Daniel Ricciardo je otkrio da će on biti taj koji će sutra imati priliku odvoziti probni krug s aeroscreenom na svom Red Bullu. Australac je uoči prve vožnje sa zaštićenim kokpitom rekao:
“Odvozit ću instalacijski krug na prvom slobodnom treningu. Siguran sam da ću dobiti dosta pažnje tijekom prve dvije minute prijenosa pa mi je bolje da se počešljam ujutro!”, našalio se Daniel i nastavio.
“Utjecat će na aerodinamiku i sve to, samo ćemo vidjeti funkcionira li i onda ćemo se vratiti svom programu. Imamo nekoliko stvari koje sutra moramo isprobati na bolidu. Naravno, vožnja s aeroscreenom će nam malo poremetiti planove.”
“Prvi dojmovi su dobri. Dio strukture se poklapa s mjestom gdje se nalaze nosači retrovizora pa ne blokira vidno polje koje ionako imamo s retrovizorima. Naprijed je dosta otvoreno. Imamo strukturu na vrhu, ali ona je dosta visoko. Svakako je izvan našeg vidokruga. To je jedna od stvari koju definitivno želite isprobati na stazi jer se stvari mogu promijeniti kada se krećete. Lako je s tim sjediti u garaži. Kada je riječ o vidljivosti, dojmovi su da bi trebalo biti u redu.”
Ricciardo je nakon toga rekao da Formula 1 i njeni navijači moraju biti otvoreni za promjene.
“Morate biti otvoreni za malo promjene. Naravno da je drugačije, ali 2009. su se bolidi promijenili jako puno. Ja sam mislio da su užasno ružni, ali naviknete se na to i poslije su ih dotjerali. Sada ponovno izgledaju nekako normalno.”
“Normalno vam je vidjeti kacige vozača, a one su jedina stvar koju gledatelj može vidjeti na vozaču. Vidjet ćemo kako će biti s ovim. Ja sam za, zbog sigurnosti. Ako ta naprava spasi samo jedan život u sljedećih 20 godina, prihvatili biste to.”
Na pitanje je li Red Bullova solucija elegantnija od halo zaštite koju je Ferrari isprobao u Barceloni, Ricciardo kaže:
“Pričekat ću dok ju ne vidim na stazi. Mislim da zasad izgleda skroz u redu, napravili su jako dobar posao s tim. Pričekajmo da vidimo kako se čini pri većim brzinama kada profesionalci usmjere svoje kamere na to. Mišljenja sam da izgleda u redu.”
Odbacio je tvrdnje da bi probleme mogli praviti kiša i ulje.
“Tijekom zaustavljanja u boksu ćemo skidati trake, NASCAR ima nešto slično. Onda možemo dobiti premaz za stakla koji funkcionira poput Rain-X proizvoda na viziru. Ulje će se raspršiti jako brzo.”

Sada vozači mogu lijepo nositi oćale kao u 50ima 😀
ruužžžžžžžnoooooo
Bolje i ružnoooo , nego novi Jules Bianchi
Ma ok, sigurnost na prvom mjestu, al stvarno je ružno. Mogli bi bar malo dotjerat da priliči jednoj formuli. Ovo izgleda kao da je za traktor rađeno
cek malo, ti zbilja mislis da bi ovo spasilo Julesa, ili one tri cackalice od Halo zastite? i zasto se ovi samo vozaju s tim na bolidu, zasto ne zabiju jednog pod bager pa cemo vidjeti, ja osobno mislim da je jako tesko stitit taj dio bolida na ovaj nacin s poluotvorenim kokpitom, a ako bi se zatvorili full mozda bi se i moglo ali to onda vise ni na jedan nacin ne bi bila F1…jos jedna stvar, vecina vozaca je protiv to dovoljno govori
Sutra ću biti pametniji po pitanju ovoga…Svi znamo da je F1 popularnost stekla i po reputaciji sporta koji je opasan i uvijek na rubu, a danas bi to moglo privući dosta mladih…Sigurno nitko ne želi nakon sterilnog tjedna u školi, gledati još sterilniji sport…
Po meni je sigurnost dovoljna kakva je, dokaz je 20 godine bez pogibije. A Julesova nesreća nije bila do bolida, nego do glupe odluke sudaca da po monsunskoj kiši izvedu traktor…Trebao je Charlie tada razmišljati o sigurnosti, mislim da se na ovaj način u neku ruku želi i iskupiti…
Neznan zašto minusi,šta je krivo rečeno? Majko mila,neki stvarno guštaju u tome..👎
Vjerojatno se ne slažu u vezi Julesa, ali onda bi bilo lijepo da mi pokažu u čemu sam točno u krivu, najlakše je lupati minuse…
Totalno si u pravu u gornjem komentaru.Whyting podržan FIA-om najprije napravi neoprostivu glupost a potom od sigurnoga žele napraviti još sigurnije,pritom zaboravljajući da protiv ljuske gluposti i bahačenja apsolutna zaštita ne postoji ni u šahu a kamli u Formuli1!