Nakon nekoliko mjeseci u kojima se pričalo o povratku u oktanski cirkus, Renault je napravio još jedan korak prema Enstoneu i realizaciji svoje tvorničke momčadi nakon što je otkriveno da su potpisali pismo namjere kupovine Lotus F1 Teama. U izvještaju stoji:
“Renault Grupi i Gravity Motorsports S.a.r.l., podružnici Genii Capital SA, drago je što mogu objaviti potpis Pisma namjere vezanog za potencijalnu Renaultovu akviziciju kontrolnog udjela u Lotus F1 Teamu Ltd.”
“Potpis ovog Pisma namjere označava Renaultov prvi korak prema projektu Renault Formula 1 momčadi od sezone 2016. i produljenje od 38 godina predanosti brenda najvećoj svjetskoj motorsportskoj seriji.”
“Renault Grupa i Gravity će u sljedećim tjednima zajedno raditi kako bi na kraju ovaj početni pothvat preokrenuli u definitivnu transakciju pod uvjetom da su ispunjeni svi uvjeti između njih i drugih zainteresiranih strana.”
Iako su pregovori s Lotusom u posljednjim tjednima napredovali, vjeruje se da je posljednja prepreka prihod od komercijalnih prava Formula One Managementa. Renault smatra da su njihovi povijesni uspjesi i doprinos sportu kroz partnerstvo s Red Bullom osigurali dodatne prihode od Bernieja Ecclestonea, a koje je Britanac ranije spominjao. Pretpostavlja se da će Ecclestone na kraju sklopiti sporazum i tako francuskoj momčadi osigurati dodatne prihode kroz duži vremenski period, poput ostalih nekoliko momčadi na gridu.
Kada se dogovore svi uvjeti i realizira kupovina, momčad iz Enstonea će se moći fokusirati na dovođenje vozača koji će sljedeće godine praviti društvo Pastoru Maldonadu jer je Romain Grosjean najvjerojatnije potpisao za Haas F1 Team.
Renault je zadnji puta sa svojom tvorničkom momčadi u Formuli 1 sudjelovao 2009. godine te imaju bogatu povijest u ovom natjecanju, bilo da se radi o vlastitoj ekipi ili statusu dobavljača motora. Posljednja epizoda s tvorničkom momčadi je bila dosta uspješna, a isto se može reći i za partnerstvo s Red Bullom, kojem su isporučivali svoje V8 motore.
Renault je kao dobavljač motora osvojio 10 konstruktorskih naslova, dok su s tvorničkom ekipom osvojili dva naslova svjetskih prvaka.
Konacno,25 godina nisam propustio jednu utrku,ali ove sezone nisam pogledao ni ti jednu utrku.Jednostavno odlazak v8 motora i anemicnost renaultovih su me dotukli.Formula 1 bez Renaulta je nezamisliva,prije su barem imali pogonske jedinice ali potpuni
izlazak Renaulta bi bio veci udarac nego da Ferrari odustane.Svim fanovima Renault f1 i Renaultsporta( jedva cekam novog megane rs ilitiga kralja zavoja).
ALLEZ RENAULT F1 TEAM!!!!
Želim ga u plavoj-žutoj kombinaciji
Odlične vijesti!!! Nadam se da ce bit u bojama iz 2010. koja je najjača
Što se tiče drugog vozača, navodno je izbor pao na tri vozača:
– Jean Eric Vergne (od dostupnih francuskih vozača, Eric je najiskusniji)
– Esteban Ocon (najveći francuski mladi talent)
– Jolyon Palmer (prošlogodišnji GP2 prvak i aktualni Lotusov rezervni vozač)
Vergne je zbilja zaslužio priliku 🙂
iako je lotus zanimljiv i uspješan projekt, za kvalitetu f1 bih rekao da je bolja stvar dolazak tvorničke momčadi
šteta za grosjeana, francuz u francuskoj momčadi bi bila dobra kombinacija 🙂
također ovo bi mogao biti spas za alonsa! ja sam za 😀
Što više tvorničkih momčadi, to je uvijek bolje. Nema Grosjeana, ali bi mogao uletiti Francuz Vergne.
Ne bacaj bombe ma koji spas molim te,jedini spas mu je mirovina.
Smrdi mi na Alonsa 🙂
goni ih kvragu ovo je bernijevo ulizivanje renaultu nekako m se mora odužiti jer nema vn francuske. ostavi lotus đubre jedno
Ne znam znači li ti ovo išta, ali ovaj Lotus nema nikakve veze s onim iz prošlosti.
kristiću opet ti govorim pročitaj f1 info onda mi reci zašto nije na team lotus ok?renault se seljaka u f1 ulazi izlazi još od 1980 .
Mogao bih napisati svašta, ali ću vas radije podsjetit na jedan stari vic:
“Mujo” se vozi autocestom i suša radio, kad evo na radiu važne obavijesti za vozače:
“Želimo upozoriti sve vozače da na autocesti A22 jedan vozač vozi u suprotnom smjeru”.
Na to će sam sebi Mujo: “Da jedan, ima ih stotine…”
🙂