Mercedes je započeo rad na hardverskim promjenama svog kvačila u W07, a u tome im pomaže matična kompanija Daimler. Razlog su nedavni (loši) startovi, posebno onaj u Australiji kada su Lewis Hamilton i Nico Rosberg nakon samo par sekundi izgubili vodeće pozicije.
“Vjerujemo da je to više hardverski, a ne problem kontrolne elektronike. To ne možemo riješiti od jedne do druge utrke pa radimo na otklanjanju tih problema. Trebamo optimizirati način na koji procjenjujemo, koristimo i kalibriramo kvačila, te način na koji ih vozači koriste. Suradnja s Daimlerom je usmjerena na optimizaciju hardvera i za to treba malo vremena. Još nismo sigurni kada ćemo imati rezultate”, rekao je šef momčadi Toto Wolff.
Rad otežava činjenica da problemi koje su iskusili Hamilton i Rosberg nisu identični. Aktualni svjetski prvak je imao većih problema pri startovima, ali u Brackleyju zasad ne postoje logična objašnjenja za taj problem. Wolff smatra da postoji mogućnost kako je splet okolnosti doveo do takve situacije.
“Mislim da je to bilo nasumce. Kada pogledate Nicov start u formacijski krug u Bahreinu, zabunom je odabrao drugi stupanj prijenosa te je bolid otišao u anti-stall. Sve je to moguće i to je bila svrha mijenjanja pravila. Nakon toga su oba starta bila prosječna pa bih se radije suzdržao od spominjanja uzroka problema.”
Kvačilo,kuplung,valjda jedini dio koji pravilnikom nije određen prema Mercedesovom predlošku i problem!?Nekom čudno?Meni nije.
E da tu su zahebali – zaboravili su na kuplung kada su se slagala pravila.
Je,zanimljivo,ljudi koji navodno znaju napraviti najbolji PU,popuše na kuplungu.Jbg kod izrade kuplunga nikom nisu bile zavezane ruke,svatko ga je napravio onako kako misli da je najbolje,što kod PU nije bio slučaj več se radilo i još uvjek se radi po Mercedesovoj specifikaciji i još za svaki slučaj uz pomoč pravila zabrane razvoj.Svaka čast.
Bilo bi previše da nemaju nikakav problem pa makar to bilo i kvačilo, drugi imaju puno većih problema od kvačila 🙂
misliš da je kvačilo mali problem?!