Mercedes nije pretjerano sretan s novim pravilima za 2017.

Velika promjena pravila zakazana je za 2017. te je uglavnom naišla na pozitivne kritike kod navijača i nekolicine vozača, ali Mercedesov direktor inženjeringa Aldo Costa nije oduševljen prvim nacrtima jer smatra da će pretjecanje biti otežano.

Bolidi bi trebali biti brži za nekoliko sekundi po krugu, a najveće promjene su šira krila, gume i nova aerodinamička forma. Pravila još uvijek nisu potvrđena, a momčadi se suočavaju s problemima koje sa sobom nose radovi na bolidima za 2016. i 2017., čiji specifikacije još nisu točno određene.

“Kombinacija programa za 2016. i 2017. će biti vrlo teška, ali teška i za Formulu 1 općenito. Imamo ta nova pravila, ali u njima po našem mišljenju postoji puno stvari koje su loše za show i to trebamo reći. Kao inženjeri, smatramo da smo napravili puno kako bi bolidima omogućili pretjecanje, s prijašnjim i sadašnjim pravilima. Prelaskom na bolid koji stvara ogromnu količinu downforcea i jako složen aerodinamički oblik, to će po našem mišljenju pretjecanje napraviti težim i to je naš strah ovog trenutka. Ne možemo to pokazati, ali izražavamo svoje mišljenje na sastancima s FIA-om i inženjerima u drugim momčadima. O tome se radi. Koja promjena pravila je najbolja za poboljšanje situacije s pretjecanjima, ali da ispunimo zahtjeve za ovim bržim bolidima?”

“Vjerujemo da bi trebali ići prema povećanju mehaničkog gripa, više nego aerodinamike. Diskusija s FIA-om je još uvijek otvorena te je u tijeku. Postoje mogućnosti za izražavanje mišljenja i raspravu o njima”, rekao je Costa.

Rad na više programa će Mercedesu pružiti novi izazov s kojim se rado susreću.

“Osim 2017., imamo i bolid za sljedeću godinu pa je potreban još jedan veliki trud oko organizacije. Želimo pobijediti iduće sezone, ali sanjamo i o pobjeđivanju nakon velike promjene pravila. To bi bilo fantastično za nas kao organizaciju, demonstracija jako snažnog inženjeringa. Zato u ovoj složenoj fazi radimo s posvećenim ljudima, programom, te time upravljamo veoma pažljivo kada je riječ o resursima”, dodao je Costa.

14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avalon

“jako složen aerodinamički oblik, to će po našem mišljenju pretjecanje napraviti težim i to je naš strah ovog trenutka” i “Ne možemo to pokazati, ali izražavamo svoje mišljenje ” … ma možda bi sve to još i moglo ali da je izbacit neweya ako ne može iz F 1 , a ono bar iz RB 😉 ko zna šta bi on moga “izkemijat” već 2016. , a tek 2017. kad je aerodinamika bila No 1 zadnje 4 sezone V8 svi smo svjedoci da preticanja skoro pa da nije ni bilo 🙂 🙂 🙂 a kad su već u điru poslovice… Read more »

Zeus

Slažem se u potpunosti, pošto slabije ekipe nemaju resursa da bi ugrozili svoje dobavljače, Mercedesu bi bilo super da uškope još taj zadnji segment koji pruža otpor kod konkurencije, šasija i aero. Spominjali su mnogi stručnjaci GP2 primjer, tj. “ground” efekt. Tako bi se moglo pojednostaviti prednje krilo, da se bolidi mogu pratiti blizu u zavojima. 20 cm širi bolidi i šire gume…pa imaju pokazatelje svih sezona unatrag. Itekako mogu napraviti bolid koji ne treba DRS i da se blisko prate. Ovo izjava je pravi dokaz da treba ukinuti “stratešku grupu”, kao šta si naveo, ne laje Costa za boljitak… Read more »

forever.the.best

Čovijek hoce reci da s novim pravilima bolidi budu brži, ali prestizanje bude jako teško, teže nego s današnjim pravilima i da se treba više poradit na mehaničkom gripu, svi se žale da nema prestizanja u današnjoj F1, a ako to bude slučaj i s novim pravilima navijači opet nebudu zadovoljni ma kako god bolidi agresivno i ljepo izgledali

Renault_F1_team

Slušaj care, eto za razliku od tebe, ja, a vjerujem i većina pravih F1 fanova inače želimo da bolidi budu brži, agresivniji i ljepši, a i vjerujem da svaki F1 fan želi da pretjecanje ipak bude malo teže, da se čovjek u bolidu iza ipak mora malo namučiti da prođe bolid ispred sebe, a ne kao sad, samo dočeka startno-ciljnu ravninu, upali DRS i proleti kao pored kočije, iskreno tu i netreba baš nekakvo znanje ni vještina…ja neznam što je tebi tu tako zanimljivo da ti današnje stanje odgovara…

forever.the.best

Normalno da želim da bolidi budu brži, ljepši itd. Svi se ismijavate kad je Lewis reko u Brazilu da je nemoguce pratit Rozberga kroz zavoje i da ga je nemoguce prestic, cak i u DRS zoni, e sad zamisli da se to dogada i kada se dogode sva ta pravila i promjene za 2017, želiš li vidjeti sve te promjene, i nakraju da opet gledas istu stvar, ako nebudu poradili na mehanickom gripu necemo gledati bas besto zanimljivije utrke, makar i da bolidi budu brzi 6 sec po krugu, i da budu neznam kako lijepi, meni je osobno ovo bezveze,… Read more »

avalon

forever.the.best.. stvarno nema preticanja u ovakovoj F 1 ? bem ti , a ja pročita članak na portalu di se navode podatci “Dok smo prošle godine tijekom 19 utrka vidjeli 636 manevara, Pirelli tvrdi da smo ove sezone vidjeli 509 pretjecanja” !?!?!? znači , lani je bilo u prosjeku 33,4 , a ove sezone 26,7 preticanja po trci ….

Tuzlaensis

Kao što bi bivši Nadrealisti rekli: “drhti guza k’o meduza”. Naravno da im ne godi, posljednju promjenu pravila su dočekali kao ozeb’o Sunce a sada im izmiče nakon ‘samo’ tri godine dominacije. Ne valja im, možda će se morati ponovo navikavati na sredinu poretka..

FO108F

Kao što bi narod rekao; Psi laju a karavane prolaze!

FerrariHR

Ko su psi koji laju u ovom slučaju?

Tuzlaensis

Zdravo West! Čemu promjena usernamea? 🙂

FO108F

Nit je west,nit je promjena usernamea.

modesto

pa znaju da će im bit gotova dominacija.tako je i red bull isto govorio za turbo

Zeus

Modesto, da te pitam, evo Allison se raspričao nešto u zadnje vrijeme, u dvije izjave hvali svoje vozače, za Vettela mi nije ništa čudno, ali kaže u drugoj da mu je Kimi dao dobrog razloga da zaradi lovu ove sezone….šta kažeš, jel mu trebala ta druga? 🙂 😉

Desmosedici

Pa što je tu čudno? Mercedes bi bio sretan da se pravila ne mijenjaju. Bolje im od ovoga ne može biti, a 2017. kad se opet “izmiješaju karte” , tko zna..?

Related Posts