Vettel: Ferrarijevu formu ne treba uspoređivati s prošlogodišnjom

Ferrari je prošle godine imao vrlo dobar start u sezonu nakon katastrofalne 2014. te je talijanska momčad slavila već na drugoj utrci u Maleziji. Sebastian Vettel je do kraja sezone još dva puta uspio pobijediti pa su očekivanja za 2016. porasla. Međutim, Ferrari nakon šest utrka ove sezone još nije pobijedio, a brojke kažu da je start u sezonu nešto slabiji od prošlogodišnjeg. Međutim, Vettel kaže da se ovogodišnji Ferrari ne može i ne treba uspoređivati s prošlogodišnjim.

“Nije pošteno uspoređivati s prošlom godinom. Prošle godine smo bili u ničijoj zemlji. Zaostatak za bolidima ispred nas je bio velik, kao i za onima koji su bili iza nas. On je ove godine manji, bliže smo. U utrkama vjerojatno nije sve išlo glatko kao na početku prošle godine pa se stvari još nisu posložile, što je također naša greška.”

Najveći problem i dalje predstavljaju kvalifikacije.

“Lako je objasniti: ako subotom budemo bolji, što svakako moramo, onda imamo bolju utrku. U Monaku smo imali bolju utrku nego u Barceloni, naravno da govorim o postolju, a možda i pobjedi. Ne mislim da nešto nije u redu s tempom bolida. On je tu, ali mučimo se tu i tamo kako bismo ga izvukli, u utrkama i u kvalifikacijama. To je naš posao pa tako možete reći da nismo uspjeli.”

Još jedna bitna stvar je velika promjena u strukturi i menadžmentu s kraja 2014., što znači da je ovo potpuno nov projekt.

“U obzir morate uzeti činjenicu da se borimo s momčadima koje nisu imale tako veliku promjenu u strukturi, menadžmentu, bilo čemu. Krenuli smo u projekt kojim se zajedno želimo vratiti na vrh i sada smo ambiciozniji od bilo koga drugog. Očekivanja su velika, ali na pravom smo putu.”

Ferrari je nakon prvih šest utrka 2015. na kontu imao 158 bodova (zaostatak za Mercedesom 84 boda), dok Scuderia ove godine ima 121 bod (67 manje od Mercedesa). Bolje plasirani vozač je bio Vettel koji je imao 98 bodova (28 manje od vodećeg u prvenstvu), dok je to ove sezone Raikkonen koji ima 61 bod (45 manje od vodećeg).

33 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Aleksandar Todorovic

Ferrari je bruka! Neće moći za par meseci da prate ni Red Bull Renault, a kamoli Mercedes. Imaju ubedljivo najviše para, i tako decenijama….sad nemaju ni najbolje vozače….drže onog Kimija, goreg vozača ove godine F1 od njega i nema…..Jesam navijač Ferrarija, ali ovo je sramota. Jedan je bio Šumi, za klasi bolji od ostalih, zato je Ferrariju i doneo toliko titula…od sledeće godine opet će vladati Red Bull Renault i naravno Max. Ako je za utehu Ferrari je ozbiljni i sposobniji od Honde koja je bruka i sramota za F1. Alonso bi veće šanse imaju o F.Indiji

DMX

Ne znam jel su ovi iz Ferrarija tražili filozofa ili vozača.

Ross Brawn

Zašto ne?

FerrariHR

Objašnjeno je u članku iznad,samo moraš pročitat.

najboljif1fan

Dobro kaže Vettel svaka mu čast na biranim riječima.
Najiskreniji vozač na gridu po meni.
Vidim po komentarima i slažem se od medija i prenapuhavanja ništa baš,ali nisu ni mediji najtočniji.
Uglavnom posao i samo posao mora slijediti.
FORZA SCUDERIA FERRARI.

Aleksandar Todorovic

Ma šta najiskreniji…obična plačipička…napo Kjata za ono što je on radio pre nekoliko godina…Pobegao iz Red Bulla jer je Rikjardo obrisao patos sa njim i sutra će isto to učiniti u Red Bull-u….koji jedini može da stigne i prestigne Mercedese…..Sledeće godine i Renault će biti brži od Ferrarija…ne znam gde će onda Vetell?

fap

Interesantna mi je ta Kanada posto vidimo da Ferrari dosta ocekuju bar u najavi a i iz Renaulta i RBa se isto tako nadaju .Pa bas da vidimo ko je realniji i cije izjave imaju tezinu a ko samo maze oci navijacima i obecava

MJ512

Od VN Kanade svi dosta očekuju te u Kanadu manje-više svi donose neke novitete. Npr. McLaren Honda će također potrošiti nekoliko tokena i doći sa poboljšanom pogonskom jedinicom u Kanadu. Nadam se da će nakon ovih poboljšanja uspjeti redovito ulaziti u Q3 sa barem jednim bolidom, iako je Boullier izjavio da promjene nisu revolucionarne.

http://www.thisisf1.com/2016/06/03/mclaren-confirms-new-engine-canadian-gp/

Aleksandar Todorovic

McLaren Honda će redovno ulaziti u Q3? Smešan si čoveče od Honde nam ništa…

Vendetta

Vetel ništa nema od pričanja ,lani mislim da ste bili bolji a ovaj početak je katastrofalan sa dosta kvarova i sa nešto slabijim startom, Redbull vam je za vratom oni su napravili dobar posao i imati čete problema s njima a Mercedes Vam je nedostižan i mislim da ču se načekati kada čete biti prvaci kao što sam čekao onih dvadeset godina dok nije Šumi spasio obraz i jednom Kimi i to je sve od Ferrarija dosta priče počnite raditi na bolidu a ne šminki.

delmusa

točno…
treba raditi na bolidu…
od medija i šminke, nema napretka u rezultatima !

avalon

ferrari zaista nema start u ovoj sezoni ka šta su mnogi očekivali , problema je bilo i teh prirode i onih “drugih” no zar i mercedes nije ima obe vrste problema ? dolaskom illiena renaultova PU je pouzdanija , jača , a time i je RB posta stabilniji šta uz šasiju koju imaju počima davat rezultate . da je sve bilo po “pravdi” danas bi ricciardo bija 2. u poredku vozača 20ak bodova iza vodećeg rozberga . a do kraja prvenstva je još 15 trka ! možda bi ( ili je još uvik ) i merc moga bit u “dometu”… Read more »

Aleksandar Todorovic

Počnite raditi? Sa kojim inženjerima? Za F1 su ti potrebni ekstra inženjeri! Meni je Arivabene simpatiča, ali da li znaš koliko on zna od F1, motorima? Nema taj blage veze sa vezom…još drže onog Kimija, koji je bruka koliko grešaka pravi…..Još nisu namamali MAx-a na vreme, a imaju brdo para…..Ferrari će biti sve slabiji i slabiji….i onda će napustiti ljutito F1 kroz 5 godina…videćete

avalon

hahahahahahaha….. dobar ! ma šta dobar …ODLIČAN !!!!!!

delmusa

za canada 100% novi turbo ali tražit će se sada i nadogradnju zadnjeg ovjesa !! neznam dal išta mogu s shellom koji donosi novi benzin? ipak to sve mora biti u zadanoj homologaciji s aditivima… mislim da je slijedeci nametnuti zadatak ferrariu na ovom SF 16 h ugaona trakcija s modificiranjem zadnjeg ovjesa i promjenom na zadnjoj osovini… sada to moraju napraviti, riješiti mehaničkim putem, vjerovatno produženim upornim štangama ili kako več, to bi inžinjering ferarria trebao riješiti lako… barem u tome su sasvim brzi i dobri ! ukoliko budu elementi između mjenjača i pogonskih osovina, to pozdravljam jer ce… Read more »

F12013

Slažem se, delmusa… Nisam veliki stručnjak, ali mislim da ti je analiza prilično čvrsta. Turbo i modifikacije na zadnjem ovjesu su ključne za uspjeh na stazi poput Montreala. Potrebna je odlična trakcija i još bolji rad turba iz tih stop-go zavoja… Maurizio je rekao da ćemo vidjeti potpuno drukčiji Ferrari od onog u Monacu. Nakon najavljenih nadogradnja i analize istih vidim zašto je to rekao, i mislim da ta izjava realnog Maurizia drži vodu.

delmusa

maurizio je kvalitetan igrač….
napravio je snažan iskorak- mada se to jos ne vidi, mozda najveci problem sto je onaj u mercu imao par uzastopnih pobjeda i to je mnogo bodova…
mislim da nije realno promatrati i praviti statistiku gdje je ove godine, naspram prosle ferrari…
no fali mu vezano uz njega jedan dobar strateg, atomski fizičar…
no budemo vidjeli sto nam donosi canada…
očekujem pomak, ne toliko pobjedu ali dvojac na podijumu bi bio točka na i…
bar za sada…
još je duga sezona…

iceman258

Svaka čast na analizi i objašnjenjima.

delmusa

hvala…

MJ512

Delmusa svaka čast na komentaru. Sve si lijepo objasnio. Samo bi još dodao da će Ferrari sa promjenom na zadnjoj osovini dobiti i poboljšanje što se tiče brzine zagrijavanja i zadržavanja guma na radnoj temperaturi. 🙂

F12013

Zagrijavanje guma je bilo velik problem dosada, nadam se koraku poboljšanja…
Nadam se da će Kanada biti prekretnica sezone za Scuderiu, i to na stazi Gilles Villeneuve, nema boljeg mjesta🇨🇦!
Možemo se samo nadati i bodriti…

MJ512

Nadam se da će od Kanade krenuti na bolje za Ferrari, jer nakon nje slijedi onaj europski dio sezone (ako izostavimo Baku koji iako ima ime VN Europe ne možemo tu uvrstiti) za kojega je vrlo važno imati već unaprijed dobro pripremljen bolid (a Kanada je odlična za tu pripremu i nove stvari na bolidu). 🙂

najboljif1fan

Da to ih najviše muči.

MJ512

Mislim da bi se to moglo riješiti sa promjenom na zadnjoj osovini i ovjesu jer ako gume nemaju optimalnu radnu temperaturu onda se povećava degradacija. Kod Ferrarija se posebno degradira unutarnja strana gume što bi Ferrari mogao riješiti sa drugačijim rasporedom šipki na zadnjem ovjesu ili njihovim produživanjem tj. promjenom kuta nagiba tih šipki. 🙂

FerrariHR

Delmusa..Odličan komentar. I kolege F12013 i MJ512 su dali odlične komentare. Ja nemam šta dodat nego da se sve obistini i da Ferrari krene više..

MJ512

🙂

F12013

👍Samo da se sve obistini

ClarenceF1

ovakvi likovi su potrebni na portalu…svaka čast

joshuazg04

Potreban je samo rad bez prevelikog pritiska, što je u Ferrariu uvijek problem…. mislim dase je odsustvo Allisona jako osjetilo u ekipi, sad dolazi vrijeme uspona…. Ne ide to nikad onako brzo kako bi željeli, ali ide …….

F12013

Sve će to doći na svoje mjesto, a pobjeda će biti slatka!!!
Forza Seb🇩🇪
Kimi🇫🇮
James🇬🇧
Maurizio🇮🇹
Forza Scuderia Ferrari🇮🇹!!!

FerrariHR

Dijelim tvoje razmišljanje. Uvjeren sam da će se trud isplatit. Puno se promjena dogodilo,puno stvari moraju posložit,dosta je početak u sezonu bio težak. Ovo je novi bolid,normalno da nemoš usporedit,al želja za postoljem je ista,i ove i prošle godine😉👍
Šta se nadogradnji tiče,jedvo čekam to vidit,a najviše me zanima šta je Shell zamiša u laboratoriju😂

FerrariHR

Opa kolega,jel to nova slika👍

F12013

I mene jako zanima Shell, moglo bi biti dobro u Kanadi.
Ma da, nova novcata, dojadila mi stara, još uvijek tražim onu pravu😉… Razvijam se sukladno s Ferrarijem, zajedno ćemo doći do savršene slike u javnosti😂

Related Posts