Red Bull Racing je danas na Twitteru objavio zanimljivu vijest koja sugerira da će TAG Heuer, koji je nedavno napustio McLaren i pridružio se austrijskom gigantu, možda biti novo ‘ime’ Renaultove pogonske jedinice na bolidu za 2016.
Francuski proizvođač je još prije nekoliko tjedana naglasio kako je suradnja s momčadi Dietricha Mateschitza moguća sljedeće sezone, ali kroz neoznačenu pogonsku jedinicu zbog narušenih odnosa između dvije strane, ali i još uvijek važećeg ugovora koji istječe krajem iduće godine. Budući da Red Bull nije mogao dobiti nijednu drugu pogonsku jedinicu, pa čak ni Hondinu nakon Dennisovog veta, bivši četverostruki svjetski prvaci su se opet okrenuli svom trenutnom partneru, a šef ekipe Christian Horner je prije nekoliko dana rekao da McLarenov gazda neće biti presretan kada čuje tko je novi dobavljač motora za njegov trkaći tim.
Slika koja je danas objavljena na društvenim mrežama prikazuje TAG-ove ljude koji gledaju u stražnjim kraj Red Bullovog bolida, dok momčad poručuje da u Milton Keynesu sada imaju pomoć švicarskog inženjeringa kojim će sljedeće sezone smanjiti zaostatak…
Swiss Engineering to close the gap next season. @TAGHeuer #DontCrackUnderPressure pic.twitter.com/Orx2odPFBw
— Red Bull Racing Honda (@redbullracing) December 3, 2015
Bez obzira na sve, ne mogu se prestat diviti Adrianu Neweyu. Pogledajte kako je dobra aerodinamika na ovom bolidu i sve ostalo što se tiče šasije.
RB je i do sad plaćao motore nisu imali odnos kao Honda i McL. Isto tako naplaćivao Nisanu za INFINITI tako da što se tiče para Reno može dobit isto ili manje ako budu stavljali svoje komponente npr. za recovery. Točno je jedino da će ih PU koštati više ako budu nastavili neovisan razvoj. No dobit će kamion para od TAGa tako da neće bit u minusu. Ako budu strastveno radili na motoru kao na ostatku bolida siguran sam da će bit dobri. Neznam koje “argumente” sad imaju mrzitelji, više im ne vrijedi: “Oni su samo tvornica pića.”, “Rb radi… Read more »
Nebrendirani motor je u pravilu skuplji od brendiranog, ali glavna stvar je to što a će RB ipak “plaćati” za nešto što su cijele godine govorili da nikako neće (Renaultov motor). Neki ih ih ne vole, ne zato što proizvode limnenke pića, nego zato što kad pobjeđuju za to su zaslužni su samo oni, a kad gube krivi su im svi drugi. Zbog toga im nitko drugi i nije htio dati PU 😉 Dali će im pak Tag dati kamion para il će pare stati u kofer … to ne znamo. Zna se da nakon 2016-te gube i Infinity i… Read more »
koliko to realno može funkcionirati?
što može tag dati renaultovoj jedinici ?
TAG ti je kratica za Tehniques d avant garde. Vjerojatno se nešto razumiju u tehnologiju inače ne bi to radili i ne bi opstali ovoliko godina.
Nikako, TAG “Techniques d’Avant Garde” je kupio Heuer 1985. i prodao ga kompaniji LVMH 1999. Tako da današnji TAG Heuer nema apsolutno nikakve veze sa poznatim brandom u F1 Porsche TAG.
Zaboravio sam još bitniju stvar, ne smiju koristiti naziv “Techniques d’Avant Garde”, TAG Heuer s tim nema više nikakve veze.
OK. hvala na informaciji. Heuer je znači zadržao kraticu TAG a ne smije je koristiti pod punim izvornim imenom jer je u biti prodao? Svašta rade te kompanije. To je nešto kao priča sa ovim Lotusom, koji nema nikakve veze sa onim Chapmanovim originalom.
Tako je, malo smiješno ali istinito, može TAG, ali nigdje ne smiju napisati pravo značenje te kratice.
Može dati samo ime…
A RB će platiti Renaultu za “mačka u vreči” koji novčić više (30 milja Eura). Baš su genijalci u Red Bulu .
pa ako je to TAG h onda su to muški satovi?
a u formuli su bili zbog marketinga.
ili su sudjelovali u tehnologiji bolida????
Satovi, satovi … bar će izmjerit točno Red Bulu koliko zaostaje za vodećima u 2016-toj. Bilo su sponzor za McLaren , sad su postali sponzor za RB.
Zato je Horner i rekao da se Dennisu neće svidjeti ime nove PU u RBR. Mnogi su poletjeli pred rudo i pomislili na Hondu, što bi uistinu i bio veći ‘touche’.
Bilo mi je malo glupo da bi Horner zbog toga spominjao Dennisa, tj. to vjerojatno Dennisa ne tangira pola %. Ako je tako, Horner se opet pravi faca, sad kad imaju motor, pa ce opet biti plakanja na kraju sezone. Takvi ljudi nisu potrebni u F1, takvi su i doveli F1 u takvo stanje. Samo zbog toga sam sumnjao da je u pitanju Honda, jer ta njegova izjava, ako je TAG Heuer u pitanju, ima smisla kao i brus papir na roli u wc-u.
Objasni mi kako je Horner doveo do ovog stanja kad se od početka protivio uvođenju PU-a na ovaj način. Do ovog stanja F1 su doveli isključivo proizvođači motora pogotovo Mečka, Reno i Honda te maFIA s tokenima i ostalim bedastoćama, Pirelli….
Nisam siguran jesi li shvatio poantu napisanog-a poanta je da nakon sezonu i pol neuspjeha ekipa prijeti izlaskom iz F1, a nisu prvi koji su se time koristili. Zbilja mislis da je PU problem? Nemoj me krivo shvatiti, prezirem to sto FIA radi od motosporta, ali nije niti cendranju mjesto u F1. Osvojili su 4 prvenstva pa mogu postavljati uvjete? Slazem se, prijatelju, da su pravila losa, ali ne mogu se sloziti da su krivi proizvođaci. Sjeti se coswortha, pa nitko nije cendrao. Ja priznajem da u slucaju RB-a nisam najobjektivniji, nikad mi nisu bili dragi, a ove sezone…Kad sam… Read more »
slažem se s tobom ali Horner ima pravo da prijeti Reno je prošle godine navijao za pu i napravio najskuplji koji je bio katastrofa, ove godine je još gori i ciielu sezonu nisu unaprijedili PU nego su ga još unazadili. RB je pokušao s Ilienom nešto popravit ali su odbili njihov koncept. Ili su u Renou potpuno nesposobni ili su namjerno sabotirali RB.
Moram priznati da sam taj dio zanemario, hvala na razjasnjavanju. 🙂
Slično je bilo s motorom Porsche turbo ugrađen u Mclaren, a s kojim su Niki Lauda 1984 i Alain Prost 1985 i 1986 bili prvaci svijeta. Koliko se sjećam taj se motor službeno zvao TAG a ne Porsche.
taj motor je ima oznaku TAG Porsche P01 😉 btw , bili su vrlo uspješni . uz titule vozača koje spominješ osvojili su i 2 konstruktorske ( 1984./85. ) , startali u 66 GP – a , ostvarili 24 pobjede i 54 podijuma .
Sad su u Mercedesu naje&ali,TAG Heuer ne kasni…… 😛