Reakcije vozača i šefova na novi format kvalifikacija

Novi format kvalifikacija, koji je trebao poboljšati predstavu oktanskog cirkusa, pretvorio se u pravi cirkus te je tako pao na svom prvom testu u Melbourneu.

Red Bullov Christian Horner kaže kako bi novi format trebalo pod hitno izbaciti te već za VN Bahreina vratiti stari format kvalifikacija. Horner se također ispričao navijačima te dodao kako je format bio pogreška od začetka.

“Prvo, trebali bi se ispričati gledateljima i navijačima. Ovo nisu kvalifikacije kakve bi trebale biti. One bi trebale biti borba, a ne da najbrži bolidi stoje u garažama. Namjere su bile najbolje, ali moramo priznati kako one ne funkcioniraju i moramo se time pozabaviti odmah. Moje mišljenje je da se trebamo vratiti na ono što smo imali već u idućoj utrci,” rekao je Horner.

Daniel Ricciardo je dodao kako su nove kvalifikacije totalni antiklimaks.

“U mojoj glavi je bilo jasno što se treba raditi, ali vjerujem da je za gledatelje bio totalni antiklimaks kada su vidjeli da većina vozača sjedi u garaži prije nego je runda završila.”

Na novi kvalifikacijski format osvrnuli su se Mercedesovi šefovi Toto Wolff i Niki Lauda, koji je objasnio kako je uopće došlo do novog kvalifikacijskog formata.

“Započeli smo sastanak, Bernie je ustao i počeo govoriti da moramo napraviti kvalifikacije uzbudljivijima pa bi prvi u kvalifikacijama startao deseti, a deseti kao prvi. Mi smo se svi smijali, ali ovo je bila ozbiljna ideja. Onda je Charlie Whiting došao do ovog novog sistema i onda da bi izbjegli probleme s prvim i desetim, otišli smo u ovu veliku pogrešku,” rekao je Lauda

“Uvijek sam među prvima govorio kako ne trebamo govoriti loše o sportu, ali kada vam je dokaz ispred očiju onda ih ne možete zatvoriti i zanijekati realnost. Novi format je smeće. Previše kompliciran za pratiti i razočaranje na kraju kada nitko nije vozio,” zaključio je Wolff.

Na svoje šefove nadovezali su se i dva najbrža vozača, Lewis Hamilton i Nico Rosberg.

“Na početku smo rekli da to nije pravi način, ali očito ne možemo to izbaciti prije nego isprobamo. Svi inženjeri su bili u pravu,” rekao je Hamilton.

“Dobro je da Formula 1 pokušava, ali ovo je pogrešan način i trebali bi se odmah vratiti na staro,” dodao je Rosberg.

McLarenov Jenson Button kaže kako po njemu kvalifikacije nisu ništa drugačije osim “noćne more” u boksevima dok Fernando Alonso smatra kako je novi format kvalifikacija nepravedan, ali da bi mu možda trebalo dati još vremena.

“Ovo zapravo ništa ne mijenja. Jedina stvar koja je drugačija je noćna mora u pitlaneu. Bolidi su svuda i guraju se u garažu dok se mi pokušavamo zaustaviti i promijeniti gume,” rekao je Button.

“Možda bi trebali dati još vremena novim kvalifikacijama. Međutim, vjerujem kako novi format favorizira najjače momčadi, a to je pomalo nepravedno prema manje konkurentnim momčadima. Mi smo potrošili dva seta super softa u Q1, a najbolje momčadi to ne moraju,” zaključio je Španjolac.

16 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
simsi

Novi format kvalifikacija bi bio ok da ne moraju štedit gume. Onda bi možda i bilo zanimljivo, ovako je sranje….

prosti

…poslijednje 3 minute kvalifikacija, a nikoga nema na stazi, tragedija

Messa

Najviše me nasmijalo ovo da prvi starta deseti, a deseti da starta prvi. Ja sam za ideje i dosad sam mislio da ne postoji glupa ideja, ali ovo je dno dna. Kako motivisati nekog da se bori za pole poziciju kad mu je bolje da se kvalificira kao 9 jer će u tom slučaju startati drugi.. Ovaj Bernie je puk’o

Downforce

Jeste, ideja je glupa, ali motivacija su bili bodovi. Prvi na kvalifikacijama bi startao zadnji, ali bi dobio neke bodove. Zadnji bi startao prvi, ali ne bi dobio bodove. Tako da je kalkulacija tu igrala veliku ulogu. Najbolje bi bilo nekako da startaš peti, tako da i dobiješ nešto bodova, a i da ti se nije teško probiti na vrh.

kmarus

tko nezna što je “totalni promašaj” trebao je jutros pogledati kvalifikacije i shvatio bi potpuno značenje tih riječi …

Rim-la

Ljudi uvedu tokene, ogranice razvoj u velikoj mjeri i sad uvode neke sulude promjene ne bi li F1 ucinili zanimljivijom. Dajte odrijesene ruke svima za razvoj, mozda ce manji timovi kaskati za vecim, ali to vec svakako imamo. Ili mozda se ne smije uvesti neogranicena sloboda razvoja, iz ko zna kojih razloga.

DaveGilmour

Koliko sam ja informiran vec su im za ovu godinu udvostrucili broj tokena koje imaju na raspolaganju te su takoder maknuli blokade s komponenata za koje su predvidjeli prvotno da se nece moci vise razvijati nakon odredenog vremena. Dakle proizvodaci su smjeli mjenjati sve komponente. Za sljedecu godinu se navodno potpuno odbacuje sustav tokena tako da F1 polako pocinje ic u pravom smjeru.

RapptorTeam-BiH-F1

JA REKOH DA JE TREBALA BITI BORBA, I REKOH AKO POGRIJESIM,DO MENE JE…ETO DO MENE JE, OVO JE CISTO, I TO KRISTALNO CISTO SRANJE..OPROSTITE STO PSUJEM, AL JEBAT IH!

hrcfaca

Također mislim da je ovo čisti promašaj i da se več iduče utrke Formula 1 treba vratiti na stari format kvalifikacija. Ono što je najgore što koliko ja znam nitko nije išao popravljati svoje vrijeme kada je bio sljedeči na redu za ispadanje.
Ispravite me, ako griješim.

override667

Isli su neki popravljat.. Na pocetku su neki i greskom poslani da poprave nesto ali nije bilo vremena, kasnije kad su valjda bolje izracunali dosta ih nije ni pokusalo jer je znalo da nema vremena.. U box po gume, pa po gorivo ali da dobis gorivo moraju te ugurat u garazu i tak to..

mika.KA

Promasaj je cijela ova danasnja f1!!
Mislim u zadnjih 10ak sezona!

Mrav074

Nije 10, ali od 2009-te ide kvragu

mika.KA

Meni konkretno kada su uveli kers,smanjili zadnje krilo,gume,nedoljevanje goriva,itd…vise ni sam neznam koje je god to bilo..

F12013

Čini se da smo svi složni da je u Bahreinu potreban povratak na staro, čak je i Bernie priznao da je ovaj sustav promašaj. Još samo čekam Charliejev komentar.

override667

Ja sam uvjeren da se vraca na staro vec na sljedecem gp vikendu..

F12013

Sutra prije utrke šefovi momčadi se sastaju kako bi raspravili ovu situaciju.Nadam se da će doći do razumnog rješenja…

Related Posts