Pouzdanost bi opet mogla biti problem za Hondu?

Što se više iščekuje prvi predsezonski test to se više pojavljuje glasina oko McLaren Honde, a očekivanja su da će ovaj anglo-japanski odnos donijeti puno bolju godinu nego što je to bila 2015.

Prošla godina je bila horor za obnovljeno partnerstvo, ali nedavno su se pojavile glasine da je japanski proizvođač preko zime pronašao “čudesnih” 200 konjskih snaga.

No sada se pojavljuju informacije kako taj veliki korak ima i negativnu stranu. Auto Hebdo tvrdi da se pogonska jedinica Honde za 2016. godinu pokazala nepouzdanom na svim testovima do sad.

“Prema našim saznanjima, Honda je već pripremila rezervne motore jer četiri po vozaču neće biti dovoljno,” navodi Auto Hebdo.

Marca, španjolske sportske novine koje pobliže prate karijeru Fernanda Alonsa, otkrivaju kako će novi McLarenov bolid biti predstavljen 21. veljače putem interneta. Sljedećeg dana će već biti na stazi u Barceloni.

8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
sveznadar

pouzdanost će sigurno biti problem, jedino što se nadam da će Honda uspjeti namaknuti barem 150 ks … koliko se sjećam po pravilniku F1, kad spucaju sve tokene mogu raditi na unapređenju samo ako je u pitanju pouzdanost

F1 fan

Kao što sam rekao, očekujem ih u sredini poretka, a iza TR

Leo

U principu to bi i bila neka realnost uzimajući u obzir što su pokazali u 2015 (ništa).To jedino navijači tog tima ili vozača si sad preko zime daju oduška pa maštaju … Ja kao navijač Fernanda se duboko nadam da mogu biti redovno u Q3 jer u protivnom ne vidim ga više u F1 a mogao bi još koju godinu odradit. Pouzdanost je prvo i osnovno što trebaš riješiti jer ako ne ugledaš kockastu zastavu nema smisla ništa drugo,a to je trebalo biti riješeno i istestirano u prvih ajde neka bude 10 utrka sezone ali NE ZNAM zašto nije.Na uštrb… Read more »

Zeus

Čuj, svi nagađaju, to ništa nije pouzdano niti službeno. Svejedno, miješati prošlu sezonu sa novom je pogreška. Pouzdanost je štekala iz više razloga, prvo što je projekt u startu bio nedovršen, rješavali su probleme u hodu, ali najviše ih je kočio dizajn turba i MGU-H. Pošto turbo nije imao dovoljno snage, MGU-H nije skoro uopće transferirao energiju na K, a kad bi povećali okretaje turbine dolazilo bi do velikih vibracija i pregrijavanja. Zato su morali smanjiti okretaje, a to je značilo gubitak el. dijela već na prvim ravnicama na stazama. Dalje, da bi koliko toliko kompenzirali taj nedostatak, morali su… Read more »

Tuzlaensis

Budući da su se tvrdnje o 200 KS više nego prošle godine pokazale (za sada) netačnima, ovo nadovezivanje neću uopšte ozbiljno shvatiti

FerrariHR

Svašta. Ovo će bit ili pomak na bolje i konačno borba za postolje,ili totalno sranje od partnerstva koje će završit tužbama i odlaskom svega šta valja iz momčadi. Moje mišljenje.

wilson

Da. Ovo je za njih biti ili ne biti. Druge nema.

Leo

Ima vozača na lageru ali ova 2 bi mogla u penziju i Mclaren bi mogao biti jako ljut jer nije lako samo tako u ovoj eri mijenjati dobavljača motora.Ali mclaren će biti tu al nece biti Alonsa i gumbeka naźalost

Related Posts