Prije nekoliko dana je objavljeno da Hondin motorsportski šef Yasuhisa Arai odlazi s mjesta voditelja F1 projekta, a ta je odluka navodno donesena nakon godišnjeg sastanka u Tokiju. Promjene stupaju na snagu 1. ožujka, a novi šef je Yusuke Hasegawa. Međutim, ništa ne bi bilo čudno da Honda nije podbacila u najnovijem izletu u Formulu 1 i da iz McLarena i Honde ne dolaze kontradiktorne izjave.
Odnedavno kruže glasine da su Eric Boullier i Ron Dennis osobno zahtijevali Japančevu smjenu, dok sam Boullier tvrdi da je njegov odlazak već odavno planiran zbog redovnog umirovljenja nakon 60. godine života.
”Hondina politika umirovljenja je takva da odlazite u mirovinu kada napunite 60 godina”, kazao je Francuz. ”Dugoročno je planirano da će otići u mirovinu.”
S druge strane, novoimenovani Hasegawa kaže da je iznenađen imenovanjem i da nije znao da su u planu ikakve promjene.
”Nisam očekivao da ću se pridružiti momčadi. Prošle godine sam pratio F1 projekt gledajući utrke na televiziji”, tvrdi novi voditelj Hondinog projekta u Formuli 1.
U međuvremenu, iza McLarena su prva testiranja nakon kojih ne mogu biti izuzetni zadovoljni pošto je Fernando Alonso zbog problema s bolidom odvozio tek tri kruga na zadnjem danu.
Mi navijači vrlo dobro znamo šta želimo a ovo sve je .URAC od vijesti …Zaboli nas ona stvar kada je i kad će Arai otplutat.ŽELIMO REZULTATE MCLAREN IZGLEDA KAO NEKA NISKO RANGIRANA EKIPA NAŽALOST
Meni se čini da je komunikacija jos uvijek prilično losa na relaciji Mclaren-Honda, filozofija Honde da ne trebaju zaposliti stručnjake izvan Japana promašena, procesi se odvijaju sporo za svijet F1 i dovodenje novog sefa koji za sebe kaže da je konzervativan ne ulijeva mi nadu da ce se stvari skoro promijeniti. Jos samo fali da vas Manor prestigne. Kakav scenario slijedi u tom slučaju?
Mislim da će više benefita Hondin F1 projekt imati od novog Hondinog šefa za istraživanje Yoshiyuki Matsumoto-a koji je direktno nadređen novom sanu Yusuke Hasegawa-i nego od novog Arai-evog nasljednika. Hasegawa je već imao iskustva u F1 i to u periodu 2002-2008 godina kada je radio u BAR Hondi na poziciji sistemskog inženjera. Kasnije je napradovao do pozicije direktora inženjeringa. Inače je Hasegawa jako blizak s Arai-em i čak se smatra njegovim štićenikom što mislim i nije neki kompliment. Veći dio godine, ako ne cijelu sezonu Hasegawa će vjerovatno slijediti Arai-jev put, a tek eventualno naredne godine možemo očekivati neke… Read more »
Alonso nema sigurno vise vremena od Mclarena
Bas me interesuje izvor informacije posto nisam nigde nasao nista slicno o Mclarenu i Hondi
Pa ne znam šta je sporno navedeno da zahtjeva navođenje nekog od izvora? Kako možda nemate pristup plaćenim sadržajima na autosportu dostavljam Vam sadržaj članaka u kome možete naći potvrdu svega onoga što sam naveo. Why Honda progress isn’t enough http://plus.autosport.com/premium/feature/6879/why-honda-progress-isnt-enough/?_ga=1.147322807.1252948511.1453631345 pristupljeno 28.02.2016. McLaren-Honda is clearly in much better shape than it was 12 months ago, but in F1 you have to make gains faster than your rivals or you’re still falling behind. BEN ANDERSON explains The contrast between the start McLaren-Honda has made to the 2016 Formula 1 season and last year’s woeful pre-season efforts at Jerez couldn’t be… Read more »
fala dejane!
Rijesili smo se araia, jos samo da se rijesimo honde…
Eric……….. O Bože………. Bunika?
Ne mogu da vjerujem koga su izabrali,šta se dešava sve u Hondi,meni zvuči na copy-paste 2015-u ova sezona…
“Prošle godine sam pratio F1 projekt gledajući utrke na televiziji”, kaže Hasegawa. Da sam znao da tako biraju kandidate, prijavio bi se i ja za mjesto šefa. 😀
Šalu na stranu, ovdje nešto opasno smrdi. Ne zna se više tko pije, a tko plaća…
jel ima neki izvor? da sad ne tržim okolo bez veze..
pa sta drugo ocekivati od pogubljenog buliera, setimo se samo kako je pre par god kritikovao raikonena sto napusta lotus da bi presao u ferrari iako je i sam vec imao ugovor sa meklarenom…
Doslovce se ne zna tko pije, a tko plaća. Šteta.