Niki Lauda kaže kako Mercedes mora biti oprezan jer Ferrari postaje sve veća prijetnje te dodaje kako je VN Australije pokazala sport u najboljem mogućem svjetlu.
Neizvršni predsjednik Mercedesa kaže kako njegova momčad mora otkriti zašto su Nico Rosberg i Lewis Hamilton imali loš start u Melbourneu koji je omogućio Sebastianu Vettelu i Kimiju Raikkonenu da se probiju na vrh poretka.
Iako je Mercedes uzvratio strategijom na tvrđim gumama pa su uspjeli osigurati još jednu dvostruku pobjedu, Lauda tvrdi kako je momčad iz Maranella značajno smanjila zaostatak tijekom zime te očekuje velike borbe tijekom sezone.
“Bila je to uzbudljiva utrka. Nisam vidio ovakvo nešto u posljednje tri godine i moram reći da je utrka bila napola odlučena kada je Ferrari odlično startao s oba svoja bolida. Mi smo zabrljali i moramo otkriti zašto, ali onda je utrka otišla svojim tokom. Mislim da je ovo bio najbolji start ikad u Formuli 1 i kakvu smo samo utrku pružili svima. Bojim se da ćemo i dalje gledati ovo jer Ferrari je stvarno brz, u to nema sumnje. Bit će uzbudljivo i veselim se idućoj utrci,” rekao je Lauda.
Lauda je dodao i kako je ova utrka bila svjedok sigurnosnih napredaka u Formuli 1 nakon što je Fernando Alonso izašao neozlijeđen iz velikog sudara s Estebanom Gutierrezom.
“Sudari u kojima izađete i odšetate vam ne znače ništa. Hvala Bogu da se ništa nije dogodilo i ovo nam pokazuje koliko su jaki bolidi. Ako pogledate u preokrenuti bolid, izgledalo je prilično loše moram reći.”
U Belgiji 2015 na snagu stupaju nova pravila i ograničenja na startu. FIA je pooštrila kriterijume, prije svega u vezi sa sistemom starta, koji će učiniti da vozači imaju više uticaja na vlastiti start. Cilj je smanjiti mapiranje motora i startove navođene kompjuterima. Do sada su vozači imali veliku pomoć svojih inženjera, koji su pomagali vozačima prije svega kako da izaberu najbolju poziciju za start, odnosno prilikom postavke kvačila. Prema novom pravilu, koje kaže da “vozač mora voziti bolid samostalno i bez pomoći”, što znači da će komunikacija prije starta biti zabranjena, odnosno da će sva podešavanja na bolidu biti… Read more »
e to sam trazio
Ja mislim da je ferrari puno radio na startnoj proceduri, jer su znali da se nece moci nositi s mercedesima u kvalifikacijskom krugu, tako da bi često mogli vidjeti ferrari kako obilazi mercedes u prvom zavoju..
Ferrari je uvijek odličan na startu….
To sam i prošle sezone govorio kako vidim vettelovu šansu na startu, da ima čist zrak ispred sebe, i kontrolira utrku onako kako ne to znao u red bullu. Jer dosta je lakse kad si naprijed, a merc se muči kad zapnu u prometu, vidjeli smo to u mađarskoj, maleziji, a i hamiltona u nedjelju.
Zanima me je li ovaj start do Ferrarija ili do Seba? Kako god bilo,s ovakvim race paceom i startovima, i ne trebaju im pole positioni,ali nažalost po tebe Niki, i to dolazi uskoro.
AVANTI, Seb, AVANTI !!!
Znam da je off topic,ali Gazetta je objavila tužnu vijest.
Jamesu Allisonu je preminula supruga Rebecca u 46-oj godini života…
Moja sućut James i djeco Emily, Matteo i Jonathan.
Forza James! Mi piace…
R.I.P.
Mislim da je do Seba, jer se vec prosle godine nesto promijenilo u pravilniku u vezi startova(nesto da bi vise toga treablo ovisiti o vozacu)
ispravite me ako sam u krivu
Ferrari, jer zašto bi onda i Raikonen tako dobro startao.
U Belgiji 2015 na snagu stupaju nova pravila i ograničenja na startu. FIA je pooštrila kriterijume, prije svega u vezi sa sistemom starta, koji će učiniti da vozači imaju više uticaja na vlastiti start. Cilj je smanjiti mapiranje motora i startove navođene kompjuterima. Do sada su vozači imali veliku pomoć svojih inženjera, koji su pomagali vozačima prije svega kako da izaberu najbolju poziciju za start, odnosno prilikom postavke kvačila. Prema novom pravilu, koje kaže da “vozač mora voziti bolid samostalno i bez pomoći”, što znači da će komunikacija prije starta biti zabranjena, odnosno da će sva podešavanja na bolidu biti… Read more »
Pa ovo nije prvi puta da su Mercedesi loše startali, sjetimo se samo prošle godine Silverstonea, i Mađarske, očito da je to neka boljka kod Mercedesa.
Nije boljka,jer je u Hungaroringu i Silverstoneu LH imao probleme sa spojkom, a Ferrarijevi inženjeri su puno radili na startnoj proceduri
točno.,no i sve ove godine je Ferrari imao odličan start.
mislis na start kimija prosle godine u monzi?
sad si ti našao jedan slučaj…generalno imaju odličan start