Nakon jednog težeg trkaćeg vikenda u Španjolskoj prije dva tjedna, bolidi Scuderije Ferrari su se još jednom našli iza Mercedesa i Red Bulla. Ovoga puta im se na putu našla i jedna Force India, što znači da je VN Monaka prva utrka sezone u kojoj Ferrarijev vozač nije stajao na pobjedničkom postolju.
“Samo jednom nismo bili na postolju, a to je ovdje u Monaku”, rekao je Ferrarijev šef Maurizio Arrivabene. “Ne želim se osvrtati na prethodne utrke, ali svi znamo gdje i zašto gubimo puno bodova, i možda priliku za pobjedu. U isto vrijeme ne želim davati isprike. U Barceloni jednostavno nismo bili dovoljno dobri u Q3, a to se ponovilo ovdje i za to smo ponovno platili u utrci.”
Problem su postavke bolida koje treba uskladiti s uskim radnim područjem Pirellijevih guma. Na pitanje je li titula sve dalje od Maranella, Maurizio odgovara:
“Ne! Moje odgovornosti su zadržati momčad koncentriranom i fokusiranom jer je pred nama još 15 utrka, a to je jako puno vremena. Međutim, trebamo pronaći razloge za probleme u posljednjoj kvalifikacijskoj sesiji.”
Ferrarijev šef se osvrnuo i na Kimija Raikkonena koji je imao loš nastup u Monaku. Njegov ugovor istječe krajem ove godine, ali Arrivabene kaže:
“Svaki vozač ima staze koje ne voli, a Kimi ne voli Monako iako je ovdje ranije pobijedio. Ne vidim razlog zašto bih se trebao žaliti na Kimija – na drugim stazama vozi jednako dobro kao prije.”
Nekak me ovaj Ferrari sve više podsjeća na McL.
Stalno neki optimizam bez nekog pokrića.
Jedina razlika među njima je trenutno bolji Ferrari u odnosu na McL, ali borba za naslov je znanstvena fantastika za jedne i druge.
Bez njihovih dvoboja, nekak je prvenstvo pusto.
Teoretski stvari stoje tako kako on kaže. Međutim u praksi vidimo da stalno, iz utrke u utrku, zapinju na istim stvarima i izgleda da ne znaju kako to riješiti. Ferrari ima resurse i iskustvo, ali znamo da i drugi ne sjede besposleno, svatko napreduje.
Nema smisla išta pisat,ja i dalje virujem u ovu ekipu i nadam se boljim predstavama. Red Bull je zabljesnio na dvi zadnje utrke,na stazama koje mu odgovaraju. Ne mislin da je sad prvi pratioc Mercedesa upravo Red Bull. Ne trčimo još prid rudo,ipak je riječ o Ferrariju,prelako ste ih otpisali.
Sve manje utrka do kraja i sve više optimizma. Obrnuto proporcionalno, naravno. Ovogodišnji bolid Ferrarija ima aerodinamičkih manjkavosti u konceptualnom smislu. Dakle u temeljnim postavkama. Oslanja se na zastario koncept kojeg je vrlo teško uspješno razvijat. Potrošen koncept. Točka! Williams je vrlo sličan po tom pitanju. Zato ih je RBR oboje preskočio čim je Renault proradio. Barcelona je dobar pokazatelj za sve staze i tamo je RBR bio na razini Ferrarija bez Renaultove nadogradnje. Zaključke možemo izvlačit sami. Što se tiče Ferrarijeve geometrije ovjesa odnosno kinematike ona favorizira bolid s punim spremnikom, čim je količina goriva manja bolid – kao… Read more »
Na stazama koje odgovaraju RBu .Pa zar nije bas Ferrari najavljivao cuda od Evrope a pogotovood spanije a sad ispade da im prvih sest trka nisu odgovarale.Samo me interesuje sta ce biti ako i u naredne dve trke RB bude ispred jer ce idalje ovaj Ferrari biti najbolji samo mu ne odgovaraju staze gume ivicnjaci MERCEDES i sada RB .
Pa po toj logici mozda je ovaj McLaren stvarno najbolji samo i njima dosta toga ne odgovara
Arribavene može biti optimističan još nekih 3-4 utrke ali,nakon toga će trebati podvući crtu 🙂 Statistički,vozači doista izvlače postolja iz bolida koji nije u stanju uzeti pole,a i sam Arrivabene kaže kako znaju gdje je problem,ok,riješite pobogu nešto s tim inače,bez nekog pomaka u tom smislu ,piši propalo 🙂 U samim utrkama bi vrlo vjerojatno bili u stanju održati pozicije ako se poboljšaju u q3,dakle,nije nerealan optimizam ali,bumo videli 🙂
Samo mirno, staloženo i bez prevelikih očekivanja…to je kletva Ferrarija i već polako tone pod pritiskom. Rezultati će nadam se uskoro doći!
Ništa niste napravili. Poterali ste Massu pa Alonsa pa ostatak tima i di ste sad? Gori rezulatati nego kad je vozila bivša postava. Ako nisu bili prvi bili su kandidati za prvo mjesto. Ovi kako su krenuli će do kraja sezone se borit za 3 ili 4 konstruktorsko mjesto!
Alonso je sam otisao iz ekipe, a stavi koga god hoces u taj ferrari i ako mislis da bi tek tako pobjedjivo Mercedes dobro se varas, auto jednostavno nije dovoljno dobro.
Alonsa su potjerali supljim obecanjima, a poanta komentara nije u vozacu nego u Ferrari-u koji je fokus promjena dostojna vrha sveo na Arivabenea i Vettla, dok su se Domenicali i Alonso za prvenstva borili u losijem bolidima. Tako da, pusti ti Alonsa.
*losijim bolidima
Nemaš pojma. Čitaj sa razumijevanjem. Govorim o trenutnoj situaciji u Ferrariju. U vrijeme Alonsa i Masse Red bull je bio dominantan i tad ferrarijev bolid nije bio dovoljno dobar za Redbull kao ni sad za Mercedes odnosno već novi RedBull. Da Williams nije prebacio fokus na 2017. i oni bi ih vjerojatno stigli kako su krenuli. Radi se o tome da je odgovornost snosila vozačka postava i vodstvo Ferrarija. Sve su promijenili što su mislili da ne valja i ispostavilo se da ovi novi ne mogu postići ono što je bivša kompletna postava postigla a tad im se zamjeralo da… Read more »
Ne znam imaju li neki ljudu problema sa elementarnom matematikom, no ovdje se radi o nekoliko desetinki sekunde na krug staze…… Dakle minutu i kusur……
Jeste li ikad probali na štoperici uštopati dvije, tri, pet desetinki? Ako jeste, jasno vam je o kojim se tu finesama i finim postavkama između motora, kočenja, aerodinamike i j….h guma radi…….
Maurizio,Maurizio, ne bih se ja,majstore, složio s tobom ovog puta. Vi ste debelo pali u formi sada. A Australija,Bahrain,Kina,niste tako bili loši,ali kasnije,od Rusije pa na vamo, ja ne znam šta se dogodilo. Kao da su drugi napredovali mnogo,a vi ništa,sjedite skrštenih ruku,RAAADITE,pobogu! Titulu je nemoguce uzeti sa deficitiom od 0,5-0,6s po krugu 🙂 NE-MO-GU-ĆE. Saće se neki pitati i reći, “a je li, AlonsoForever,kako je Renault 2005-e uzeo,a imao isti deficit?” ALI LJUDI,MERCEDES SE NE KVARI,a pri tom su ultra brzi. Maurizio,i čitava Ferrko,PORAAADITE NA unutrašnjem izgaranju motora,šasiji i Turbu. Onda ćete tek moći KREEENUTI u pohod na titulu,a… Read more »
post scriptum.: S3 u Kanadi isto za Renault će sad bolje odgovarati kad stignu velike nadogradnje,vidjeli smo koliko je na pravcima u Španiji Renaultov motor efikasan…jednom riječju,talijani,najebali ste.
haha koji veliki stručnjak,pa kako te još nisu zvali u Ferrari?! A da se Mercedes ne kvari?! Nisam baš primjetio da se ne kvari Hamiltonov naravno! I u Monaku je bilo malo ide pa stane pa ide pa stane! Svašta od komentara!
koliko znam,tim ima DVA bolida 😉 a P2 je ipak prvi medju gubitnicima 😉
ne stoji ti cijeli komentar…pogotovo onaj dio ALI MERCEDESI SE NE KVARE??!! Si slijep,lud ili što? Pogledaj Hamiltonov Mercedes pa budeš vidio koliko je već imao problema. Ili se varam ili izmišljam.
gdje se kvare? 😀 čitava 2014,čitava 2015 ? čitava dosadašnja 2016-a za Rosberga,a i Hamiltona u trkama? 😀 znači da se NE KVARE. Kvarili bi se samo ako bi svaku drugu trku OBA Mercedesa sa vodstva ispuštali pobjede Ferrariju,e to je peh,to je kvar,majstore 😉 a ovo su sitni prolazni kvarovi KOJI SE DAJU RIJEŠITI,jel Hamilton u trci imao problema sa bolidom? NIJE. Zato pssst. 😛
Al si tvrdoglav,kao prvo pričam o ovoj godini i Hamilton ima stalno neki problem,mora da sam onda ja neku krivu sezonu gledao,a i kvario se pogotovo kad je Schumaher bio u Mercedesu,dobro se onda Mercedes sramotio,imam neku godinu pa mi se neda izmišljati i lagati a i sam sam gledao te utrke..
imaš onaj google i napiši “kvarovi Hamiltonovog mercedesa u 2016” pa mi se javi.
.. koji uzas od komentara. Skoro pa covjek ostane bez komentara.
I da je još 30. Svi znamo da nećete riješiti probleme u kvalifikacijama. Ferrariju bi bilo bolje da se skroz fokusira na 2017. Jer svi znamo da je Ferrari loš kada se dogode velike promjene. Još k tome dolazi era u kojoj se fokus baca na aerodinamiku( ferrarijevu najveću boljku).
Kao što kaže Arrivabene, nedostaje im brzine u jednome krugu tj. brzine u Q3. Baš su jučer na Skyu rekli da Ferrari ima možda čak i najbolji race pace. Ali ako nemaju dobru startnu poziciju teško da će ugroziti bolide ispred.
Realnost je da bolid nije uopće loš, ali kvalifikacije su težak problem. Bolid koji ima jednak pace ili sličan Mercedesu u utrci ne može imati niti lošu šasiju niti motor. Srediti kvalifikacije, prvo. A drugo, poraditi na strategijama. Jedan Ferrari to može i hoće. Još je 15 utrka pred vama…
Forza Scuderia Ferrari🇮🇹!
Bolid nije loš,tko to kaže on je neznalica ili loša osoba koja takvim izjavama želi vrijeđanjem umanjiti vrijednost ekipe,i fanove Ferrarija,no kako sam informiran njima su gume najveći problem,a o stazi u Monaku nije vrijedno ni pisati! Ona nije mjerodavna za davati nikakve zaključke. Za Kimija sam davno rekao sve pa neću ponavljati,no da se moraju trgnuti iz Ferrarija,moraju i to pod hitno jer im je krajnje vrijeme!
Ovo je upravo ono što sam i ja govorio. Ne pitaju se samo vozači. Kimi i Vettel ove sezone voze koliko je u njihovoj mogućnosti, mada uvijek može bolje, to je jasno. Ali jednostavno još uvijek nemaju bolida da mogu ugroziti Mercedes. Nadajmo se da će sljedeće sezone da budu, ako ništa, barem malo bliži Mercedesu, i oni i RB, jer će tako biti dosta zanimljivija sezona.
Virujen da samo RB moze skinit Mercedese i to samo na stazama koje ima vise pasu tipa sta je bia Monako. Ferrari je napravia iskorak al tribaju sad vise pazit na RB nego na Merc jer su poceli gubit od RB. Ovo da Kimi ne voli Monako mie presmisno al dobro, isprike prste svugdi iz ferraria, uskoro ce fokus na 2017tu i izjava “nadamo se borbi za prvenstvo dogodine” klasicna prica, ka pokvarena ploca. Jedva cekan iducu utrku i ne sumnjan da ce Ferrari uz malo srice uzet koju pobjedu u sezoni al to su napravili i prosle godine pa… Read more »