tako da bi sve ovo moglo pasti u vodu.
vjerujem da ce ferrariu goditi tvrđa komponenta guma , dovoljno ima gripa kroz krivine i radili su nesto bolja vremena s kilažom na treningu od merca…
zasigurno strategija ferraria je da ide na strategiju jednog ulaska u box manje od merca…
e sada… ima tu i red bull?
ako vettel ili kimi ostanu dugo s softom iza red bulla u nekom prometu…
bit ce velike muke poslije?
kad bih što mogao zaželjeti i promjeniti?
samo da na startu ne bude tarapana…
Tijesno na vrhu. Bravo McH. Ovo drugo tumačite kako vam volja.
Po vremenima bit će sutra zanimljivo. McL Honda iako su ušli u top 10 i dalje im fali snage na pravcima. Izvukli su nešto snage sa novim ugradnjama, ali i dalje je to nedovoljno za top 3. Vjerujem da će sutra na utrci McL moći više pritiskati jer nove ugradnje su išle i u tom smjeru da vozači mogu više pritiskati na stazi da ne moraju štedjeti gorivo. Ako je Honda popravila sa novim ugradnjama potrošnju goriva, a vjerujem da je onda McL može parirati sutra u utrci FI i Williamsu. Za kvalifikacije će Honda još morati pojačati motor ako… Read more »
je li mi neko može reći interesuje me da li je ovom utrkom Ham odradio cijelu kaznu od 55 mjesta
Da, kazne se ne prenose u iduću utrku.
Nije mi jasno kako su ovako male razlike na tako dugoj stazi. Imali li objašnjenja?
Nico je pokazao dosad da ima loš start, za razliku od SF, i VES (SS) bi mogao naprijed, tako da će sam početak sutra biti jako zanimljiv..
pogrešno mjesto komentara iznad, ali bar je objavljen 🙂
Ovo je staza gdje motor ima mnogo veću prednost od šasije,a manja je razlika u motorima između momčadi nego u šasijama. Tako da Ferrari je gotovo izjadnečen s Mercedesom u 1. i 3. sektoru dok Red Bull u 2., a i uostalom kad smo kod visokih temperatura Mercedes i nije toliko dominantan….
U prvom i trećem sektoru glavnu ulogu igra motor, u drugom šasija pa kad se sve sabere male su razlike u tri najbolja. Ovo je dokaz da Red Bull ima malo bolju šasiju od Mercedesa, a Mercedes malo više bolji motor.
Nisam stigao gledati kvalifikacije. Jel mi netko moze reci u prvih 6 tko starta na kakvoj specifikaciji guma.
Rosberg,Raikkonen,Vettel,Ricciardo-SOFT, svi ostali supersoft
Zahvaljujem. Zbilja su male razlike. Hm
Danas si ti bio brži Icemanovac!😉
ROS-S
VES-SS
RAI-S
VET-S
RIC-S
PER-SS
👍
odlično pitanje…
sutra u samom startu i prvih 10-tak krugova prednost na strani ss, ali sto napravi-napravi- maxić ce morati brzo na zamjenu ….
rozbergu, kimiju vetellu… guma soft ce donijeti u prvom dijelu utrke jedan box manje…
Nisu loše kvalifikacije,ako su danas ostali bili blizu, šta će tek bit na Monzi…. Po meni Verstappen je sutra “nadrljo” jer će brzo u boks a i kad izađe vratit će se u gužvu jer mislim da neće dovoljno napravit prednosti da se vrati na čistu stazu….Čeka nas izgleda dosta pretjecanja 😀