Pirelli potvrdio gume za Njemačku i Singapur

Dobavljač guma za Formulu 1, Pirelli, potvrdio je svoj odabir komponenti guma za VN Njemačke i VN Singapura.

U Hockenheimu će vozači koristiti super mekane, mekane i srednje tvrde gume, a očekivano, na Marina Bay Street Circuit će se koristiti tri najmekše komponente gume – ultrasoft, supersoft soft

Izmjenjena pravila za 2016. određuju kako se gume moraju odrediti 14 tjedana prije utrke, a osam tjedana ranije za europske utrke.

Novi pravilnik također određuje kako svaki vozač na raspolaganju ima 13 setova guma. Pirelli odabire dva seta za utrku, od kojih se samo jedan mora iskoristiti, te jedan set za Q3. Vozači biraju ostalih 10 setova guma, a Pirelli je nedavno otkrio i koje su gume vozači odabrali za VN Kanade.

Odabrane komponente:
Australija             medium   /     soft      /   supersoft
Bahrein                medium   /     soft      /   supersoft
Kina                   medium   /     soft      /   supersoft
Rusija                 medium   /     soft      /   supersoft
Španjolska              hard    /    medium     /     soft
Monako                  soft    /   supersoft   /   ultrasoft
Kanada                  soft    /   supersoft   /   ultrasoft
Azerbajdžan            medium   /     soft      /   supersoft
Austrija                soft    /   supersoft   /   ultrasoft
Velika Britanija        hard    /    medium     /     soft
Mađarska               medium   /     soft      /   supersoft
Njemačka               medium   /     soft      /   supersoft
Belgija                          nije potvrđeno
Italija                          nije potvrđeno
Singapur                soft    /   supersoft   /   ultrasoft
12 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
modesto

vratite michelin i brdgestone pirelli out,dogodine velike gumetine kao sredinom 80ih,,,,

tsunami

najbrže staze i najzahtijevnije,vjerovatno još smišljaju u laboratoriju i testiraju za monzu i spa

tsunami

evo ovako ako koga zanimaju vremena pit stopova,neče nikako ako stavim podatke,vjerovatno je predugačko

tsunami

2016 Monaco Grand Prix pit stop times How long each driver’s pit stops took: Driver Team Pit stop time On lap 1 Valtteri Bottas Williams 24.673 49 2 Felipe Massa Williams 24.934 20 3 Daniel Ricciardo Red Bull 25.054 23 4 Romain Grosjean Haas 25.111 30 5 Sebastian Vettel Ferrari 25.114 13 6 Felipe Massa Williams 25.182 32 7 Nico Hulkenberg Force India 25.215 15 8 Jenson Button McLaren 25.450 30 9 Max Verstappen Red Bull 25.459 31 10 Valtteri Bottas Williams 25.478 30 11 Fernando Alonso McLaren 25.512 14 12 Sebastian Vettel Ferrari 25.561 31 13 Kevin Magnussen Renault… Read more »

ClarenceF1

ne kontam kak isti odabir komponenti za kanadu i monako/singapur?

tsunami

zašto neće da mi stavi rezultate pit stopa iz monaca,stalno pokušavam,ali neče da mi objavi?
jeli predugačko?

AlonsoForever

e moj Pirelli,tuuuu sam vas čekao 🙂
ne mogu,ba, SS u Belgiji i Monzi, zato se odma reaguje i stavi Soft-Medium-Hard na obje i riješena stvar 😉
baš sam zadnjih mjesec dana kontao koje li će biti za Spa i Monzu,i evo,ovdje sam ih čekao,NEODLUČNE. Cccc…….

mm

Ja ne kužim tvoj komentar.

F1_zd

Zašto nisu odredili gume za Spa i Monzu? Moram priznati, malo je teško, jer su Hard pretvrde što bi omogućilo 1 stop, a SuperSoft premekane pa bi trajale samo 3-4 kruga.

Vedran Kristić

Zato što Pirelli ‘ima fore’ do 9 tjedana uoči europskih utrka da smisli koje će se mješavine koristiti. Za one izvan Europe moraju objaviti najkasnije 15 tjedana prije početka utrke.

F1_zd

Znam to, ali Pirelli ne zna što bi. Volio bih vidjeti SuperSoft, tako su ih kritizirali i u Kini pa smo imali odličnu utrku, što mekše, to bolje.

Related Posts