Maurizio Arrivabene tvrdi kako će se Ferrari reorganizirati bez paničarenja nakon odlaska tehničkog direktora, Jamesa Allisona.
Prošlog mjeseca su potvrđena višemjesečna nagađanja o odlasku Allisona, a Britanca će sada na njegovom mjestu zamijeniti Mattia Binotto.
Objava je došla u nezgodno vrijeme za talijansku momčad koja se ove sezone muči s razvojem bolida, a u ljetnu stanku su otputovali kao treći u konstruktorskom poretku. Međutim, Arrivabene kaže kako mjesta za paniku nema.
“Ne želim razgovarati o Jamesu, iz osobnih, a i iz poslovnih razloga. Mi reorganiziramo momčad, prije svega bez panike, a to znači da donosimo odluke čisti u glavi oko onoga što radimo s organizacijom. Veselimo se ostatku sezone i vrlo dobro znamo na čemu moramo poraditi. Ne mogu vam dati sve detalje, ali mi znamo što i kako,” rekao je Arrivabene.
Šef momčadi je otkrio kako je Ferrarijeva slaba točka downforce, a situaciju su donekle spašavala poboljšanja na motoru.
“Mislim da smo u Kanadi jako dobro reagirali s motorom. Međutim, ako pogledate situaciju sada i prije, mislim da nemamo velika poboljšanja što se tiče downforcea još od Barcelone. Imate dvije vrste, ne moram vas učiti. Jedan je aerodinamički downforce, a drugi je mehanički ili grip. Moramo poraditi na tom području kao da ta dva potiska pričaju skupa, a oni ponekad kao da govore različitim jezikom,” objasnio je Talijan.
Dok GP1 ponovno ne oživi, pročitajte polusezonski osvrt na Sauber (a svaki dan očekuje vas osvrt na drugu momčad, uz ostale vijesti)
http://maxf1.net/pregled-polusezone-sauber-ferrari/
Pozdrav svim F1 ljubiteljima!
ne mogu se registrirat , prekomplicirano i nije baš neka fora doći se ovako reklamirat na tuđe stranice.
Bem ti, iz navike kliknem na gp1, pun kufer mi je ovih ne vijesti. Makar nas lažite samo pišete nešto.
Baš se ja pitam jesam li jedini, već mi je palo na pamet da nesto nije u redu s mojim internetom 🙂 no F1 no fun, cak ni olimpijske igre ne mogu nadomjestit F1
Slažem se. Znam da je pauza, al’ valjda se nešto dešava. Al’ evo dok ovo pišem ugledah prijašnje članke od tog istog Arrivabenea.
23.06. Iznenađenja dolaze!
11.07. Naravno da borba nije gotova
15.07. Vjerujem da ne možemo pasti
Tako da ove izjave tipa znamo što radimo, nema panike… zvuče kao kada naši političari odgovaraju. Ferraijeva situacija trenutno nije bajna, a što se tiče ove sezone to je gotova priča. Stoga ova vijest i nije vijest. Barem ne zvuči kao takva.
Nema reorganizacije bez Rossa.
Oni se reorganiziraju vec 10 godina i smijesno je da dobivaju daleko najvise novaca od F1 da ne kazem sramotno. FIA dijeli novce toliko neravnopravno da me cudi sto nitko dosad nije pokrenio sudsku tuzbu protiv njih. Ja se nadam da ce jednog dana F1 biti puno ravnopravnija oko toga da zaista mozemo uzivati u utrkama puno vise ravnopravnijih bolida nego sto je to danas
Hajde mi samo objasni po kojoj osnovi Ferrari neopravdano dobija najviše novaca, a recimo jedan RedBull koji je oko 10 godina u takmičenju predstavlja jednu od glavnih ekipa na koju otpada većina pri raspodjeli novca. Je l’ znaš da je Ferrari jedan od kamena temeljaca Formule 1?
Kakve veze ima je li jedan od kamena temeljaca ili nije ? Znaci klubovi koji su bili prvi u NBA-u trebaju i dan danas dobivati najveci dio kolaca dok oni ostali trebaju zivotarit i jedva za place skupit. Poznajes li ti pojam trzisno natjecanje ? Ocito ne ! Po tvom sve one kompanije koje su zapocele sa necim bi trebale uvijek najveci dio kolaca dobivat bez obzira sto su ih druge dostigle pa cak i prestigle. Ono sto Ferrari radi godinama i kako ucjenjuje FIA-u izlaskom iz natjecanja je bolesno,a ja bih volio da se to i dogodi jednog dana… Read more »
a kako to FIA zapravo dili novce , koje “komponente” uzima u obzir prilikom raspodjele ? bi li nam ti to bijeli lave objasnija ? kad nam sve potanko objasniš možda će se moč raspravljat o neravnopravnosti ili “neravnopravnosti” raspodjele mada sam skoro siguran da većina to izvrsno poznaje….
Treba namaknut para da bi Vettel vozio u Ferrariju za 72 milijuna USD. S druge strane Daniel Ricciardo od Red Bulla dobija 3,7 milijuna USD. Spominjem Ricciarda iz razloga što ne znam koliko Verstapen ima sada, ali je u Toro Rossu imao 512 tisuća USD. Raikkonnen za svoj trud dobija skoro tri puta manje od Vettela. Bijednih 26 milijuna USD. Pa sada kada je riječ o reorganizaciji u Ferrariju bi trebali reorganizirati raspodjelu novca. Nemam pojma koliko je zarađivao Allison i koliko zarađuju oni koji se brinu za razvoj motora. Možda griješim, ali sam uvjeren da je to ipak manje… Read more »
Ovi se reorganiziraju evo 10 godina :-)……..i naslov 2007. nebi osvojili da im hamilton nije poklonio valjda neiskustvo nesreca ili nesto trece…………fazon je sto i promjena pravila ne moze njima pomoc…………sto se tice aerodinamike debelo zaostaju za redbulom……..sto se tice motora zaostaju za mercedesom……….tako da promjene pravila samo mogu ici na ruku redbulu ili mercu.
Ferrari od 2008. ima stalni problem sa dizajnom bolida i sa oba downforcea. Ovaj trenutni bolid je solidan, nema nekih mana, ali u svemu pomalo zaostaje za Mercedesom i Red Bullom. Ferrari sigurno ima i dobre inžinjere ali mislim da im nedostaje “veliki” inžinjer tipa Neweya koji pravi razliku. To vam je kao u svakom sportu, kad imate dobre ekipe, razlike među njima prave oni najbolji.