Ferrarijev vozač, Kimi Raikkonen, postavio je najbrže vrijeme trećeg slobodnog treninga za VN Belgije. Drugi najbrži vozač bio je Daniel Ricciardo u Red Bullu, dok je treće mjesto pripalo Sebastianu Vettelu.
Williams je na današnjem treningu izgledao puno bolje nego na jučerašnjim sesijama pa je Valtteri Bottas uspio postaviti četvrto vrijeme. Peto mjesto zauzeo je Lewis Hamilton u Mercedesu, a šesti je Force Indijin Nico Hulkenberg. Krug najbrže desetorice zatvaraju Rosberg, Massa, Perez i Grosjean.
Iz Mercedesa je potvrđeno da je Hamilton uzeo i treću novu pogonsku jedinicu čim se njegova kazna sada popela na 55 mjesta. Britanac će u utrku sigurno startati sa začelja, a kazne će još dobiti Alonso i Ericsson.
Također, još će se istraživati incident između Wehrleina i Gutierreza tijekom današnjeg treninga. Meksikanac je blokirao Nijemca koji je bio u brzom krugu pa je potonji morao izaći izvan staze kako bi izbjegao sudar. Na sucima je sada da procjene situaciju, ali Gutierrez bi mogao dobiti grid kaznu.
Jedini vozač koji nije postavio vrijeme danas je Max Verstappen. Tijekom ulaska u jedan brzi krug, Nizozemac je imao veliko proklizavanje kotača i morao se vratiti u boks. Mehaničari su do kraja sesije radili na njegovom bolidu i Verstappen nije više izlazio na stazu.
1 | Raikkonen | Ferrari | 1:47.974 | |
2 | Ricciardo | Red Bull | 1:48.189 | 0.215 |
3 | Vettel | Ferrari | 1:48.297 | 0.323 |
4 | Bottas | Williams | 1:48.504 | 0.530 |
5 | Hamilton | Mercedes | 1:48.635 | 0.661 |
6 | Hulkenberg | Force India | 1:48.739 | 0.765 |
7 | Rosberg | Mercedes | 1:48.742 | 0.768 |
8 | Massa | Williams | 1:48.783 | 0.809 |
9 | Perez | Force India | 1:48.915 | 0.941 |
10 | Grosjean | Haas | 1:49.272 | 1.298 |
11 | Alonso | McLaren | 1:49.453 | 1.479 |
12 | Gutierrez | Haas | 1:49.631 | 1.657 |
13 | Button | McLaren | 1:49.665 | 1.691 |
14 | Magnussen | Renault | 1:49.716 | 1.742 |
15 | Wehrlein | Manor | 1:49.761 | 1.787 |
16 | Kvyat | Toro Rosso | 1:50.023 | 2.049 |
17 | Sainz | Toro Rosso | 1:50.078 | 2.104 |
18 | Palmer | Renault | 1:50.241 | 2.267 |
19 | Nasr | Sauber | 1:50.420 | 2.446 |
20 | Ocon | Manor | 1:50.693 | 2.719 |
21 | Ericsson | Sauber | 1:51.319 | 3.345 |
22 | Verstappen | Red Bull | No Time |
Kvalifikacije se voza u 14 sati
Estebanovo preobražavanje u Oliviera Grouillarda je u punom jeku!
Poudrav,
Zna li netko neki kafic u Zagrebu gdje ce se sutra moci pogledati utrka?
Ne mora nuzno biti kafic, samo neko mjesto gdje se koze pogledati utrka :p
Unaprijed zahvaljujeeem
Treba ti bilo kakav kafic koji ima MaxTV.. Zamoli konobara da ti prebaci na F1 i moli boga da nema nekakva dobra utakmica jer ce vjerojatno ljudi to gledat.
Hoće Verstappen mjenat mjenjač?? Za ovaj vikend je pola vozača promjenilo mjenjač al Verstappen bi mogo opet i dobit kaznu?
I ja jedva čekam 14h. Hamilton uzeo i treću jedinicu i dobio 55mesta kazne. Znači na istoj trci imaš pravo uzeti više motora za svaki trening po 1 i svakako startuješ poslednji i kazna ne prenosi? Da li može neko ovo da potvrdi?
Slučajno ti pukno minus…. ne zamjeri…. Ne prenosi se ništa na Monzu tih 55 mjesta će “odradit” na Spa,ako si na to mislio…
To je onda super za njega. Onda svako kome fali motora na sva tri treninga stavi po jedan movi motor, startuje poslednji jednu trku i rešio je problem sa motorima. Ok treba para i dobra ekipa majstora kako bi to mogli uraditi…
ovo pravilo nema bas nekog smisla, jednu utrku stratas sa zacelja(tj dobijes 55 mjesta kazne) i imas na raspolaganju koliko oces motora…. ako vec zele ograniciti broj motora koji koriste treba neko inovativnije pravilo (mozda nesto slicno kao i kod mjenjaca gdje se mora odraditi odredeni broj utrka u kontinuitetu prije promjene)
Da uzeo je tri motora i vero atno resio probleme sa ma jkom da kraja sezone
Biće ludoo jedva ćekam 14 sati
Ferrari je vrlo ozbiljna priča….
Da da pogotovo ako zadnjih jedanest sezona koriste pullrod vesanje
neznanje je veoma opasno…
Da isto koliko je opasno i druge ubedjivati da je Ferrari zadnjih 11 sezona koristio pull rod vesanje ,pa gde ces vece neznanje od toga i vecu glupost .
nije sve sto je crveno ferrari….
fap… Ne znam gde ti živiš i čije štivo čitaš… za razliku nekih, šrafao sam svojim rukama ta vješanja, tih godina… ali tamo odakle ja dolazim još su 15 juna 1389 god u italy, tadašnja stabilna provincija scuderia… zvonila zvona… pitali su franjevci što je sada to? jel to nalet marussia , force india ili kosooki… Jos tada im rekose, od koga avaz dolazi, neznaju jel vjerovati da je hrebeljanović dobio odozdo ili odozgo… Od tada su svi razglabali push pull sistem, samo da kneginja milica uredno donosi prednji trap na pregled uz FIA homologaciju…. tako da se dugogodina pisalo… Read more »
Tamo gde ja zivim to sto ti radis se zove laz .Mozda ti znas da motas volan ,ali o vesanjima nemas pojma i sto je najgore ubedjujes drugenapadima da si upravu.Sta si ti srafio ja ne znam i bas me briga ali da je Ferrari zadnjih 11 sezona koristio pullrod je cista laz itvoja propaganda.Dom slike i i svi ostali novinari svetski tvrde drugo samo ti pricas o pull rodu.Prema tome moj ti savet drzi se ti volana dok mozes mehanika ti je losa strana. Blago onom ko zna da ne zna a hoce da zna tesko onom ko zna… Read more »
želje i pozdravi….
http://www.skysports.com/f1/news/12474/10138091/ferrari-switch-to-push-rod-suspension-for-f1-2016-season
E moj soferu posto ti je Engleski slabija strana da ti prevedem stranicu koju si postavio.
Ferrari za 2016 napusta koncept poll roda nako sto ga je poceo koristiti 2012 .Znaci moj soferu Ferrari ga koristi od 2012 a dalje se u tekstu spominje da poll roda u F1 nije bilo 11 godina pre toga ,zadnji put ga je imao Minardi 2001.Ako ne verujes meni ti zamoli nekog sa foruma da ti prevede tvoj tekst.
Zelje i pozdravi tebi i da konacno naucis Engleski a ne da trujes ljude tvojim ne znanjem
upravo to sam ti linkovao , kliknes i shvatiš….
da sto puta izgovorena laž u tvom selu postane istina…
Pa da necemo mozda tebi pre verpvati.Znaci meni si vise smesan dabi bilo sta od tebe shvatao za ozbiljno.A ovi ostali sto veruju u tvoje gluposti samo nek nastave .Tvoje neznanje je OPASNO
mislim da je najpametnije da se fokusiramo na danasnju utrku F1…
naravno ti imaš pravo na svoje mišljenje i to ti ne osporavam !
nisam na tako niskoj intelektualnoj razini da bih te vrijeđao ili vodio s tobom daljnu debatu o vješanju na sf 16….
mislim da odgovore mozes dobiti iz prve ruke od vozača…
nadam se da znaju o tome više nego o prekidačima za postavke režima rada motora, mjenjača, kočnica, na volanu…
Cime se ti sve sluzis MANIPULACIJAMA Ne raspra ljamo mi o Ferrariju iz o e sezone on koristi push rod vesanje ili mozda i za to tvrdis da je laz novinarska. Mi raspravljamo o tvojoj tvrdnji da je Ferrari zadnjih jedanest sezona koristio pull rod vesanje kako ti tvrdis a ja kazem da je to laz…Ali kao sto rekoh dobar si manipulator i nastojis ubediti druge da vise veruju tebi nego svpjim ocima .Ja vidim dobro i ko si i sta si ali steta sto i drugi ne vide koliko je tvoje znanje…..i da Ferrari je vrlo ozbiljna prica …..ova… Read more »
očito da nismo na istoj intelektualnoj razini…
Izvini a ti si sad i i tektualac a ja mislio da si vozac sa veoma losim Engleskim.Interesantno da niko ne podrzava takvog genijalca i pored tvojih pokusaja da ih ubedis da je Ferrari koristio poll rod vesanje zadnjih jedanest sezona .Sto je veoma ohrabrujuce ocigledno su i ostali postali svesni tvog (ne)znanja
Pazi ovog ko papiga stalno ponavlja jedno te isto..
Ferrari je vrlo ozbiljna priča i neznanje je opasno lol
Ako je Ferrari toliko ozbiljna priča kako to da već godinama ne mogu ni sanjati o napadu na prvo mjesto, bolid im je u svakom segmentu lošiji od npr Mercedesa i Red Bulla, otpuštaju ljude koji se poslije u drugim timovima pokažu kao veoma uspješni u svom poslu??