Poboljšana Renaultova pogonska jedinica, koja je ovog tjedna testirana na stazi pored Barcelone, debitirat će sljedećeg tjedna na VN Monaka. Nadograđena specifikacija je svoj prvi službeni nastup trebala imati u Kanadi, ali Francuzi su se odlučili za promjenu plana nakon uspješnog testa po završetku VN Španjolske. Međutim, manjak dijelova i vremena uoči utrke u Kneževini je rezultirao sa samo dvije proizvedene nove jedinice. Renault je tako odlučio dati jednu Red Bullu, a drugu ostaviti za svoju tvorničku momčad. Obje ekipe još nisu potvrdile tko će dobiti B-specifikaciju, ali to bi trebali biti bolje plasirani vozači u prvenstvu, dakle Kevin Magnussen u Renaultu i Daniel Ricciardo u Red Bullu.
Prema riječima Renaultovog tehničkog direktora (motor) Remija Taffina, novi motor će na tipičnoj izvedbi staze donijeti pola sekunde po krugu.
“Pogonska jedinica koju smo koristili od prve utrke u Australiji je nastavak rada započetog s D-specifikacijom koju smo uveli na kraju 2015. Pronašli smo neke koncepte u toj ranijoj inačici, a s ovogodišnjom smo otišli korak dalje, s turbom npr.”
“Ova nova specifikacija također ide u tom smjeru i uključuje značajne preinake na sustavu za izgaranje. Motor će zahvaljujući tome biti snažniji i efikasniji, što će dovesti do dobitka od oko pola sekunde po krugu. Za ovu nadogradnju smo koristili mali broj tokena koji su nam dodijeljeni za ovu godinu.”
Pola sekunde po krugu…… Dont think so…………
Da li se zna koliko je Renault potrošio tokena na ovu nadogradnju?
6-9
Intrigantan odgovor…😉
Po meni ovo nije pametna odluka. Ako je plan bio čekat Kanadu, onda su se trebali toga i držati. Uz to, imaju samo dvije pogonske jedinice. Nadam se samo da se neće pojaviti nekakve komplikacije zbog ranijeg ubacivanja nove pogonske jedinice.
Zašto ne bi bila pametna, ja baš mislim suprotno da je genijalna iz razloga što je MC jedna od rijetkih staza gdje se RB može približiti Meci uz ovu nadogradnju mogu ih možda i dostići. RB s ovakmom šasijom mora imati gerilsku taktiku gdje svi s slabijim motorom oni s najačim. Ubosti par pobijeda ostalo 4-6 mjesto i drugi su u ukupnom poretku konstruktora. Jedva čekam MC jeeedva. Kako bi volio vidjeti troboj F, MB i RB za podije. McLH bi isto volio vidit ali moramo biti realni u željama.
Zato jer je upravo Monaco jedna od staza gdje je motor najmanje bitan, ubacili su motor samo zato jer je Red Bull nestrpljiv i žele preskočiti Ferrari čim prije. Mislim da bi Red Bull i bez nove pogonske jedinice bio tu negdje sa Ferrarijem u Monacu…Mercedes je ispred oba dvije momčadi i po aerodinamici…
Mercedes je zeru bolji od Ferrarija, a oba su daleko iza RB-a. Što misliš zašto im nisu dali motor jer se trsu gaće.
Cijenim svačije mišljenje ali tvoji komentari su suviše bez dobrih razloga! Pa valjda Renault dovoljno može procijeniti iz činjenice da su 2 PU na testu prošla preko 2.000 Km bez ijednog problema.. I oni su iznenađeni da potpuno nov PU tako prođe, očekivali su neki problem i mislim da im je plan bio da do Kanade riješe sve nedostatke ali ispostavilo se da ih nije ni bilo.. uostalom, njima je još draže što su oba tima željela u Monaku taj PU jer je najbolji test, za svaki dio bolida, na stazi
Na stazi kao Monte Carlo je pogonska jedinica od nešto manjeg značaja, al opet, jedan Red Bull će imat još 35 konja snažniji motor, a Vettel (ako će se Ferrari držat plana) dobiva stari (onaj nenadograđeni, iz Kine)… Imam neki osjećaj ko da će se Ferrari borit do kraja godine s Red Bullom za drugom mjesto, a od njihove borbe za naslov nažalost ništa.