Mercedes je danas objavio prve studijske fotografije svog jednosjeda za ovogodišnje svjetsko prvenstvo Formule 1 – W07 Hybrida.
Izvršni direktor Paddy Lowe je ranije rekao da je momčad željela poboljšati slabe točke prethodnika, ističući VN Singapura kao primjer kada ni Hamilton niti Rosberg nisu mogli pratiti tempo Ferrarijevog Sebastiana Vettela.
“Nakon izuzetno uspješne 2015., prioritet je bio identificirati najslabija područja te ih poboljšati. Težimo izvrsnosti u svim područjima i, unatoč nekim fantastičnim rezultatima prošle godine, postoji puno područja u kojima možemo biti puno bolji. Imali smo dosta utrka koje nisu išle po planu u 2015., pogotovo Singapur, pa je bilo puno stvari koje smo trebali unaprijediti za 2016. Tražimo optimizaciju apsolutno svuda.”
“Momčad je napravila fantastičan posao, naporno su radili kako bi pronašli razne inovacije u područjima koju su smatrana statičnim. 2016. je još jedna godina nastavka s gledišta tehničkog pravilnika, a potencijalne dobitke postaje teže pronaći pod ovim okolnostima, što je neizbježno. Ta činjenica najviše testira inženjerski tim i moram reći da je naša ekipa bila jako dobra u tome. Performanse je dosta lakše pronaći kada imate novi set pravila, to je sigurno.”
“Najveća strukturalna promjena je na šasiji – povećali smo zaštićeno područje oko vozača za 20 mm, te smo povećali teret pri testu bočnog udarca s 15 na 50 kN.”
“Količina dozvoljenog testiranja je posljednjih godina sve manja. Sada smo dosegli novi minimum kada su u pitanju zimska testiranja. Na to smo se pripremili tako što smo stvarali bolje dizajne i provodili bolje pripreme i testiranja u R&D laboratoriju, kako bi bili u što boljoj poziciji prije izlaska bolida na stazu.”
“Dva testa su jako blizu prve utrke sezone, a to je uvelike smanjilo vrijeme u kojem možemo nadograditi bolid od ove specifikacije do one za prvu utrku”, zaključio je Lowe.
Informacije o momčadi:
Sjedište:
Brackley, Engleska, Ujedinjeno Kraljevstvo (Mercedes AMG Petronas F1 Team)
Brixworth, Engleska, Ujedinjeno Kraljevstvo (Mercedes AMG High Performance Powertrains)
Neizvršni predsjednik: Niki Lauda
Izvršni direktor F1 momčadi i voditelj Mercedes-Benz Motorsporta: Toto Wolff
Izvršni direktor (tehnički): Paddy Lowe
Generalni direktor Mercedes AMG HPP-a: Andy Cowell
Direktor inženjeringa: Aldo Costa
Direktor tehnologije: Geoffrey Willis
Vozači:
Lewis Hamilton
Nico Rosberg
Pascal Wehrlein (rezervni vozač)
Bolid: Mercedes F1 W07 Hybrid
Pogonska jedinica: Mercedes
Gume: Pirelli
Prva utrka: VN Francuske 1954.
Posljednja utrka: VN Abu Dhabija 2015.
Utrke: 127
Konstruktorski naslovi: 2 (2014., 2015.)
Vozački naslovi: 4 (1954., 1955., 2014., 2015.)
Pobjede: 45
Pole positioni: 53
Najbrži krugovi: 38
Mclaren je najuži i najkompaktniji u stražnjem dijelu, Mercedes I Ferrari su tu za nijansu “deblji” ali su u svim drugim segmentima dobri. Mercedes već ima i odlično prednje krilo. Ljuti me kako u Ferrariju nikako ne znaju ili ne žele da naprave nešto slično. Vidjećemo još što će pokazati Red Bull. Ne sumnjam da će bit odličan u svim segmentima što se tiče šasije i aerodinamike, samo im je PU upitnik.
Po meni najlipsi dizajn bolida. Nos pogotovo. Samo boja mi ne pase
svi imaju straznje krilo ravno, jedino merc malo valovito.. izgleda bolje nego kod ostalih
Otić kod okuliste.
Ovako od prve nema velike razlike od prošlogodišnjeg , ali sigurno merc nekaj skriva .Jedva čekam Melburn.
Melbourne*
Mercedes uber alles!
I mercedes isti.Jel se sta pomjenilo sto se tice dizajna u pravilu za 2016????
tek iduče sezone će bit nekakvih večih promjena
Evo promjena:
http://www.motorsport.com/f1/news/tech-analysis-the-15-key-changes-on-the-mercedes-w07-674696/
Wow.. Super izgleda samo da konačno dobije jaku konkurenciju a ne da se sam ganja za pobjede valjda su u Ferrariju konačno složili dobar bolid.
evo i Mclaren novi https://www.youtube.com/watch?v=uOJDROEZ0p8
Pocinju svi pretjerivati sa crnom, al ovdje mi super stoji…
Moram priznat da usis sa bocne strane vuce na logo od Pume sa ovom crnom…
Vise tirkizne boje pozdravljam 🙂