Valtteri Bottas najbrži na drugom danu posljednjeg predsezonskog testa

Williamsov vozač Valtteri Bottas je odvozio najbrže vrijeme drugog dana posljednjih ovogodišnjih predsezonskih testiranja. Finac je na supermekanoj gumi bio četiri desetinke brži od aktualnog svjetskog prvaka Lewisa Hamiltona koji je najbolje vrijeme postigao na mekanoj mješavini. Mercedes je testne dužnosti ponovno podijelio među svojim vozačima, a sutra će prvi priliku dobiti timski kolega Rosberg.

Kevin Magnussen je bio treći najbrži na supersoftu te je još jednom odvozio solidan broj krugova. Francuska momčad se polako oporavlja od problemčića s prvih dana prošlotjednog testa te su trenutno četvrta momčad kada je riječ o skupljenoj kilometraži s novim bolidom.

Sebastian Vettel je bio četvrti na srednje tvrdoj mješavini uz 151 odvožen krug u SF16-H, a slijedi ga McLarenov vozač Jenson Button koji je bio pola sekunde sporiji, ali ne mekanim gumama. Ekipa iz Wokinga je imala solidan nastup, a jedini problemčić se pojavio prije pauze, i to s ovjesom.

Daniel Ricciardo je bio šesti u Red Bullu, a slijedi ga Carlos Sainz s impresivnih 166 krugova u Toro Rossovom STR11. Bolid ekipe iz Faenze pokazuje vrlo dobru pouzdanost, a više kilometara od njih na predsezonskim testiranjima je odvozio jedino Mercedes. Međutim, danas je talijanska momčad bila najproduktivnija.

Osmo mjesto pripada Sergiju Perezu u Force Indiji, a deveto Nici Rosbergu koji je priliku za upravljačem dobio poslijepodne. Nijemac je, poput većine ostalih vozača, nakon pauze za ručak odradio simulaciju utrke te je sa svojim timskim kolegom ukupno odvozio 164 kruga za Mercedes.

Pascal Wehrlein u Manoru je bio 10, a iza njega su se našli Marcus Ericsson u Sauberu i Esteban Gutierrez u Haasu. Šveđanin je debitirao u novom jednosjedu, ali je propustio gotovo čitav prijepodnevni dio testa zbog problema s bolidom. Pred kraj današnjih događanja je izazvao crvenu zastavu kada se njegov C35 zaustavio u četvrtom zavoju staze, a snimke su pokazale da je Marcusov Sauber ostao bez stražnjeg desnog kotača.

Katastrofalan dan je imala momčad Haasa. Američka ekipa je noć prije promijenila turbopunjač na VF-16, ali Esteban Gutierrez je uspio odvoziti samo jedan instalacijski krug na samom početku testa. Šef momčadi Gunther Steiner je kasnije rekao da su uočeni određeni problemi s bolidom koji Meksikancu ne dozvoljavaju povratak na stazu. Pred kraj današnjeg testa je potvrđeno da se momčad povlači zbog problema s turbom.

Testiranja se nastavljaju sutra u 9 sati.

 

Vremena:

 1. Valtteri Bottas      Williams      1:23.261  SS  108
 2. Lewis Hamilton       Mercedes      1:23.622   S   73
 3. Kevin Magnussen      Renault       1:23.933  SS  126
 4. Sebastian Vettel     Ferrari       1:24.611   M  151
 5. Jenson Button        McLaren       1:25.183   S  121
 6. Daniel Ricciardo     Red Bull      1:25.235   M  135
 7. Carlos Sainz         Toro Rosso    1:25.300   M  166
 8. Sergio Perez         Force India   1:25.593   S  128
 9. Nico Rosberg         Mercedes      1:26.298   M   91
10. Pascal Wehrlein      Manor         1:27.064   S   79
11. Marcus Ericsson      Sauber        1:27.487   S   55
12. Esteban Gutierrez    Haas              -      -    1

SS-supersoft
 S-soft
 M-medium


Odvoženi krugovi dosadašnjih testiranja:

 1. Mercedes     1011 krugova
 2. Toro Rosso    756 krugova
 3. Williams      606 krugova
 4. Renault       588 krugova
 5. Sauber*       588 krugova
 6. Force India   581 krug
 7. Ferrari       575 krugova
 8. Red Bull      573 kruga
 9. McLaren       471 krug
10. Manor         376 krugova
11. Haas          303 kruga

*stari i novi bolid
9 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ayrton Mclaren

Ponovno pozitivan dan za McLaren….lijepo. Button zadovoljan dakle ide se naprijed 🙂 korak po korak

Forza

Eto, Bottas je najbrži što znači da će Williams ekipa biti prvaci!! :p

djoleks

ovo je izjava butona,jeste da joj nije ovdje mjesto Honda sada koristi drugu specifikaciju motora na ovom testu. Ona će biti upotrebljena na prvoj trci sezone u Melburnu, a Jenson je konkretno govorio o implementaciji ERS sistema, za koji kaže da se ne može uporediti sa prošlogodišnjim: “Napredak je nevjerovatan u tom području. To je nešto što smo znali da moramo popraviti. Implementacija nije nešto što smo mogli raditi prošle godine sa onakvim kompresorom, ali preko zime smo bili u mogućnosti da i to promijenimo. Problem sa pouzdanošću bio je ogroman. Na nekim trkama prošle godine gubili smo 0.6 sekundi… Read more »

Iceman 7

Dobra stvar zasad je što se dosta bolida čini pouzdano,gledat ćemo sigurno cijelu utrku s minimalno 15-16 bolida.A što se tiče Mercedesa mislim da su zadržali prednost ispred Ferrarija,dok su se Force India i Williams pa i Toro Rosso približili Ferrariju.McLaren ne izgleda tako loše mislim da je njihov zaostatak za Mercedesom 2 sekunde što je za oko 0,6 bolje nego prošle godine.Red Bull će se vjerojatno borit za iste bodove kao i prošle godine ako ne i manje,a Renault vidim nešto ispod Red Bulla zbog šasije.Sauberu baš ne prognoziram dobru godinu,nemaju novaca,tesko da su puno napredovali,oni su po mom… Read more »

Mrav074

Odradia Sainz vise posla nego one 2 tetkice iz Mercedesa zajedno. Jadnima im guze utrnile

override667

Zasto je velika vijest kad Ham i Ros odvezu 170ak krugova a kad Sainz sam odveze 166 nije toliko bitno ili recimo Seb 151..

Luka Tunjić

Više i nije vijest da Mercedes odvozi 160+ krugova. Postala im je rutina.

Svejedno, ostajem pri tvrdnji da svatko ima neki svoj plan testiranja – i da ne idu svi na kilometražu niti na vremena.

Da McLaren nije kiksao zadnja dva dana prvog testiranja definitivno bi bili u top 5 što se tiče kilometraže. Ako se mene pita, nisu uopće loši, samo je pitanje koliko su brzi.

override667

Promasio si cijeli komentar..

zjurina

Danačnji Speedtrap i rekapitulacija apsolutnih vremena dosada postignutih u obadva testiranja i svih dana na Forumu:
https://www.gp1.hr/forum/formula-1-group1/aktualno-u-f1-forum1/testiranja-2016-thread1359.3/#postid-145339

Related Posts