Carlos Ghosn, predsjednik alijanse Renault-Nissan, dao je nagovijestiti da je njegova kompanija spremna prihvatiti raskid svog ugovora s Red Bullom za sljedeću, ujedno i njegovu posljednju godinu. Nakon napetosti koja traje nekoliko mjeseci zbog nedostatka performansi, o razlazu se priča već neko vrijeme, pogotovo s Red Bullove strane, a priča bi potvrdu trebala dobiti u narednim tjednima. Ghosn je otkrio da sportski odjel Renaulta također ne želi nastaviti suradnju s bivšim četverostrukim svjetskim prvacima.
“Analiziramo što ćemo učiniti”, rekao je Ghosn medijima na frankfurtskom autosajmu. “Bili smo jasni kada smo rekli da ne računaju na nas kao dobavljača motora. Što se tiče isporuke motora, postalo je jasno da niste spomenuti kada pobjeđujete, ali zato jeste kritizirani kada imate probleme.”
Mercedes svoje pogonske jedinice ne želi isporučivati Red Bullu pa će Austrijanci vjerojatno prijeći na Ferrari.
Renaultov vrh trenutno pregovara s Berniejem Ecclestoneom o većem prihodu po pitanju komercijalnih prava, a Ghosn je u međuvremenu rekao da budućnost njegove kompanije u Formuli 1 još uvijek nije riješena.
“Naša budućnost je predmet detaljne analize i pregovora. Ili ćemo napustiti sport ili ćemo pokrenuti vlastitu momčad. Još uvijek nismo donijeli konačnu odluku.”
Renault je najviše se zalagao za V6 PU a sad su među lošijima. A nemojmo zaboraviti da nisu iskoristili nijedan od žetona tzv. Možda analiziraju sve pa će za svoju momčad iduće sezone napravit dobar PU možda i bolji od Ferrarievog a možda sve padne u vodu..
Sve je moguće! Ne treba zaboraviti da smo i mi fanovi srali za stanje u F1 dok je RB dominirao. Tražili smo promjenu i dobili je! I opet ne valja. Haha
Baka mi je uvijek govorila: “Sinko, nije se rodio tko bi svijetu ugodio.” Kako li je samo bila u pravu. No, kada pokušavam sagledat situaciju u F1 ta uzrečica poprima neku novu dimenziju. Moje mišljenje je da Renault može najviše očekivat da mu Bernie dopusti da odradi obveze svojih ugovora i zatim se pozdravi s F1 dok je stari živ. Zašto mislim tako? Pokušavajući analizirat malo poziciju moći starog šerifa shvatio sam da nije dobro umanjivat’ utjecaj koji on ima. Naime, Gerard Lopez se uvalio u probleme samo zato što mu je pokušavao objasnit da ‘tamo negdje postoji bomba koja… Read more »
O kakvoj ti dominaciji red bulla pricas?
2010. 4 vozača u zadnjoj utrci za naslov
2011. Red bull dominantan
2012. Najbrži mclaren ali nepouzdan i kvarljiv. Seb i alonso do zadnje utrke
2013. Dominacija tek drugi dio sezone kad su se svi okrenuli za 2014. I promjenu pravila.
Toliko o dominaciji
Znači situacija se razvijala na slijedeći način: Renault nije ispunio Red Bullova očekivanja. Red Bull se zatim počeo nekorektno odnositi prema svom partneru. A onda se Renault počeo nekorektno odnosit prema njima – mislim na nekorištenje tokena koji im stoje na raspolaganju. Sada Renault ima svoj trenutak budući da Ferrari nije u mogućnosti opskrbljivati Red Bull i Toro Rosso istovremeno. Šest timova im je previše. Red Bull je u situaciji da ostane bez ikakve pogonske jedinice. Situacija je sada jako napeta i odjednom je Renault opet u pregovorima s Red Bullom. Vjerojatno pod utjecajem FOMa jer bi najgori scenario mogao… Read more »
Neka sklope dogovor sa Hondom! 😀 Šalim se malo, dobro zboriš iako po meni RB nije ni zaslužio Renault više.
Renault je imao odlične atmosferce. I V10 i V8 su se naosvajali naslova. To niti je slučajnost niti je do samih bolida. Za naslove je potrebna uspješna simbioza jednog i drugog. Francuska konjica ima sve skupa 168 pobjeda s tim da nekoliko od starih turbaka. Renault je prvi uveo turbo kompresor u F1 davne 1997. E to je bila nepouzdanost. 🙂 😛 Zatim je 1979. na stazi Dijon odvijao najbolji dvoboj ikad između Rene Arnouxa u Renaultu i Gilles Villeneuvea sa rednom 12icom za drugo mjesto i time zasjenili prvu pobjedu jednog turbo motora u F1 kojeg je do cilja… Read more »
Gore treba pisati 1977., ne 1997., haha. Vraaaaatiteeee naaaaam eeeeediiit!!!
istina. nije se bas hvalilo renault.
samo se pričalo o red bullu i vettlu.
a sad kad je banana samo se priča o renaultu.
Možda zato jer je i onda renault imao najslabiji motor. A sad su napravili slab i potpuno nepouzdan. S druge strane SV i RB su otvoreno bili protiv novih PU-a a renault je navijao za iste.
Istinu zboriš, ne zaboravimo i najskuplji su bili! a RB nikada nije zvanično bio njihova tvornička momčad, već kupac kao i ostali, pa što nisu to spominjali Lotusu ili Caterhamu, da ih ne reklamiraju dovoljno, he, he! Naravno da su bili najviše uz RB kad su oni osvajali prvenstva s tim motorom, ali im nikada nisu dali previše upliva na njihov teritorij, i vodili su svoju, odvojenu politiku, što si prikazao u usporedbi želja za novim motorom između tima i proizvođača.. I kao što kolega Schumi1 kaže, imali su Infiniti u nazivu, a to je auto za američko tržište, pa… Read more »
Šta će vas spominjati za pobjede. Pa nisu ni one došle zbog vašeg motora, koji je i tada bio najslabiji.
A malo vam je što su vam Infiniti izreklamirali. Da nije bio na Red Bull-u, nebi niko ni čuo za taj brand. Jbg, sami ste krivi. Mogli ste reklamirati Renault umjesto Infinitija. Ili jedno ili drugo. Ne može oboje.
Slažem se s njim u 7 godina suradnje 4 konstruktorska i 4 vozačka naslova i onda zadnje dvije godine javno sramote Renault.Uostalom i Red Bull snosi krivicu za loše rezultate s renaultom jer u drugoj polovici sezone u 2013. ostale momčadi nisu pretjerano davale truda za razvijanje trenutnog bolida već su se prebacili na iduću sezonu s V6 hibridnim sustavom,tu i leži vettelov niz od 9 pobjeda.Red Bull je izgubio dosta novca u zadnje dvije sezone ali nisu jedini,sramotan oproštaj od Renaulta,…
Nije fer ni od Renaulta da cilu sezonu nisu iskoristili nijedan toke, da probaju bar malo motor poboljsat
Slažem se u potpunosti s tobom, ali također treba pogledati i drugu stranu tj. Renault.
U slučaju da će imati sljedeće sezone svoju momčad, u tom slučaju eventualna poboljšanja skrivaju kao zmija noge.
Možda ih čuvaju za zadnju utrku ili dvije koje bi im poslužile kao svojevrsni test poboljšane pogonske jedinice , da u tom slučaju Rb-u ne otkriju previše.
Gledajici to tako, onda oni od pocetka sezone znaju da ce uc samostalno u F1 i najmjerno bojkotiraju RB da bi ovi raskinili ugovor sa njima ranije. Neznam zasto bi onda ocekivali sta drugo osim kritika na njihov racun