Pirelli je popustio sa svojim restrikcijama vezanim za pritisak u gumama na VN Italije nakon što su kritike dobili od vozača i momčadi. S obzirom na incidente na Spa-Francorchampsu, talijanska kompanija je jučer preporučila povećanje od 5 psi (0.344 bara) u minimalnom tlaku s kojima se na njihovim gumama može voziti ovotjedna utrka u Monzi.
Međutim, svjetski prvak Lewis Hamilton je upozorio da bi predloženo povećanje od pet psi moglo voditi do katastrofe zbog veće potrošnje guma, dok je Fernandu Alonsu bilo čudno što se tako značajan porast može uvesti bez testiranja na aktualnim mješavinama.
Nakon što su odlučili smanjiti brojke u četvrtak navečer, Pirelli je potvrdio povećanje od samo jednog psi (0.068 bara). To donosi ograničenje od 19.5 psi (1.344 bara) na prednjim i 21 psi (1.447 bara) na stražnjim gumama. Osim ovoga, Pirelli se predomislio i kada je riječ o ograničenju nagiba kotača pa je stupanj negativnog nagiba koje momčadi mogu koristiti također smanjen, i to na tri stupnja naprijed i dva straga kako bi se zaštitile gume.
Uz sve ove izmjene, Pirelli je preporučio da se grijači guma mogu koristiti samo do maksimalne temperature od 110 °C.
Pirelli zadržava mogućnost ponovnog mijenjanja svojih preporuka nakon današnjih slobodnih treninga.
Očito da ove Pirelli gume imaju problema sa konstrukcijom, tj. unutarnjom strukturom. Onaj vanjski sloj koji prianja za pistu se nakon određene kilometraže mora potrošiti i guma tada gubi svoje perfomase. Međutim. guma ne smije nikako eksplodirati niti se raspasti ako je došla ili ako je čak i prešla granicu preporučene uporabe.
pa na čemu to moraju vozači voziti? Govori se o nekim zatvorenim kokpitima, a koliko mi se čini postoji opasnost i od ovih budala iz Pirellija. I uz sve to rečeno je vozačima da ne pljuju po Pirelliju u javnosti?! Ne znam šta bi oni pohvale i čestitke nakon što su im prošli vikend pucale gume kod Vettela i Rosberga. A sada uvode neke velike promjene koje počinju zabrinjavati vozače poput Alonsa i Lewisa. I to još bez ikakvog testiranja?
Pirelli prodana dušo….
Jebate, pa ovo je samo dokaz kako nemaju POJMA o tome kako će im gume funkcionirati na domaćoj stazi! Katafakingstrofa!
Ovi me podsijecaju na nasu vladu
Da se boje potrošenosti ne bi tražili ove gluposti. Na ovaj način su mislili povećat čvrstoću gume koja bi se manje gužvala i čuvala unutarnju strukturu ali bi nasjedna površina bila manja kao i mehaniški grip. Jednostavno neka priznaju da su im gume loše konstruirani baloni koji mogu puknuti u bilo kom trenu.
dobro da nisu trazili odredjeni broj obrtaja i mapiranje PU….i jos, nisu naglasili dali zele espresso sa secerom ili bez…