Danas smo na Silverstoneu mogli vidjeti u akciji novi Mercedesov bolid W07. Njemačka momčad u ovogodišnju sezonu ulazi kao glavni favorit, a sigurno će biti zanimljivo vidjeti odnos snaga između njih i glavnog rivala u obliku Ferrarija.

Nico Rosberg je bio prvi vozač koji je sjeo u novi bolid i Mercedes je na svom Twitter profilu objavio kratki video u kojem na djelić sekunde možemo vidjeti jednosjed. Međutim, u prvom je planu zvuk motora za koji se čini da je bitno glasniji od prošlogodišnjeg, kao što se i najavljivalo.

Prema pravilniku, svaka momčad može imati dva filmska dana u sezoni, te ne smiju odvoziti više od 100 kilometara. Uz to, moraju koristiti i posebne gume kako ne bi slučajno stekli nezakonitu prednost. Mercedes je tako napravio ključnu probu prije prvih predsezonskih testiranja koja započinju u ponedjeljak u Barceloni.

 

25
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
12 Komentara na temu
13 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
13 Autori komentara
avataravataravataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
ZX10R

To nije to što velika večina zaljubljenika u f1 želi.
Od ovga se nečeš naježiti !
Svi koji su gledali f1 u živo jako dobro znaju o čemu pričam !
Zvuk je prije bio takav da si cijelu utrku naježen odnosno doslovno ti se dlake podignu .
Tko je bio zna.
Vjerujem da pravi zvuk dolazi 2017 .

avatar
Član
pila

odveo sam prijatelja na u utrku u Montrealu 2004, to je njemu bilo prvi put,
kad su upalili motore on je bukvalno pao na pod jer je mislio da se nebo rusi….

avatar
Član
sladjan87

Gdje se moze pogledati film sa filmskog dana ?

avatar
Član
Daijiro74

http://www.motorauthority.com/news/1102448_porsche-shows-off-919-hybrids-v-4-engine-for-first-time?fbfanpage#image=100546446
2.0l V4 900ks… R.I.P F1
Stvarno ne vidim potrebu za forsiranjem iste vrste PU u 2 razlicita sporta.
Dok u WEC ovi motori imaju ogroman smisao jer utrke traju i do 24h te je poanta da se manje trosi gorivo, u F1 jednostavno treba ic “all out” do maximuma…

avatar
Član
Ronin

Nije to to … još. Čuti će se to tek kad krenu skupna testiranja.

avatar
Član
458Italia

Prevelik je hype napravljen oko zvuka da će bit ne znam kakva promjena, ovo je skoro identično; ne razumijem ekipu “ovo se već da slušat” ko da su vratili V8…

avatar
Član
MJ512

Odličan zvuk! Baš me zanima koliki su napredak postigli kroz zimu. Nadam se da će imati pravu konkurenciju od strane Ferrarija i da ćemo svi koji navijamo za Ferrari, a i oni koji navijaju za Mercedes pratiti borbu do samoga kraja prvenstva. A samim time vjerojatno će uživati i svi ljubitelji F1. 😀

avatar
Član
kreso

avatar
Član
kreso

Lijepo 🙂

avatar
Član
Iceman 7

E ovaj se zvuk već da slušat 😀

avatar
Član
pila

svi favoriziraju Ferrari kao glavnog oponenta Mercedesu, sto bi bilo fenomenalno, meni kao navijacu Scuderie….ali, vrlo lako se moze desiti da to bude Red Bull ili Renault…na zalost sve govor da za McLaren jos jedna sezona za zaborav….ne mogu vjerovati da je Ron mogao uciniti tako losu procjenu, jer kao kompanija to si ne mogu priustiti….
btw…zvuk motora je puno bolji….interesuje me kako zvuci kada mjenjaju u nize brzine…… moj bmw je zvucao bolje

avatar
Član

Lijep zvuk sva tri motora koja smo imali prilike čuti.
Čuj fakat ne znam na osnovu čega si Ti zaključil da je sezona za McL promašena.
Može biti da si u pravu, isto tak može biti da nisi jer ovo sve kaj se do sada pisalo bila su čista naklapanja.
Predstojeća testiranja će dati odgovor na to pitanje, nadam se da si u krivu kaj se tiče sezone pred nama.

avatar
Član
pila

http://www.grandprix.com/ns/ns32976.html
evo ti malo naklapanja, nadam se da engleski nije problem

avatar
Član
avatar
Član

Ok sve je to još uvijek u sferi novinarskog nagađanja, ako ovi u Hondi ne znaju kako će biti onda mi laici još manje znamo.
Fala bogu prva testiranja kucaju na vrata i tada će nestati mnoge nedoumice za navijače svih momčadi.
Kaj se tiče tvoje primjedbe vezano uz ne tipično za McL uzimanje neprovjerenih motora, tu te moram razuvjeriti.
Sjeti se samo 1994 kad su uzeli Peugeot ili 1995 kad su uzeli Mercedes koji je bio izvan F1 40.g.

avatar
Član

Najveća prednost ondašnjeg McL u odnosu na današnji je u tome da su mogli puno puno više testirati i neograničeno razvijati motore.
Na kraju krajeva tko može Hondi garantirati uspjeh bez obzira na vrhunsko znanje. Istina je da su imali zlatno doba u Williamsu i još zlatnije u McL-u ali kao tvornička momčad nisu ništa postigli. Možda im je jednostavno ponestalo mašte u ovo moderno doba hybrida.

avatar
Član
kreso

Te su vijesti demantirane od strane honde..tako da..

avatar
Član
pila

naravno da su demantirane od strane honde, pa nece valjda priznati da imaju problem…!?!?

avatar
Član
pila

“We will not know exactly where we stand until we finish the eight days of testing in Barcelona, so until then we have no further information. We are looking forward to getting back on the track.”

preneseno iz Motorsport.com
http://www.motorsport.com/f1/news/honda-unmoved-by-talk-of-reliability-troubles-674086/?s=1

ovo nije demantij…ovo se zove :”mi nemamo pojma kako ce biti”

avatar
Član
pila

formula jeste usponi i padovi, htio sam samo reci da je ne tipcno za McLaren ovakva avantura, uzeti motor na nevidjeno, razumijem nizerazredne timove da riskiraju jer nemaju sta izgubiti ali Ron Dennis, nevjerovatno

avatar
Član
pila

ovo se niko u F1 svijetu ne usudi reci jer prejako respektuju Rona…ipak je on legenda

avatar
Član
pila

svi favoriziraju Ferrari kao glavnog oponenta Mercedesu, sto bi bilo fenomenalno, meni kao navijacu Scuderie….ali, vrlo lako se moze desiti da to bude Red Bull ili Renault…na zalost sve govor da za McLaren jos jedna sezona za zaborav….ne mogu vjerovati da je Ron mogao uciniti tako losu procjenu, jer kao kompanija to si ne mogu priustiti….

avatar
Guest
west

Zvuk je definitivno žešči.

avatar
Član
hrcfaca

Očito je da je nešto glasniji, ali nebi rekao bitno. No to sam samo ja.
No nije mi jasno zašto i oni onda danas nisu predstavili svoj bolid, jer se zna onda kada će?