Pojedini napisi u talijanskim medijima sugeriraju da bi u narednim mjesecima ponovno mogli vidjeti promjene u upravljačkoj strukturi Scuderije Ferrari. Konkretno, tehnički direktor James Allison se spominje kao nasljednik šefa momčadi Maurizija Arrivabenea.
Šef grupacije FCA Sergio Marchionne je prije nešto manje od dvije godine smijenio dotadašnjeg i dugogodišnjeg predsjednika momčadi iz Maranella, Lucu di Montezemola. Otkaz je nešto ranije te godine dobio Stefano Domenicali kojega je na mjestu šefa ekipe zamijenio Marco Mattiacci. Ni on se nije dugo zadržao te je na njegovo mjesto na kraju 2014. došao Maurizio Arrivabene.
Odbačeno vodstvo je napravilo odličan posao u pripremama SF15-T, a napredak se nastavio i kod bolida za 2016. iza kojeg ovog puta stoji hvaljeni Allison, koji je u Ferrari stigao iz Lotusa sredinom 2013. S obzirom na sve bolje rezultate, Marchionne je postavio visoke ciljeve za ovu godinu te je rekao da bi još jedna godina bez titule bila tragedija za Ferrari.
Međutim, sezona nije krenula dobro za Talijane koji još uvijek nisu imali ‘čist’ trkaći vikend. Brzina u utrci je tu, ali probleme je pravila pouzdanost ovogodišnjeg SF16-H, kao i nešto incidenata na prve četiri utrke sezone. Zaostatak za Mercedesom u konstruktorskom poretku već sada iznosi 81 bod.
Kimi Raikkonen je bolje plasirani vozač talijanske ekipe, ali ima 57 bodova zaostatka za vodećim Rosbergom. Kod Sebastiana Vettela taj zaostatak iznosi 67 bodova.
Autosprint je najprije tvrdio da Ferrari ponovno u svojim redovima želi vidjeti bivšeg dizajnera, a sada Mercedesovog direktora inženjeringa Alda Costu, koji je Scuderiju napustio 2011. On bi trebao popuniti mjesto koje bi ostalo prazno promaknućem Jamesa Allisona. Međutim, Motorsport piše da Costu ne zanima povratak u ekipu propetog konjića, te da je Ferrarijeva druga opcija tehnički direktor Toro Rossa, James Key.
Mene smeta što ljudi sada kada je došao Vetel uzdižu u nebesa Arivabenea i svu ekipu tu novu i Markionea i Alisona dok stara ekipa L.De Montezemolo (osvojio Ferrari pod njegovim vodstvom sve živo) i Alonso su krivi za to što je RedBull poosvajo 4 naslova a onda došla Mečka i ona nastavila.Pomalo treba vidjeti kako će se stvari razvijati možda se još načekaju do titule .A nebi se čudio poznatom scenariju na ljeto kako se okrečeno razvoju bolida za 2017. …
A kad im sad RedBull sa Verstapenom pomuti planove a onda sljedeće godine izroni Honda itd. …
Slažem se djelomično s tobom, Za sljedeću god se ne brinem za Hondu, a nadam se da su već sada počeli raditi na novom bolidu, jer kapacitete i mogučnosti imaju za rad na dva različita paralelna bolida.
Misliš na Hondu ili Ferraei da imaju resursa da rade na sve strane?
Počni pisat kako treba! Marchion je šef a ne Markion,i nije Ferraei nego Ferrari itd….
nesekiraj se,pitaj prijatelje u Italiji da ti prevedu ako njih razumiješ onda češ i moj rukopis 🙂
Mislio sam na Ferrari, ali nisu ni MclH siromasi, mogu i oni malo sa strane da rade za 2017.
Nauči se kako se piše. Ne pravi se sad pametan. Pročitaj članak i naučit češ kako se piše Markion..
Šta si se uhvatio mareonea zar ne vidiš da sam krivo napisao i arivabenea odnosno donosidobro i LDiMont… Sva sam ta imena napisao krivo a ti se uhvatio nekog Makarona.Kad me već ispravljaš onda si trebao sve ispravit Profesore😀
pa to sam i učinio mojim prvim komentarom i bilo je na kraju ITD,,,,nemoj sad reći da si još u pravu….Pogledaj druge pa budeš primijetio kako svi pišu kako treba pisati..prihvati moje ukazivanje na te tvoje pogreške,a nisam ja profesor nego mi izgleda glupo napisano Markion…ili Ferraei…
Ja ću poćeti pisati ispravno kada ti počneš isto to. Budem nije književno ili kaj nemoj da ti ja počnem povedat po domaći.
Marchionne je nemilosrdan boss, pravi profesionalac i zna se šta traži. Ali ovo je obična novinarska patka, Arrivabene je do sada pokazao da se na njega može ozbiljno računati. Na ovaj način se pokušava unijeti nemir među navijače ili možda tiražno profitirati na nesreći Ferrarija s početka sezone
A šta tek reći za Mclaren.. potonuli do kraja a nigdje promjena ..
Rekao bih da je ovo Mercedesov spin….
treba im lik ko arrivabene…karizmatik, leader…
bezveze. ko mamići
nejde nejde, jbga.. ovakav start nemoš zamjerit
mene samo brine jesu li ovo stanje ferarija rezultat ove garniture ili prošle, koja nije stigla ubrati plodove svoga rada. pa je zato prošle godine bio uzmah, a ova se garnitura još zapravo uigrava.. vidjet cemo..
Medijska naklapanja… Kad nema vijesti, izmisli ih…Zanima me samo što je u toj cijeloj priči Arrivabene skrivio. Zašto bi Allison dolazio na to mjesto, već je prije sezone izjavio će dolazak Jocka Cleara omogućiti da više vremena provede van staze na razvoju bolida, njegovom prirodnijem okruženju. A ako Maurizio treba savjete, nek slobodno pita Allisona. Ne moraju se mijenjati nikakve pozicije… Razumijem da je pritisak velik, ali od takve atmosfere može doći i do puknuća… Zato, dajte dečkima priliku, ovo je praktički prva prava sezona za ovu postavu Ferrarija…A mediji ko mediji, dosta se vodi za onim, piši nek se… Read more »
Vidit ćemo ubrzo ako se nešto iza brda valja. Po meni ih triba pustit da rade i ne stvarat toliki pritisak.
Ovakve promjene u Ferrariju me podsječaju na naš HNS, izgube jednu, dvije utakmice i odmah otkazi i promjene izbornika.
Baš u trenutku kada treba pokazat malo strpljenja i pustit ljude da rade bez pritiska Marchionne se pretvori u svjetskog prvaka idiotizma. Pritisak kojeg stvara Ferrarijevoj momčadi u ovom trenutku je zadnja stvar koja im treba, a još manje su im potrebne promjene u upravljačkoj strukturi. Najbolja stvar za Ferrari bi bila da netko smijeni njega.
Drago mi je za minuse jer sada znam koliko ljudi nikada nije radilo pod pritiskom. A možda uopće nikada i nsiu bili zaposleni…
Slažem se da ovakav pritisak nije dobar,a šta se tiče minusa,njih će svako od nas uvik pokupit jer ima ljudi koji jednostavno ne vole tebe,mene..i onda lupaju iz obijesti.
Raspad sistema ako uskoro ne pobede.
Pa i sam Aldo Costa je to demantovao i izjavio da ima dvogodisnji ugovor sa Mercedesom.
Iako nisam fan Ferrarija malo su mi glupe te promene ako ih bude bilo.Sta moze da uradi jedan covek za godinu dana ,a i ovaj Arivabene mi nekako uliva poverenje
Očito Marchion nema strpljenja više!!
Mozda bi trebalo bas njeg zameniti ,covek seo na celne funkcije Fiata, Ferrarija pa samo on nije menjan ,neka ne zamere navijaci Ferrarija za mene je Montezemolo najbolji covek za Ferrari ovaj Macione mi nikako ne ide uz Ferrari
Pa on je šef grupacije Fiat(Ferrari je u toj grupaciji)…tko da njega smjeni?! Drugo,po nekim mojim prijateljima iz Italije čujem da boli K… Montezzemola,on da je stalno napušen..bit će šta bude,ali neće dugo Maurizio!
Malo proširi,šef je FCA-Fiat Chrysler Auto grupacije a ne samo Fiata.
mm … ko bi smjenija marchionnea ? možda onaj koji je smjenija montezemola ? marchionne je Chairman of Fiat Industrial S.p.A. i Chairman of Ferrari , a luca je bija Chairman of Fiat S.p.A. i President of Ferrari S.p.A 😉