Force India bi prema pisanju nekih medija sljedeće godine trebala postati Aston Martin Racing. Britanski Autosport je jučer prenio informaciju da će indijska momčad 2016. imati drugo ime ako se finalizira sklapanje partnerstva s britanskim proizvođačem automobila, a neke indicije upućuju na to da za sada sve teče po planu. Bolidi bi trebali dobiti novi vizualni identitet, a sadašnje boje bi mogle zamijeniti plava i zlatna kao dio povezivanja sa sponzorom Johnnie Walkerom.
Većinski vlasnik momčadi Vijay Mallya kaže da je Force Indijino ime odslužilo svojoj svrsi te da se sada bliži kompletiranju dogovora zahvaljujući kojem će se promijeniti i ime momčadi, a ona bi se trebala zvati Aston Martin Racing. Bolide trenutno pokreće Mercedesova snaga, a njemački proizvođač ima 5% udjela u Aston Martinu te su dali zeleno svjetlo za potpisivanje ugovora. Britanski proizvođač se ovim potezom želi bolje pozicionirati na polju prestižnih automobila.
Mallya je u Formulu 1 došao kada je kupio momčad Spykera i za 2008. ju preimenovao u Force India. Od tada konstantno napreduju te se trenutno nalaze na petom mjestu u konstruktorskom poretku, što će na kraju sezone najvjerojatnije biti najbolji rezultat u Force Indijinoj povijesti. Ovim partnerstvom bi trebale profitirati sve strane koje su uključene u proces promjene imena i vizualnog identiteta.
“Molim vas da shvatite zašto je ime momčadi Sahara Force India”, rekao je Mallya. “Sahara jer su značajno ulagali u momčad i postali partner. Force India je nešto što sam napravio kada sam kupio momčad, koju sam lako mogao nazvati Mallya F1, Kingfisher F1 ili bilo što drugo. Rekao sam Force India jer sam želio ispuniti težnje svih motorsportskih entuzijasta u Indiji koji nikada nisu mogli ni sanjati da će postojati indijska F1 momčad na gridu. Formula 1 se dugo smatrala nedostižnom. To je bio cilj te sam ga ispunio. Ispunjavali smo ga kroz posljednjih osam godina.”
Mally vjeruje da će dogovor, koji uključuje prijenos tehnologija iz Formule 1 na cestovne automobile Aston Martina, pozitivno utjecati na njegovu momčad i budućnost iste.
“Ta marka je jedan od najpoznatijih britanskih brendova. Ugledna je i ima dozu luksuza. Privlači više sponzora, a ono što se danas zove Force India čini pogodnijim za potražnju i prodaju. Zato to govorim, to dodaje taj mali dio.”
aston martin zvuci fora.
ali zašto mijenjati nešto što je u uzlaznoj putanji?
Ode moja indija 🙁
LOL
Aston Martin sa Mercedesovim motorom.
Na niske grane si pala “korporativna” F1.
Ferrari je počinjao sa alfinim motorima. Tako da ništa to ne znači.
interesantno … negdje sam pronaša podatak da je ferrari 125 tj prvi njihov bolid u F 1 1950. ima ferrariev motor V12 od 3 322 cm3 , 300 KS i “vrtija” sa na 7 300 o/m , a alfa iz 1950. 8 cilindarski redni motor , 1 479 cm3 , 370 KS , “vrtila” se na 8 500 o/m . btw , tada je alfa koristila i kompresor sa “pritiskom” 0,8 bara . vjerovatno su podatci pogrešni naročito kad se uzme u obzir da do sada 22 forumaša misle da je ferrari prve sezone “vozija” sa motorom alfa romea .… Read more »
Pa poznato je da je Ferrari nastao od Alfa Romea. Enzo Ferrari je bio šef Scuderie Ferrari koja je bila jedan od timova Alfa Romea. Kasnije kad je Alfa zapala u ratne i poratne teškoće on se osamostalio i počeo proizvoditi aute i bolide pod svojim imenom.
pardonček … ja sam misilija da ovde pričamo o scuderii ferrari u F 1 , a ne početcima enza .
The team was founded by Enzo Ferrari, initially to race cars produced by Alfa Romeo, though by 1947 Ferrari had begun building its own cars.
Mercedes ima udio u Aston Martinu, tako da …
Maybach se radi u pogonima Aston Martina u Gaydonu (Engleska) !
To bi bilo fantastično. Nadam se da će Volkswagen grupa ući u F1 također (bilo bi zgodno i imati Audi). Force India je fantastična i simpa momčad.
bojim se da nista od vw grupacije pogotovo nakon ove afere sa laznim softverom koja ce je baciti na koljena i pitanje dal´ ce bankrotirati,a ni prije nisu bas pokazali previse zanimanja za f1
VW koncern u bankrot.. Svasta.. Al u F1 nece..