Manorov bolid prošao FIA-ine crash testove

Manor F1 Team je danas potvrdio da je njihov ovogodišnji jednosjed prošao posljednje FIA-ine obavezne crash testove. Momčad sada ima zeleno svjetlo za predsezonske testove koji se sljedećeg mjeseca održavaju na Circuit de Barcelona-Catalunya.

Novi bolid će biti prvi Manorov/Marussijin nakon dvije godine, s obzirom na to da se malena britanska momčad u 2015. natjecala s modificiranom verzijom MR03 iz 2014. Najnoviji uradak će biti prvi kojeg će pokretati Mercedesov motor, a razvijen je pod novim tehničkim partnerstvom s Williamsom.

“Danas smo kompletirali naš posljednji crash test tako da sada imamo potpuno homologiranu šasiju. Sljedeća postaja je prvi test u Barceloni”, stoji u objavi momčadi na Twitteru.

Manor nije sudjelovao na prošlogodišnjim predsezonskim testovima jer je momčad bila usredotočena na povratak iz stečaja i preživljavanje, a akciji su se uspjeli vratiti na drugoj utrci sezone – VN Malezije.

Vozačka postava za 2016. još uvijek nije potvrđena.

7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Desmosedici

Već sam vidio ovaj bolid. Ako je ovakav testiran bez nekih promjena, znači da ima dulji nos s onim kljunom , što je obično izvedba kod kraćih noseva. Eto Tombazisu posla da ga u tijeku sezone skrati i “uljepša”.

Schumi1

Ovaj nos, ako ovakav prolazi crash testove, je po meni bolji nego Ferrarijev u prošloj sezoni. Napravili su ga dugog vjerovatno da bi lakše prošli crash test. Kao i svi drugi koji su prošle godine imali dug nos. Ali dobro je što je ovaj kljun tu da bi ispunio normu o visini od poda, a ostatak nosa je dosta podignutiji u odnosu na Ferrarijev. Što znači da može više zraka proći ispod nosa.

Desmosedici

Samo da im Tombazis ne napravi nekakav ružni nos.

Schumi1

Pa objavili su da su prošli crash test istog dana kad su objavili da su zaposlili Tombazisa. Vjerujem da je to onaj isti bolid koji su planirali za 2015. godinu, prije nego su bankrotirali i prodali skoro sve na aukciji. Uz neke izmjene, naravno zbog Mercedesovog motora.
A evo i malo slika tog bolida (model za zračni tunel): http://www.racecar-engineering.com/news/2015-marussia-f1-design-revealed/

Nos je duži, ali ne izgleda loše. Bolid bi trebao biti dosta kraći od one limuzine iz 2014. godine.

Desmosedici

Slažem se s tobom. Ovaj nos je nekako elegantniji od Ferrarijevog, vjerojatno i efikasniji budući propušta više zraka ispod. Kako se čuje ovogodišnji Ferrarijev nos će biti kraći sa sličnim kljunom, nešto kao Toro Rosso izvedba.

MJ512

Samo se nadam da će Pascal Wehrlein dobiti priliku sjesti za njihov upravljač. Mali je pravi talent i nadam se da će to uspjeti pokazati. 🙂

ciki-f1

Bravo, samo naprid.

Related Posts