McLaren će se od najgore sezone u svojoj povijesti oporavljati dosta dugo, ali momčad ustraje u svojim načelima i vjeruju da se ovako nešto ne može ponoviti u bližoj budućnosti. Ron Dennis je rekao da u Wokingu rade danonoćno kako bi pripremljeni stigli u Melbourne, a nešto slično je ranije izjavio i Hondin Yasuhisa Arai. Japanci će i sljedeće godine isporučivati svoje pogonske jedinice samo McLarenu iako je postojao interes Red Bulla. Dennis je na to uložio veto, a motorsportski savjetnik austrijske momčadi Helmut Marko je za Servus TV otkrio da im je to ponudila sama Honda, i to po cijeni od 35 milijuna eura godišnje.
Iskusni F1 novinar Alan Henry smatra da je Dennisov veto bio opravdan jer se McLaren Honda sprema za puno veći pomak u 2016.
“Čuo sam pozitivne stvari od ljudi iz Wokinga, ali možda najveći dokaz za to je činjenica koliko je jako Red Bull Racing želio Hondine motore. Rečeno mi je da je šef Christian Horner bio impresioniran kada je saznao kako stoje stvari s razvojem te je očito vjerovao da je to put kojim bi vrijedilo poći.”
Kada su u pitanju šanse britanske momčadi, u napredak vjeruje i Ferrarijev šef Maurizio Arrivabene.
“Neće biti iznenađenja sljedeće godine jer su pravila stabilna. Međutim, naravno da ćemo vidjeti konkurentniji McLaren jer Honda nije netko koga treba podcijeniti. Mislim da će definitivno biti puno zanimljivije prvenstvo nego ovo koje je upravo zaključeno.”
Unatoč tome što se sve češće spominje alternativna verzija pogona u Formuli 1, Arrivabene tvrdi da Honda brani tzv. pogonske jedinice.
“Honda je obično jako tiha na sastancima, ali na zadnjem su bili potpuno jasni rekavši da su se vratili natrag u Formulu 1 kako bi radili na hibridu. Mislim da bi bili protiv bilo kakve promjene pravila koje bi se kosile s ovim što sada imamo”, dodao je Talijan.
Neznam više od kud se izvlači taj optimizam.. OK je bit optimista i sve to al ne kaže se džabe da je pesimista optimista s iskustvom.. Napredak očekujem od McH što i nije neki zahtjevan pothvat za ljude tih sposobnosti ali borba za postolja sa Mercom i Ferarrijem.. Bitch please.. Nije došlo do nekih velikih promjena u pravilima, motorima, šasijama, itd… Naravno da bi volio 3 momčadi u 0.5 sec di bi se to mjenjalo ovisno kako koja utrka paše kojem bolidu al već je to utopija slična onoj da McH nakon ovakve sezone uzima postolja..
Ne volim Ferrari,nemojte me osuđivati,ali msm da znate i zašto,no,nije to ni bitno sada. Ali…ovo što je Arrivabene rekao,mislim da bi mogla biti živa istina,kao što je to rekao i Ron neki dan,a i Nando prije oko 15-ak dana na onoj ceremoniji u Londonu,a takodje i Hondinoj ceremoniji 2 dana nakon toga…plus,neki mi kažu da bi stvarno Honda mogla i do postolja već u Melburnu,stat uz Mercedese,ali…ja sumnjam u to,no,stvarno se radujem 2016-oj,jedva čekam februar,ili vam ga veljaču 😀 #BelieveInMcLaren!
Navijač sam Raikkonena,ali i McLarena,volio bih da do 2017. McLaren sustigne Ferrari,ne sviđa mi se stav kod Wolfa i Arrivabenea jer sve jače imaju utjecaja u donošenju odluka u F1,…
OFFTOPIC: Jedan zanimljiv dokumentarac na koji sam nedavno naišao pa tko želi malo prikratiti ove dane bez utrka neka pogleda. 🙂
http://www.streetfire.net/video/1-2013-formula-1-documentary_part-1_2448671.htm
Pogledao ga sada. Vrlo dobar, hvala na dijeljenju. 🙂
Nema na čemu. Kad pronađem koji dobar video, objaviti ću ga. 🙂
Naravno da će biti konkurentniji, ali gotovo sam 100% siguran da neće biti konkurentni za neke velike rezultate. Treba biti realan i znati da se stvari u F1 ne događaju preko noći i da nije moguće napraviti bolid koji će u razmaku od jedne godine doći sa začelja na vrh. Iako sam Ferrarista od srca želim da McLaren bude konkurentan i da se vrati na vrh, ali sljedeće sezone bi bio i više nego zadovoljan da budu u rangu Force Indie, a sve iznad toga bi bilo veliko iznenađenje za koje se toplo nadam da će se dogoditi. 🙂
Zašto ne bi bilo moguće? Sjeti se početka jedne sezone, testiranja, bijeli bolid bez ijednog sponzora, daleko najbrži od svih…
Vidjet ćeš da McLH-a to neće napraviti. Nadam se da sam u krivu i da će se pojaviti konkurentni u Australiji, ali nadoknaditi oko 2.5 sec po krugu za ovogodišnjim Mercedesom i plus još koliko će Mercedes napredovati kroz zimu zvuči nemoguća misija. Ponavljam, nadam se da će se McLaren oporaviti i vratiti na vrh, ali sljedeće sezone će to jako teško napraviti.
Veliki rezultati, što bi to bilo po tebi? Meni to znači konstantna kompetitivnost za pobjede kroz sezonu. U slučaju McLH, veliki iskorak bi bio poneko postolje slijedeće sezone. Sve više od toga ravno čudu. Ferrari je imao jako sličnih problema sa svojim pogonom u 2014. Kompaktni motor sa malim turbom i ERS-om kojem MGU-H ne puni ni blizu kao Mercedesov. Bili su malo bolji od Renaulta po snazi motora, dok je Renault taj deficit KS-a smanjio efikasnijim ERS sistemom. Iznenadili su sve na testiranjima za prošlu sezonu koliko su poboljšali pogon, a da su ostali više manje na istoj razini… Read more »
Riječi Ti se pozlatile Arrivabene.
Bilo bi fantastično vidjeti McL među prve tri, četiri momčadi.
Uobičajeno je da insideri imaju puno bolji uvid u stvarno stanje stvari. Momci u F1 paddocku često su bivši momčadski kolege i pričaju o svemu i svačemu. Ako netko tako visoko pozicioniran kaže da će Maka bit bolji slijedeću sezonu onda je to vrlo izgledno. Po meni je ipak najjači adut u Wokingu je Prodromou. Dugo je radio s Neweyjem i zna sve aero trikove. Koriste isti koncept prednjeg krila kao i RBR Force India ga je promovirala s B specifikacijom ovogodišnjeg bolida i bez problema u poretku preskočila Lotus ( zahvaljujući bivšem zaposleniku RBRa ). Ferrari uporno ostaje na… Read more »