Čini se da je u zadnje vrijeme vrlo popularno kritizirati Formulu 1, dok su konstruktivnost i stvarna borba za promjene u drugom planu. Sada se ponovno oglasio Mika Hakkinen koji je za njemački Sport Bild izrekao niz floskula koje govori zadnjih nekoliko godina. U središtu je, naravno, Formula 1, a Finac je ustvrdio da je tehnička strana sporta postala prekomplicirana.
”Tehnološki, Formula 1 je prekomplicirana”, kazao je dvostruki svjetski prvak. ”Ljudi vole jednostavne stvari – naši životi su dovoljno komplicirani.”
Zadnjih nekoliko godina sve više jača utjecaj društvenih mreža, pa je Mika naglasio važnost online umrežavanja koje navijačima može još više približiti svijet Formule 1.
”Fanovi ne žele samo vidjeti što se događa, oni se žele osjećati kao da su tu”, rekao je Mika koji ne koristi niti jednu društvenu mrežu u svrhu komuniciranja s F1 navijačima.
Mislim da je baš ta kompliciranost približila Formulu 1 navijačima. Sada da bi pratio Formulu 1 moraš znati dosta toga o bolidima, motorima, pravilima…
I normalno da je to neke površne navijače odbilo od Formule 1. Ali onoga koga zanima prava Formula 1, taj je sigurno neće prestati pratiti, nego će se adaptirati.
Prije su ti površni navijači smatrali vozače bogovima za volanom, koji su za sve sami zaslužni. A danas misle da bolidi voze sami. A činjenica je da je uvijek najviše bilo do bolida.
Mika je u pravu. Čovjek je ipak svjetski prvak.
Ne razumijem čemu kompliciranje oko motora i uvođenje bezobrazno skupe pogonske jedinice. Kome u najprestižnijem moto sportu treba recikliranje energije.
Ako su već željeli povećati efikasnost samih motora mogli su dozvoliti korištenje Wankel motora koji su daleko efikasniji od rednih otto motora.
mika ka da živi u nekom drugom vrimenu jer… F 1 je uvik bila komplicirana u odnosu na sve druge “vozilice” samo treba uzet u obzir teh trenutak i njegov napredak u proteklih 14 godina od kada je mika napustija F 1 . može se to gledat i kroz “obićne” aute … nekad , kad bi se digla hauba vozač je moga vidit blok , glavu motora , alnaser , alternator , razvodnik paljenja itd , a danas ? za prominit običnu žaruljicu najčešće treba otič do ovlaštenog servisa . zbog sofisticirane elektronike , mnogih senzora itd bez dijagnostike su… Read more »
Avalon, hvala na dobrom postu, uštedio si mi puno tipkanja 😉 Slažem se sa svim napisanim. Btw, danas prosječan automobil u sebi ima više elektronike od Apolla 11, letjelice koja je ljude spustila na mjesec. Uz dužno poštovanje Miki, moram reći da je ovo ipak neko drugo vrijeme.
ovaj avalon sve zna čak i više od hakinnena. da ono prije po tebi nije bila f1 nego ovo danas
modesto … kad već čaćkaš onda bi ti bolje bilo kakit po dvorištu ka šta radi koka nego ovde po forumu 😉 drago mi je šta je stručnjak ka šta si ti primjetija da sve znam čak više od mike jer eto iz tvog komentara “a to govorim još od 2005 kad su krenuli suluda pravila .bernie je uništio f1” vidim da je već 2005. ( od kad pljuješ po F 1 ) trebalo angažirat tebe umisto bernia da budeš čelnik F 1 . neš ti bernievih referenci … prije 43 godine ( kad se ti možda nisi ni rodija… Read more »
Avalone…ha ha,tako mi karburatora,u pravu si
avalon za ove prve rečenice no comment ,,,,pa ti bolje znaš f1 od svih.tako je
Samo bih dodao par stvari. Smatram iznimno kukavički nekome davati minuse bez obrazloženja. Stvarno nastojim kroz konstruktivne postove potaknuti na isto takve rasprave s ciljem razmjene mišljenja. Ako imamo nešto pametno za reći zašto to ne podijeliti. Ako se radi i o nekoj konstruktivnoj kritici, zašto ne!? Ovakav način ne samo da je licemjeran, već je i zao. Ali, na kraju krajeva to je mentalitetski duboko ukorijenjeno u nama Hrvatima. Čim zagrebeš po našoj povijesti odmah ti postane jasno zašto smo bili tisuću godina bez države. No, ima pravde. Nitko zao nije opstao, pa neće ni Hrvati. Demografija ide u… Read more »
Za sljedbenike Lare Croft.Boomerang,podržavajući avalona napiše post po kojem ispada kako je današnji automobil veći doseg od misije Apollo,napora Koroljova koji urode slanjem Gagarina u orbitu,od u ono vrijeme konstruiranog i za današnje pojmove čuda od aviona SR71 i to samo zato jer današnji auto ima više elektronike od svega navedenog!?Bolesniji od te tvrdnje je samo opetovan post Boomeranga koji se od uvrjeđenog pizdeka pretvara u zvijer,koja raspravu spušta na nacionalnu razinu.Ako je i od informatkičkih ovisnika,previše je!
Ako je konstatovao da današnji auto ima više elektronike od Apolla 11, ne znači da je današnji auto veći doseg od Apolla 11. I čovjek to nije nigdje ni rekao. To si ti sam od sebe ubacio, vjerovatno ne kontajući šta je Boomerang (a i avalon) mislio svojim postom… Kao što Boomerang reče na kraju, ovo je neko drugo vrijeme. U kojem je normalno da auto ima hrpu elektronike. Svima je cilj napredak. I bilo bi glupo da se danas vraćamo na neku zastarjelu tehnologiju, što bi neki od vas htjeli. Postoji samo jedan pravac- prema naprijed. A ako je… Read more »
Nema svrhe bit konstruktivan kada ce zohari opet po svome
a to govorim još od 2005 kad su krenuli suluda pravila .bernie je uništio f1 eh kad se sjetim kasnih 90ih i mikinih duela s šumaherom,a ne ovo danas.
Da da kad se sjetim Mikinog zaobilaženja na Spa Schumachera a u sredini Zonta, Mika prelazi na tzv plan B i pri brzini od 330 km prolazi sa Zontine desne strane i prije zavoja preuzima vodstvo i pobjedjuje tu trku .Mnogi mjerodavni se slažu da je to najbolje zaobilaženje svih vremena .
Najspektakularnije pretjecanje ikad! Takav potez vam se dogodi možda jednom u životu. Zonta se u tom trenu osjećao kao prvačić a Schumi ljut ko ris
west i ja se slažem to je jedno od najboljih pretjecanja ikad, također i manselovo 89 u hunagroringu,i piqetovo u hungaroringu 86,
Ono Piquetovo u Hungaroringu je bilo 100% drifterski, a istu je stvar ponovio 1987. u Jerezu, na identičan način. Ako me sjećanje dobro služi… Stvarno je bio nabrijan na Ayrtona.
A Piquet je cudo tu napravio 🙂 nevjerovatno pretjecanje,zapravo driftanje