Mercedes je imao dominantnu pogonsku jedinicu u prvoj godini V6 hibridnih motora, a prednost je zadržao i u narednim sezonama. Međutim, Ferrari je prošle godine napravio veliki pomak sa svojim pogonskim sklopom, a isto se može reći i za Renault u 2016. Honda je prošle godine imala velikih problema s pouzdanošću, ali ova sezona je sasvim druga priča. Williamsov voditelj odjela za performanse tvrdi da su motori u Formuli 1 sada sličnih performansi te da razlika među njima nije velika.

“Ako samo pogledate podatke o mjerenju brzine na pravcima, vidjet ćete da nema razlike, bilo da se radi o vožnji u zavjetrini ili u čistom zraku, s DRS-om ili bez DRS-a. Dosta je ujednačeno između svih top bolida”, rekao je Rob Smedley.

Britanac dodaje da Honda ne zaostaje toliko koliko ljudi misle.

“Svi sustižu. Honda je u zaostatku od jedne sezone, došli su godinu kasnije. Zaostatak nije toliki kao što neki ljudi misle. Naravno, između Mercedesovog, Ferrarijevog i Renaultovog motora postoje razlike, ali one su male.”

Razvoj pogonskih jedinica će od sljedeće sezone ponovno biti potpuno odmrznut.

5
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
3 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
ren_esp_89

u vrijeme VN Monaka sam prokomentarisao da će ostatak ove sezone biti odličan što su pokazali RB (Monako), a sad i Ferrari (CAN).. MB je napokon “dohvaćen” ali sam i rekao kako će gotovo sigurno pravila 2017. napraviti novog “dominatora” (obično tako bude)..

avatar
Član
Tuzlak

Sinoc sam sanjao drugu pobjedu Alonsa u McLaren Hondi. Kako sam slavio haha Ali kao sto rekoh, SAN 😀

avatar
Član
Renault_F1_team

Kad je to ostvario prvu?

avatar
Član
Tuzlak

Pojma nemam hehe Znam da sam se radovao drugoj pobjedi kao dijete 😀

avatar
Član
Renault_F1_team

mogu mislit koliko si onda bio sretan kad je ostavrio prvu 😀 🙂