Renault želi Ferrarijevog Jamesa Allisona

Britanski Autosport prenosi informaciju da je Renault pristupio talijanskom Ferrariju kako bi se raspitao o mogućem povratku Jamesa Allisona u Ujedinjeno Kraljevstvo. Britanac je trenutno u svom drugom ‘stintu’ u Maranellu gdje se vratio prije skoro tri godine i zauzeo poziciju tehničkog direktora. 48-godišnjak je imao ključnu ulogu u oživljavanju ekipe propetog konjića koja podiže svoju formu nakon veoma loše 2014.

Ovo nisu prve glasine koje spominju ime Ferrarijevog tehničkog direktora. Nedavno se pisalo o tome da bi James mogao zamijeniti Maurizija Arrivabenea na mjestu šefa Ferrarija. Međutim, Renault ne želi gubiti dragocjeno vrijeme te se bacio na posao dovođenja kvalitetnog osoblja kako bi se momčad što prije vratila na sam vrh. U Allisonu vide pravog čovjeka koji ekipu može lansirati tamo gdje ona pripada.

Izvor bliski Autosportu potvrđuju da je Renault pristupio i drugim momčadima kako bi pokušao pregovarati o otkupima ugovora najboljih inženjera svojih konkurenata. Još uvijek nije poznato želi li Renault Allisona na mjestu glavnog tehničkog direktora (koje trenutno drži nedavno dovedeni Bob Bell), ili bi se Allison u svom radu trebao pridružiti sunarodnjaku Bellu.

Renaultovog trkaćeg direktora Frederica Vasseura mediji ne spominju u posljednje vrijeme, a neki izvori sugeriraju da ni njegova pozicija u momčadi nije sigurna, no treba imati na umu da je ovo tek povratnička sezona francuske tvorničke momčadi i to nakon kupnje Lotusa koji je prošle godine imao ogromnih financijskih problema.

U cijeloj priči oko Allisona u oko bode još jedna stvar, a to je nedavni gubitak supruge. Allison je prije Rebeccine smrti često putovao u svoju zemlju kako bi bio uz svoje troje djece. Pridruživanje Renaultu bi mu omogućilo provođenje više vremena s njima. Ako prihvati ponudu, to će mu biti četvrti posjet Enstoneu. Karijeru je tamo započeo 1990. za momčad Benettona gdje je radio kao dizajner, a u momčadi je proveo dvije godine. Nakon rada u Larrousseu, Allison se vratio u Benetton 1994. na mjesto voditelja aerodinamike. Ferrariju se prvi puta pridružio 1999., a u Enstone (Renault) se vratio 2005., i to na mjesto zamjenika tehničkog direktora. Četiri godine kasnije postao je tehnički direktor tvorničke momčadi francuskog proizvođača.

S druge strane, talijanska La Gazzetta dello Sport piše da James Allison razmišlja o povratku u Ujedinjeno Kraljevstvo te da bi mogao prihvatiti ponudu momčadi iz Enstonea, koju je napustio 2013. kada se zvala Lotus.

20 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
delmusa

ferrari je vrlo ozbiljna priča…

joshuazg04

Ne vjerujem da ce Allison otići, nije tip koji odlazi nedovršenog posla…. Iako, kad su djeca daleko…….

Renault_F1_team

Ja bi volio da je čovjek što bliže djeci, volim kad je obitelj skupa 🙂

Desmosedici

Ako će Allison stvarno otići, neka Marchione odmah ide po Neweya i neka se s njim ne cjenka. On je najisplativija investicija u F1.

Akvarium

Ako je zbog djece razumijem onda.
Da se ne radi o djeci to bi bio prelazak ravan prelazu sa konja na magarca.

RENAULTsportF1

al s magarcem bi kad tad preskočil konja a s tim konjom bu samo jako brzi al nedovoljno brz konj 😉

Alonso1983

a koji ti je argument za takve tvrdnje? Dali je to titula Renaulta koja je osvojena jos dalje 2006 nego Ferrarijeva 2007 i 2008 momcadska. Ili ti je arguent što? Red bullov motor unazad 5,6 godina? Da je bilo koji proizvodač motora dao motor Red Bullu 2010-2013 taj motor bi još vecu razliku radio nego renault. Renault je u vecini sulacjeva u novojoj povjesti imao slabije motore pa cak i famozne 2005 i 2006 no gume , kvarovi znas i sam. Ako aludiras na to da je Ferrari vjciti gubitnk… što je onda McLaren koji je u 15 sezona uzeo… Read more »

RENAULTsportF1

2005-2006 “slabi” RENAULT i dečec Alonso peru Ferrari kome ni Schumacher ne može pomoči, toliko o KS pitanje kak su raspolagali s NM koji je važniji od KS . Ferrari ti u današnje vrijeme ima jednu od NAJJAČIH vozačkih postava, kak su tek onda oni slabi?…

Alonso1983

ovj dio slabi cu ti pojasnit jer nekuzis. Kimijev McLaren je bio space shutle za taj Renault. Ali su mu kvarovi uzeli apsolutno zasluzeni naslov. Dok o onoj godini i Schumijevom krepavanju motora na predzadnjoj utrci necu spominjati. Jedne godine je Renaultu uvelike olaksao posao Michelin druge godine kvarovi najbolze konkurencije. Neosporavam titule ali Renalut je imao vise srece a ne najbolji bolid.

loni

Prvenstvo osvaja ona momčad koja nedjeljom popodne skupi najviše bodva, a tko ima kvarove … nema naslova.
Renault je titule 2005/2006 osvojiio sa 1/3 budgeta u sporedbi sa Mcl/Ferarijem i jedini je “mainstram” proizvođač automobila koji ima konstruktoske naslove u F1.

Alonso1983

ekipe kao renault kad ih neide dugnu sidro i napuste brod koji tone. napravili su to nekoliko putaa i napraviti ce opet. McLaren kad je na dnu se grebe da ide gore. Renault ba na njihovom mjestu odstupio iz natjecanja. Biti u ovo sportu svake godine je nemoguće a Ferrari je za razliku od svih svake godine u borbi za vrh. Mozda ne za titule ali u vrhu je cijelo vrijeme i jedini je konstantan u tome. Da je to Renault postigao odma bi bilo rena powa isl glup…..

RENAULTsportF1

I koja je sad poanta? Imati motor naspanan do samih granica i nepouzdan ( velis spaceshutle) ili jaki i pouzdan. Sam Senna je jednom rekao da je motor bolida ne treba biti najjaci vec dovoljno jak i pouzdan , treba to znati izbalansirati. Stvarno je glupo tvrditi i razmisljati da neko moze osvojiti dvostruku titulu samo zbog srece. Pozdrav

Akvarium

Da te napomenem da je taj Renault trenutno jedna od najlosijih ekipa,ekipa koja nema nista.Iako imaju pa ajmo reci jak motor ove godine oni se bore sa Manorom i Sauberom sto ti samo govori koliko nemaju finansija,ulaganja,ljudi koji ce napravit nesto od tog bolida.
Svaki imalo pametan inzinjer bi bjezao od njih,jer njihov maximum u sljedecih par godina je sredina i kraj poretka u sampionatu..

F12013
MJ512

Nadam se da će ostati u Ferrariju, ali 100% ga razumijem ako želi posao u UK da bi bio bliže obitelji u ovim teškim trenucima. Forza James!!!

F12013

Obitelj na prvom mjestu! Pa što god odluči, razuman je čovjek, sigurno će znati što je najbolje. Forza James!

MJ512

Slažem se s tobom. Iako mislim da će ostati u Ferrariju kao što je navedeno na linku kojega si gore zalijepio.

F12013

Medijska naklapanja.
Kao što je i Maurizio Arrivabene prije mjesec dana bio na izlasku iz momčadi. Vjerujem da se Renaultovci kontaktirali mnoge momčadi jer im trebaju inženjeri, ali to ne znači da Alisson odlazi… I ne kužim zašto bi toliko hvaljeni Fred Vasseur napustio Enstone, opet medijska nalkapanja.
Ali ako bi otišao zbog troje djece, onda mu ne mogu zamjeriti. Ferrari je velika obitelj, ali tvoja je ipak na prvom mjestu, nema govora.

Ferrari je trenutno momčad u nastajanju, u uzdizanju, okreće nove stranice, a nikako nije u raspadanju i rasulu.

FerrariHR

Bilo kako bilo,vrhunski stručnjak i di god bude radio ostavit će trag. Samo se nadan da ga Ferrari neće izgubit.

F12013

Moje nade su s tobom👍

Related Posts