Haas F1 Team je priredio veliko iznenađenje kada je na svojoj prvoj utrci osvojio šesto mjesto s Romainom Grosjeanom. Američkoj momčadi je pomogla crvena zastava i ispravna strategija za nastavak utrke, ali i tehničko partnerstvo koje imaju s Ferrarijem. Williamsov tehnički direktor Pat Symonds ne vjeruje da je to put koji bi trebale slijediti nove momčadi u Formuli 1.
“Mislim da status konstruktora polako nestaje, a neki bi željeli da potpuno iščezne. Ono što je Haas napravio je dobro za njega, ali nisam siguran je li to put kojim bi Formula 1 trebala ići. To je potpuno legalno, ali je li to stvarno ono što F1 želi? Nisam siguran”, rekao je Britanac.
Haasovo tehničko partnerstvo s talijanskom momčadi im omogućuje kupnju pogonskih jedinica (svih šest komponenti), prednji i stražnji ovjes, mjenjačku kutiju s kvačilom i još mnogo dijelova koje se nalaze na popisu komponenti slobodnih za ‘razmjenu’. Symonds smatra da proširenje onoga što momčadi mogu dijeliti može nagovijestiti nestanak momčadi-konstruktora.
“Popis dijelova za razmjenu nam je dozvolio prodavanje nekoliko osjetljivih stvari poput prijenosa koje imaju veliku vrijednost, ali mali utjecaj na performanse. To je dobilo zamaha, a neki žele da stvari odu još dalje. Volio bih da Formula 1 više naglaska stavi na konstruktore.”
Što nedostaje tomu da Haas F1 Team bude u formuli pa ionako opstaju zbog novaca koje očito imaju i neka ostaju i dugo nismo vidli američku momčad.Samo neka nastave.
Ovo je dobro samo za Genea Haasa koji je tu ionako samo zbog reklame.Poštujem taj pristup, ali on nikako nije u duhu F1. Vidimo kako se pati tim poput Saubera koji pokušava ići sam, ali jednostavno nema para za bolje.Imamo sve bolesniji midfield grid koji nažalost jednostavno mora presađivati organe od bogataša da se održi na životu. Slikovito, tužno, ali je tako…
Ne vidim baš neki problem u tome….. Ako bi i svi motori bili uistinu jednako dobri/jaki/pouzdani, ostaje napraviti najbolju šasiju….Aerodinamika….. kočenje…..
A onda kad se auto posloži, treba maestro za volanom da sve uštima i izvuče iz paketa čim više…… Pa trošenje guma….. Svaka staza priča za sebe….. Ima itekako prostora za projektante, stoga nemojte piz….ti.
Ispravno ti je bilo namjestit utrku u singapoureu 2008 zajedno s Briatoreom i Alonsom!
Šta fali tome.
Ništa! Al nek mi takvi ne govore o “ispravnom pristupu za F1” jel da je po njihovom svaka utrka bi bila namještena..
Sud je utvrdio da je istraga provedena od strane F1 bila neispravna i Flavio Briattore je dobio sud. Time je dobio i Pat Symonds, a govno Piquet Jr. sa svojim starim nije nikada ništa našpravio u F1, pa ni u FE… Dakle širiš laži koje su dokazano neistinite…
lisac, raspravili smo ovo već davno…. i za flavia stvarno više nisam siguran, mada to što je istraga bila ‘neispravna’ ne znači da možda nije kriv.
al ireć da symonds nije kriv je totalna glupost.
http://www.dailymail.co.uk/sport/formulaone/article-1215487/Shamed-Renault-chief-Pat-Symonds-admits-I-blinded-loyalty-Crashgate–Piquets-idea-anyway.html
Vjerovati da ta utrka nije namještena je pomalo naivno, ma šta god sud rekao.
Symonds je u pravu. Ako se ovako nastavi F1 ide prema modelu Indy Car Series. Tamo Dallara radi šasiju za sve ekipe, a samo su dva dobavljača motora, Chevrolet i Honda. Tako je vjerojatno puno jeftinije i razlike su manje, ali te ekipe nisu konstruktori kao što su ekipe u F1.
Tako je. Onda više nema smisla biti navijač neke momčadi, ako su sve praktički iste. Ima nas koji navijamo za momčadi koje nisu bili prvaci odavna, ili čak nikada, no i oni moraju imati svoje fanove. Ako one iščeznu, pojaviti će se samo lovaši koji ne znaju gdje oprati pare.