Prije nekoliko mjeseci su odlučili raskinuti sve veze sa svojim aktualnim dobavljačem pogonskih jedinica zbog nepouzdanog i nekonkurentnog motora, koji je krivac za pad u konstruktorskom poretku već drugu godinu u nizu. Međutim, Red Bull u međuvremenu nije osigurao neko drugo rješenje pa je pomirba s Renaultom bila logičan potez. Francuski motori će se u bolidima četverostrukih svjetskih prvaka naći i sljedeće sezone, ali će se zvati TAG Heuer.
S obzirom na to da Mercedes i Ferrari vjerojatno neće imati želju prodavati svoje motore momčadi koja nije zaboravila napraviti konkurentan jednosjed, suradnja s francuskim proizvođačem bi vrlo lako mogla biti nastavljena i nakon 2016. Red Bullov motorsportski savjetnik Helmut Marko je otkrio da se radi o jednogodišnjem ugovoru, ali da postoji opcija za njegovo produljenje.
“Nadamo se alternativnom motoru od 2017., a druga opcija bi bila ta da Renault dobro razvije svoj motor u 2016. pa da zatražimo produljenje. Koncept koji su prezentirali izgleda dobro.”
Marko je otkrio još jednu zanimljivu informaciju, a to je da će Red Bull sljedeće godine koristiti istu specifikaciju kao i tvornička momčad Renault F1 Team.
“Imat ćemo Renaultove pogonske jedinice koje su na istoj razini kao i one u tvorničkoj momčadi. Mario Illien će sa svojom Ilmor kompanijom surađivati s Renaultom kao konzultant kako bi pomogao s razvojem, i to u Renaultovo ime u Viry-Chatillonu.”
Ne znam kako im uspijeva tako privući sponzore. Najprije Tag pa danas čitam Puma. Nalaze se oko sredine poretka pune novinske stupce i zanimljivi su sponzorima.
Znaci RBR ce platit lika koji ce pomagati u razvoju renaultovog motora pa ce im renault zauzvrat isporucivat istu specifikaciju samo pod drugim imenom?