FIA dozvolila sezonski razvoj i starije specifikacije motora za 2016.

Proizvođači motora su se jučer sastali u Ženevi kako bi se razgovaralo o promjeni pravila za sljedeću sezonu te je dogovoreno da će FIA u 2016. dozvoliti sezonski razvoj motora po sustavu tokena, baš kao što su to napravili ove godine kada je Ferrari pronašao rupu u pravilniku. Međunarodna automobilistička federacija je ranije isticala kako će pogonske jedinice za sljedeću godinu, sukladno pravilniku, ipak morati biti homologirane do kraja veljače sljedeće godine. Ali kao i ranije ove godine, proizvođači ipak neće imati rok do kojeg moraju homologirati svoje motore te će u sezoni moći nadograđivati svoje agregate za dobrobit prvenstva. Sezonski razvoj će biti od velikog značaja za Hondu i Renault koji očajnički žele smanjiti svoj zaostatak za trenutno najboljim pogonskim jedinicama na gridu, Mercedesovoj i Ferrarijevoj.

Osim toga, odlučeno je da će dobavljači pogonskih jedinica, protivno trenutnom pravilniku, ekipama ipak moći dodjeljivati više od jedne specifikacije motora sljedeće sezone, što znači da će momčadi u 2016. imati pravo koristiti pogonske jedinice iz 2015. Momčad Manora ove sezone nastupa s prošlogodišnjom verzijom Ferrarijevog pogonskog stroja, a Red Bull ili Toro Rosso bi se tako mogli spasiti i ostati u Formuli 1 sljedeće godine nastupajući s godinu dana starim specifikacijama.

Oba prijedloga će zahtijevati zeleno svjetlo F1 Komisije, a zatim i potvrdu Svjetskog motorsportskog vijeća, ali se vjeruje da bi cijeli proces trebao biti samo formalnost. Na današnjem sastanku su bili prisutni samo predstavnici FIA-e i četiri proizvođača pogonskih jedinica, koje su zastupali Toto Wolff, Maurizio Arrivabene, Cyril Abiteboul, Yasuhisa Arai i njihovi glavni inženjeri. Ostale momčadi, koje bi se trebale jednoglasno složiti za bilo kakve promjene u 2016., nisu bile prisutne.

10 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
KLiK

kada bi htjeli nove proizvođače, onda bi za sve definirali 1god=32tokena, 2goid=25t, 3god=20t, 4god=15t, 5 & 6god=3t…ovako, tko bi sada ušao?! :/

junuz

Token,drndafon,blajmiger,cufi štanga,uberlauf…..Lijepa vremena kada je bilo za laiku objasniti značenje crne zastave.Kažeš to ti je crveni karton,a sada i advokati budu zbunjeni glupostima kojima se aritmetičkom progresijom povećava količina sa godinama sjedog patuljka.

r.u.m.

I da je razvoj motora 100% dopušten opet bi onima koji zaostaju mnogo (Honda) trebala koja godina da ih dostignu jer se ne pravi motor u mjesec dana tako da Mercedes ne mora strahovat jedino bi im se Ferrari mogao približiti i to bi bilo za dobrobit cijele F1 zajednice.

Daijiro74

Ma stas poc govorit. Barem svijetlosna godina

Desmosedici

Ma ja mislim da momčadi na kraju više potroše dovijajući se kako zaobići ili izigrati pravila nego bi potrošile da im se dozvoli nesmetan razvoj. Toliko o troškovima, a druga tema su politika i interesi u F1.

najboljif1fan

Barem se nešto dobro kaže.

Vendetta

Ja mislim da je 52 istovremeno če povečati na 60.

wilson

Ajde, bar nešto. 32 tokena za sve.

Mario560

Mislim da je 25 ove godine..

MAXF1net

Ipak 32…trebalo je biti 25, ali su povećali.

Related Posts