McLaren i Honda će se držati size zero filozofije

McLaren MP4-30 krasi size zero filozofija koju karakterizira vrlo uski stražnji kraj kao rezultat kompaktne Hondine pogonske jedinice. Međutim, problemi s pouzdanošću su ograničili performanse tijekom godine, što se uveliko vidjelo po rezultatima britanske momčadi. Hondin motorsportski šef Yasuhisa Arai je u intervjuu za F1i.com rekao da će se koncept size zero preslikati i na sljedeću godinu.

“Osjećamo dobar pritisak cijelo vrijeme. Dobar pritisak od oba odlična vozača, ali i s McLarenove strane. Mislim da je to normalna situacija, uvijek vodimo otvorene razgovore o tome što se dogodilo, kojim smjerom bi trebali poći i tako dalje. Imamo jako dobru komunikaciju i oni razumije sve. Prema tome, nastavljamo s filozofijom i konceptom size zero pakovanja te ga poboljšavamo kako bi sljedeće godine imali sofisticiraniji size zero.”

Znači li to dodatne restrikcije po pitanju dizajna pogonske jedinice, Arai odgovara:

“To je jako teško jer smo sada skoro na nuli! Koristimo taj dosta specifičan i agresivan dizajn i trebali bi to zadržati. Moramo se poboljšati, ali tijekom godine sam osjetio velik pomak na obje strane: motor te šasija i aerodinamika. Na svakoj utrci smo isprobavali mnogo novih dijelova i imamo puno podataka. Nadam se da možemo napraviti bolji paket za sljedeću godinu.”

10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Kiki_GP

Ja sam Mercedesov fan, ali svakako da sam za još momčadi na gridu koje mogu parirati Mercedesu, Ferrariju. To je i za nas gledatelje jako važno što više dobrih momčadi i što ne izvjesniju sezonu da gledamo. Siguran sam da će McLaren napraviti dobar bolid, ali jasno sve ovisi o Hondi i pogonskoj jedinici. Jasno je da Honda ne smije zeznut stvari za sljedeću sezonu i da se ne ponovi ova sezona. Vjerujem da dva vozača kakvi su Alonso i Button ne bi imali živce za još jednu ne uspješnu sezonu, a tako ni McLaren koji bi izgubio još kojeg… Read more »

Mrav074

He who dares wins

AlonsoForever

Sve stoji. Ne kažem da neće biti poboljšanja. I meni je jaaako gotivan i fin ovaj “size zero packet” bolid je nazad toliko uzak i stabilan da je to nevjerovatno… Honda je 95% problema u timu McLarena od početka 2015-e. Oni su sami sebi krivi što nisu ranije skontali glavne probleme već udarili tokene u prazno trošili,kad ono…Kanada čini mi se 2 ili 3 tokena u mahu a nisu ni znali da imaju problem sa ERS-om,već su ga tek otkrili u Madjarskoj…i kasnije u Monzi su na nešto deseto potrošili još 2 tokena pa i u Rusiji ostalo,a nigdje nisu… Read more »

Fernando Legend

Ova mch je ocaj ocaja i svaki dan se pitam sto bi alonso uradio da je pri vrhu

458Italia

Ne bih rekao da je to ispravan pristup, ali valjda ljudi znaju što time žele postić (mislim očito je, al ne čini se optimalnim)… Mislim da bi više trebali krojit aero paket prema PU, a ne obrnuto. Ferrari se isto zeznuo 2014 u težnji kompaktnijoj PU, ali ne tako jako. Međutim, sve je to poprilično isprepleteno i vjerojatno ono što se u teoriji čini vrhunskim, u stvarnosti ne mora bit baš sasvim tako. Uglavnom, sretno im, fali taj McL negdje pri vrhu i pogotovo Alonso

PavleF1

size zero filozofija= maleni slabašni motorčić uz brdo problema i kvarova..

najboljif1fan

Ma bilo bi dobro da su i oni tu sa Ferrarijom i Mercedesom,a realnono gledajući za Williams ne vjerujem da budu ikad blizu vrha.
Ajde da bude i još zanimljivije.

Tuzlaensis

Kao da ništa nisu naučili: veliki je problem kada momčad nije proizvođač i šasije i motora, uvijek se ide u korist jednoga a pati ono drugo. Imam osjećaj da ovaj radikalan aerodinamički paket McLarena dosta ograničava Hondin PU, pa sam mislio da će napraviti barem neki manji kompromis.
Dosta sam iznenađen ovom izjavom da ‘nastavljaju u istom smjeru’, miriše mi na nastavak priče..
Volio bih da griješim..

FO108F

Ne vidim tu problem pa kako onda objašnjavaš činjenicu da Mclaren nikada nije imao svoj motor a imali su toliko uspjeha u prošlosti ili ako hočeš Red Bull recimo isto tako.

Boomerang

Size zero pristup nije ništa novo, Adrian Newey ga prakticira od kraja osamdesetih dok je radio za Leyton House ( March ). Prodromou samo nastavlja tamo gdje je stao u Red Bullu i to je logičan slijed stvari. Problem Honde nije bio u size zero pristupu već u konceptualno krivom pristupu korištenja različitih komponenti pogonske jedinice. U onom trenutku kada im je netko pokazao prstom gdje brljaju shvatili su puno toga. Nažalost, bilo je prekasno jer su tokene potrošili na nedjelotvorne pokušaje poboljšanja nečeg što je konceptualno bilo na lošim temeljima. Stoga, smirite se i pričekajte prva testiranja. I da… Read more »

Related Posts