Mercedesov šef Toto Wolff priznaje da je iznenađen nizom problema koji su pogađali bolid aktualnih konstruktorskih prvaka. Podsjetimo, Lewis Hamilton je prošlog vikenda još jednom imao problem u kvalifikacijama kada je njegov W07 ostao bez snage, a na prethodnim GP vikendima je probleme pravio ERS sustav. Njegov timski kolega Nico Rosberg je također imao poteškoće sa svojim bolidom, ali ne u tolikoj mjeri kao na suprotnoj strani garaže.
Na pitanje je li Mercedes ovo možda mogao očekivati, Wolff kaže:
“Ne, zapravo suprotno. Kada smo započeli s testiranjima ove sezone, bolid je išao, išao i išao. Čak i dijelovi koje smo imali na dinamometru su trajali jako dugo. A onda kada smo krenuli u sezonu, bili smo zapravo dosta iznenađeni jer neki dijelovi nisu bili pouzdani kao što smo željeli.”
Mercedesov W07 Hybrid je imao vrlo dobru pouzdanost na predsezonskim testiranjima kada su oba vozača bez problema radili 150 krugova dnevno. Unatoč nešto većem broju kvarova, njemačka momčad je osvojila pet od šest ovogodišnjih utrka te se nalazi na prvom mjestu konstruktorskog poretka, sa 67 bodova prednosti nad Ferrarijem.
Ja sam iznenađeniji što je gospodin propustio repera.Zapravo sve je ovo vještačko.Vidi se da je mečka 2 godine ispred ostalih.Da bi malo ublažili stampedo gledalaca u prelasku na recimo e formulu vještački remete postavke i stvaraju privid neizvjesnosti,do pred kraj ljeta.A koće biti prvak,mečka naravno.Nažalost i slj. godine.
Samo vi se nastavite kvariti i dalje.Tako cinite F1 zanimljivom 😛
Ova izjava je samo za javnost. Zašto bi se samo tako počeli kvariti sustavi koji su savršeno radili? U Redbullu su izgleda fantastičan posao odradili čim su ih natjerali na nesigurne nadogranje. Što Kaže FerrariHr, limit. Čini mi se da je njihova apsolutna dominacija pri kraju. Nažalost, stigao ih Redbull a ne Ferrari. Bilo bi lijepo vidjeti borbu tri tima za naslove
Kvari se da i kad sam ja govorio onda sam dobijao minuse!
Toto, a fino sam rekao ne kupovati sirovine u Kazahstanu.
Haha
Došli ste do limita,sad je kocka svaku utrku. Kad se postavke vrate bolid je pouzdan a kad se pokušava nešto više izvuć iz čitavog paketa,dolazi do kvara. Ista stvar se događa i Ferrariju,ide se na nož u cilju šta manjeg zaostatka a onda se dogodi ovo ili ono. Mercedes nema više prostora za napredak,a konkurencija je blizu,sad se dolazi do točke pucanja,a Ferrari ide agresivno i to ga košta dosta. Mislim da Ferrariju fali jedna sezona da usavrši sve šta su napravili,pa da može napadat konstantno bez problema a Mercedes je upravo tu jednu sezonu isprid jer su sve posložili… Read more »
Da, jer dok se Ferrari 4 godine borio, tj pokušavao boriti s Red Bullom, Mercedes je već slagao bolid za današnje dane, nadam se da već nemaju nešto i za sljedeću godinu.
Svi već nešto spremaju za sljedeću sezonu. Ferrarijev testni bolid bi trebao biti spreman krajem srpnja, dok će RB-ov i Mercedesov testni bolid navodno biti spreman u kolovozu. Sve tri momčadi će sa testnim bolidima surađivati sa Pirellijem, kako bi Pirelli što bolje pripremio gume za 2017. 🙂
http://www.thisisf1.com/2016/05/27/ferrari-first-2017-f1-test-car/
Kad bi bar Ferrarijev bolid tako izgledao za 2017. Meni se baš ne sviđa ovaj dodatak bijele boje na vrhu kao danas…
Evo da se i mi oko nečega ne slažemo 😀 Meni je ovakva kombinacija koju koriste sada odlična. Ako se ne varam mislim da su željeli napraviti livreju sličnu kao 1976. Iako mi se i ovakva livreja kao što je na linku sviđa. 🙂
Hehe😉
Ne znam, meni je npr. prošlogodišnji Ferrari u svakom segmentu ljepši od ovog. Ono što mi najviše upada u oči je nos SF16-H, a zbog njega mi je onda i cijeli bolid još neupadljiviji. Posebno mi je ružan crni obrub oko bijelog dijela. Ali na bolidu za 2017, s ljepšim nosom, možda mi bijela boja bude i dobra. Samo da maknu ovaj crni obrub, nikako mi ne paše. Vidjet ćemo…
Meni je također onaj iz 2015. ljepši, ali mi se i ovaj sviđa iz 2016. sviđa. Po meni mu ta bijela livreja odlično odgovara. Što se tiče nosa, onaj iz 2015. mi je ljepši, ali je ovaj trenutni funkcionalniji tako da mi ne smeta što su ga ovako napravili. 🙂
Pa ja to isto pričam već treću sezonu. Iako se došlo do nekih limita ovakvih PU, uvijek se može još više, ali je to sada mnogo teže, skuplje i nepouzdanije.
Lijepo rečeno, FerrariHR, slažem se u potpunosti!👍
E, ovaj put si me pretekao kolega, hehe😉😄👍
Moram i ja nekad😉