Nakon nešto lošije utrke u Kini, Haas se želi vratiti osvajanju bodova na idućoj stanici kalendara Formule 1 – VN Rusije.
Romain Grosjean, koji je imao dvije sjajne utrke u Australiji i Bahreinu, mučio se sa svojim VF-16 tijekom cijele utrke u Šangaju.
“Bio je to težak vikend za nas i naravno nije to rezultat koji smo željeli. I dalje je osjećaj kao da je bio negativan vikend, ali u bližoj budućnosti ćemo vidjeti pozitivne stvari iz toga. Najviše učite iz teških situacija.”
“Kina je jedna od tih utrka o kojoj dosta ovisi prednje dio bolida. Prednja lijeva guma najviše pati. Rusija je puno drugačija. Biti će više kao Bahrein pa bi to moglo biti odlično. Nadam se da ćemo dovesti bolid tamo gdje želimo da bude, a s boljim postavkama lakše je kontrolirati gume,” rekao je Francuz.
Drugi vozač američke momčadi, Esteban Gutierrez, u Šangaju je prvi puta završio utrku ove sezone. Meksikanac želi još jedan dobar rezultatu u Sočiju.
“Veliko je olakšanje konačno napraviti toliko uzastopnih krugova. Uživao sam u bolidu i u utrci toliko da sam mogao odvoziti još 50 krugova. Bilo je pomalo zeznuta situacija jer nismo mogli voziti u petak, a u subotu je bilo mokro. Nismo imali puno krugova i bilo je teško doći u kvalifikacije bez priprema, ali uspjeli smo napraviti dobre krugove.”
“Rusija je potpuno drugačija od Kine. Najveći je fokus na stražnje gume, a opet je to staza s niskom razinom degradacije. Fokus će time biti potpuno drugačiji i on nam omogućuje da budemo malo fleksibilniji sa strategijom. Mislim da se naš bolid pokazao dobrim po pitanju degradacije pa se veselimo pozitivnom vikendu u Rusiji,” rekao je Gutierrez.
Možda se varam ali tehnička logika Formule 1 podrazumijeva bjesomučnu utrku u razvoju bolida. Sport koji tjera tehniku da se razvija kao u niti jednoj drugoj ljudskoj djelatnosti. Imajući to na umu HAASov pristup je očito pokazao pozitivne učinke na početku sezone isključivo zbog toga jer su bili jako ‘naslonjeni’ na Ferrarijevu tehnologiju. Bolje reći utemeljeni na Ferrarijevoj tehnologiji. Sada bi tu tehnologiju trebali razvijat a njihov je pristup da kupuju postojeće. Po jednostavnoj logici oni bi trebali zaostajati a svi ostali timovi bi ih trebali sustizati ili prestići tijekom sezone. Baš me zanima kako će se stvari razvijati.
Otkuda ti to da je njihov pristup kupovanje postojeće tehnologije? Dobro , kupili su start paket, ali čisto sumnjam da se dalje neće razvijati sami, okupili su ekipu koja nije sva bez iskustva, svjesni su oni svega toga od samoga početka, tako da čistom logikom će dati sve od sebe da razvijaju samostalno dalje koliko mogu. Nadam se da će uspjeti držati korak sa razvojem u odnosu na druge timove.
Boomerang….možda je sve šta pišeš točno ali dajmo budučnosti da pokaže . posli 3 trke od kojih su 2 bile iznenađenje i kina loša nije baš lako predvidit daljni tok događanja . taylor i agathangelou su surađivali još u jaguaru , RB ( prvi RB 2005. je dizajnira taylor ) … znači uzajamna suradnja postoji isto ka i nekakvo iskustvo i sve ostaje na pitanju buđeta . ako bude “izdašan” ( a moga bi jer uspjesi dovode financijere .. ipak je haas američki tim ) zašto oni ne bi dalje razvijali šasiju i nadogradnje uz ferrariev motor ? koji bi… Read more »