Williamsov tehnički direktor Pat Symonds je prije nekoliko tjedana rekao da će motori u 2016. biti od 14 do 25% glasniji i to zahvaljujući blagom promjenom tehničkog pravilnika po pitanju ispušnog sustava. Od ove sezone izlaz rasteretnog ventila mora imati vlastitu ispušnu cijev(i), dok je prije sve bilo smješteno unutar jedne cijevi, što je bio uzrok manje buke. Međutim, Symonds sada kaže da će povećanje iznositi ‘samo’ 12%.
“Gledatelji će primijetiti da motori zvuče malo oštrije. Tijekom zime možemo očekivati više snage zbog poboljšanog izgaranja, što će rezultirati s više buke, ali povećanje će možda najviše biti zbog wastegate ventila koji više nije smješten u glavnu ispušnu cijev. Ne samo da ćemo imati 12% glasnije motore nego prije, već će ponekada biti moguće čuti neke zvukove koje svi mi povezujemo s turbo motorima visokih performansi.”
Što se tiče slobodnog izbora guma za ovu sezonu, Symonds ne vjeruje da će to uvelike utjecati na ishod ovogodišnjih utrka.
“Mislim da to neće rezultirati nekim ogromnim promjenama, ali postoji šansa za ponekim iznenađenjem s vremena na vrijeme.”
To nije ni puni decibel i zapravo je ispod minimuma razlike potrebne da bismo percipirali promjenu… Al ok, to ionako ne bi vratilo V8. I da ne whineamo previše, samo nek bude napeta borba pri vrhu i sve super