Mercedes je imao dominantnu pogonsku jedinicu u prvoj godini V6 hibridnih motora, a prednost je zadržao i u narednim sezonama. Međutim, Ferrari je prošle godine napravio veliki pomak sa svojim pogonskim sklopom, a isto se može reći i za Renault u 2016. Honda je prošle godine imala velikih problema s pouzdanošću, ali ova sezona je sasvim druga priča. Williamsov voditelj odjela za performanse tvrdi da su motori u Formuli 1 sada sličnih performansi te da razlika među njima nije velika.
“Ako samo pogledate podatke o mjerenju brzine na pravcima, vidjet ćete da nema razlike, bilo da se radi o vožnji u zavjetrini ili u čistom zraku, s DRS-om ili bez DRS-a. Dosta je ujednačeno između svih top bolida”, rekao je Rob Smedley.
Britanac dodaje da Honda ne zaostaje toliko koliko ljudi misle.
“Svi sustižu. Honda je u zaostatku od jedne sezone, došli su godinu kasnije. Zaostatak nije toliki kao što neki ljudi misle. Naravno, između Mercedesovog, Ferrarijevog i Renaultovog motora postoje razlike, ali one su male.”
Razvoj pogonskih jedinica će od sljedeće sezone ponovno biti potpuno odmrznut.
u vrijeme VN Monaka sam prokomentarisao da će ostatak ove sezone biti odličan što su pokazali RB (Monako), a sad i Ferrari (CAN).. MB je napokon “dohvaćen” ali sam i rekao kako će gotovo sigurno pravila 2017. napraviti novog “dominatora” (obično tako bude)..
Sinoc sam sanjao drugu pobjedu Alonsa u McLaren Hondi. Kako sam slavio haha Ali kao sto rekoh, SAN 😀
Kad je to ostvario prvu?
Pojma nemam hehe Znam da sam se radovao drugoj pobjedi kao dijete 😀
mogu mislit koliko si onda bio sretan kad je ostavrio prvu 😀 🙂