Grosjean: Haas je najbolja prilika da jednog dana budem prvak

Romain Grosjean tvrdi kako je njegov prelazak u Haas najbolja prilika da jednog dana bude svjetski prvak u Formuli 1.

Prošle godine je Francuz objavio da na kraju sezone napušta Lotus kako bi se priključio novoj momčadi na gridu – Haasu.

Iako je prelazak u američku momčad bio svojevrsno iznenađenje, mnogi smatraju kako je cilj transfera bio približavanje Ferrariju koji je tehnički partner Haasa.

Međutim, Grosjean kaže kako njegova budućnost, bar za sada, nije crvena.

“Društvene mreže su reagirale kao ‘Ah, Grosjean je potpisao za Haas, sigurno već ima potpisan ugovor s Ferrarijem.’ To je u potpunosti netočno. Od djetinjstva, od nekih svojih pet godina sam se htio utrkivati za Ferrari. Hoće li se to dogoditi jednog dana? Da li se to neće nikada dogoditi? Nemam pojma. To bi bilo ostvarenje sna. Ali trenutno imam priliku da sam dio nečega jedinstvenog. Približiti novu momčad što bliže vrhu ili na sam vrh, a to bi bilo veliko ostvarenje,” rekao je Grosjean.

29-godišnjak vjeruje kako je njegov prelazak iz Lotusa u Haas najbolja šansa da jednog dana bude prvak.

“Ovo je najbolja šansa da budem svjetski prvak jednog dana. Mogu steći još iskustva, mogu još naučiti i mogu biti još spremniji. Morate imati najbolji bolid da biste bili svjetski prvak, a hoće li to biti s Haasom ili s nekom drugom momčadi? To ne znam,” dodao je Francuz.

Za ovu godinu Grosjean kaže kako je cilj završavanje u bodovima.

“Mislim da možemo biti u bodovima na početku sezone. A s tog mjesta se moramo pomaknuti u top pet momčadi pa na postolja te onda na pobjede. To je dugačak proces, ali ne znam koliko dugačak. Ali mislim kako imamo sposobne resurse da to ostvarimo,” zaključio je.

7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avalon

“Morate imati najbolji bolid da biste bili svjetski prvak” ma daj romaine nemoj pričat viceve … ugledaj se npr u LH koji je osvojia 2 titule samo zahvaljujući svom talentu , a ne najboljem bolidu . ovo šta si izjavija vridi jedino ako si mislija na seba koji je 4 titule osvojia zahvaljujući bolidu , a ne talentu 🙂 🙂 🙂 btw , romain nije izjavija da planira postat svjetski prvak sa haasom samo “glasno razmišlja” o tome i ne zna bi li najbolji bolid ( koji vodi ka eventualnoj tituli ) moga imat sa haasom ili nekom drugom momčadi… Read more »

Iceman 7

Hamilton je svojim talentom jedino osvojio 2008. naslov prvaka,a drugi naslov koji je osvojio talentom?? 1secplus prednosti nad ostalima,nije mu bio potreban talent,Vettel se je ipak i oznojio za to,imao je veće konkurente za pobjede,imao je i najjaći bolid ali i konkurente poput Alonsa,Raikkonena,Buttona,Hamiltona, pa i Webbera,… Ne dvojbim oko Lewisova talenta ali nije uredu pljuvati 4 Vettelove titule,da nije veliki talent nebi pobjedio s Toro Rossom u Monzi,,Monzi!!,pa i ove godine je bio zubna bolest Mercedesu iako je imao bolid sporiji oko 0.6sec u kvalifikacijama i oko 0.3sec u utrci,…. 😉

Sir Geoffrey Longsword
KOve

Vettel se u jednom trenutku borio i protiv terminatora koji je poslan iz budućnosti da ga eliminira…

fap

Samo se ti tesi .Sad kad vidis da je Renault dosao sigurno ti nije lako .Da si ostao sa Renaultom pa i mogao bi da zamislim da budes sampion ,ovako samo ti sanjaj,a i da dodjes do Ferrarija ima d cuvas ledja Vettelu pa ti vidi ko je su ti opcije da budes sampion

Sheldon cooper

verovatno mu nije lako sada kada se vratio renault, ali sa druge strane, morao je reagovati, lotus je bio pred gasenjem, setimo se samo koliko je puta propustao sl treninge, pa zaplenjivanje lotusove opreme pred trke, mogucnost da propuste trku zato sto tim duguje i kurti i murti, i gomila drugih stvari je presudila da prihvati ponudu haas-a i to je riskantan i hrabar potez, i sigurno ce mu se isplatiti… slicno se desilo i sa hamiltonom koji je 2012 napustio meklaren i on sigurno ne zali zbog toga… da li ce osvojiti titulu ne znam, ali sigurno je da… Read more »

Desmosedici

Jeli ovo neka šala? Sa HAAS-om planira biti svjetski prvak? Romain ima 29 godina i jedina šansa da postigne nekakav uspjeh u F1 je bila da je ostao u Renaultu ili da uspije preći u Ferrari što prije.

Related Posts