Britanski Autosport prenosi informaciju da Red Bull sljedeće godine neće koristiti Renaultove pogonske jedinice. Odnos austrijske momčadi i francuske kompanije su u posljednjih godinu dana obilježile brojne svađe nakon problema s pouzdanosti i nedostatkom snage Renaultovog pogonskog sustava. Red Bull Racing sa svojim dobavljačem motora ima ugovor koji traje do kraja 2016., ali Autosportovi izvori su prilično sigurni da veza neće potrajati i sljedeće godine.
Vjeruje se da je Red Bull izdao dokument u kojem traži prekid partnerstva koji će Renault prihvatiti. Ovaj potez austrijske momčadi se dogodio u vrijeme održavanja trkaćeg vikenda u Italiji, gdje su vozači Daniel Ricciardo i Daniil Kvjat uzeli svoje sedme motore sezone, što je rezultiralo velikim kaznama.
Red Bullove realne opcije ostaju Mercedes i Ferrari, i to već za sljedeću sezonu.
Renaultova budućnost u Formuli 1 je još uvijek predmet brojnih rasprava – pretpostavlja se da Francuzi sljedeće godine ne žele biti samo dobavljač motora pa bi bez Renaultovih pogonskih jedinica najvjerojatnije mogao ostati i Toro Rosso. Prema tome, ostaju dvije mogućnosti: kupnja Lotus F1 Teama ili napuštanje Formule 1 u cijelosti, za što isti izvor tvrdi da ostaje mogućnost.
Bernie says: Welcome to my world, world of F1 … hehe, salu na stranu ali Red Bull ce imati ozbiljne probleme …. ako je McL morao preci na Hondu jer su tvrdili da nemaju isti motor ko i Mercedes ne vidim da ce puno bolje proci i Red Bull … ako i privremeno predju na Ferrarijeve masine morat ce ubrzo pronaci “nezavisnog” proizvodjaca … po sadasnjim pravilima to nije opcija cak niti za superbogati VW
Horner : piškit ću…….. ma ne, kakit ću………
Izgleda da je Arai u pravu, da nije lagao da je Honda jača 25 KS od Renaulta. To se odnosi samo na motor s unutarnjim izgaranjem a ne cijelu PU. Hondin veliki problem je ERS i ta dodatna snaga. Ne znam kako to ne mogu riješiti. Izgleda da bi ih spasio jedino Nikola Tesla.
Ako je istina da im ERS be radi onda objasnjava zaostatak jer ers sam nosi 160bhp sto iznosi oko 2.5sec po krugu. Teoretski kad bi im ers radio bili bi daleko ispred renaulta.
To sam ja komentira u clanku di je to izjavia, pa su se strucnjaci nasli pametovat. Provlem je sta retaj Arai ne zeli pristat na to da McLaren ucestvuje u razvijanju ERS-a. Mislim kad bi njih pustili da cackaju malo po sistemu da bi to brzo profunkcioniralo
Hondin motor nisu uzeli u obzir? Pa jači je 25 konja:)))
ne davamo mi motore bilo kome! 🙂
Bome, tak je.
zekoHONDA, bilo bi bolje da nedajete motore nikome, čak mi McLarenu.
Sebičnjaci,sve bi zadržali za sebe. 😛
Ma da bar ponovno dođe BMW ili Toyota
Ma vratite V8 motore ukinite Kers i DRS vratite Bridgestone gume i rijesili ste sve muke… Onda bi opet poceli gledati prave utrke kao 2010
Zasto stonke a ne Michelin?
samo mutni poslovi u f1 ,ako će dogodine renault doći u f1 onda nek oni kupe lotus i stave mercedesove motore .
znači red bull ferrari, ko 2006.
Totalno sam zaboravio da su prvu godinu imali ferrarijev motor, a i red bull ferrari bolje zvuci od red bull mercedes
Ha pukla ljubav, ako je ovo istina i RB je aktivirao klauzulu nekonkurentnosti prije nego je Renault potrošio tokene onda sigurno imaju potpisanog novog dobavljača. Mislim da bi Renaultu najbolje bilo kupit Lotus indirektno preko “grupe investitora” nastavit koristit mečkin motor, izaći iz formule na godinu dana. U međuvremenu nesmetano razvit svoj motor, pa onda ponovo uć 2017. Ako može Honda nesportski, nefer navlačit pravila mogu i oni.
Ima logike. Renault ima najviše tokena, a ništa nisu trošili. Čak se priča da nove specifikacije neće biti ni u Rusiji. Zato su Red Bull i Toro Rosso radili dvostruke promjene motora u Italiji; Remi Taffin je rekao da si žele napraviti zalihu motora za cijelu sezonu i da više ne moraju uzimati nove i odrađivati kazne (a što je s novom specifikacijom?). Toto Wolff s druge strane uopće nije zabrinut mogućim gubitkom jednog kupca (Lotusa). Tvoja priča bi mogla držati vodu. Kupe Lotus, ostave Mečkin motor u njemu (Renault – Mercedes suradnja na polju cestovnih automobila bi tu mogla… Read more »
a što je to honda ‘nefer’ i ‘nesportski’ radila, a da nije i renault?
Pa prvi su iskoristili nabrzinu promjenjeno pravilo o kažnjavanju izmjene PU, pa imaju nove PU za koje nisu gubili mjesta na gridu. Nefer i nesportski je što su zbog NJIH mjenjali pravilo i poklonili im još jedan motor, prije toga dali tokene da nebi bili jadniji nego što jesu. Mogli su bit još veće blato pa isti vikend promjenit 5 PU-a a ne 2. Razmisli kako bi bili jadni da im ne popuštaju.
Pa prvi su iskoristili nabrzinu promjenjeno pravilo o kažnjavanju izmjene PU, pa imaju nove PU za koje nisu gubili mjesta na gridu.
-i renault koristi isto pravilo.
Nefer i nesportski je što su zbog NJIH mjenjali pravilo i poklonili im još jedan motor
-mogu se složit. mada, u 2014. su imali svi 5 motora, pa sad i mi imamo 5. i opet nema pomoći.
prije toga dali tokene da nebi bili jadniji nego što jesu.
-ovo je ok pravilo, jerbo će za 2016. imat isti broj tokena ko i ostali.
@zgrobnika. Eto ti si prava postenjaca, pa ti to nebi iskoristia
Nisam ni napisao da ne bi iskoristio rupu u pravilniku. Nego da je nesportski to je kao stara narodna ja tebi dam prst a ti uzmeš cijelu ruku. Iskreno sam navijao za to da honda napravi dobar stroj i imali su priliku razvijati cijelu godinu ali su me razočarali na svim nivoima. Najviše Arai san s svojim izjavama.
Ima logike. A to je ujedno i potvrda da su toliko fulali sa motorom da ga ne mogu ispraviti tokenima. Treba potpuno nanovo uraditi motor.
Danas na sky sportu kazu da je lotus vec kupljen od strane renaulta. Jos se samo cekaju neke “sitnice” prije konacne objave.
Ja isto mislim da je to gotova stvar.
hmmm, pocetak kraja formule 1? bas me zanima rasplet i kakve ce posljedice biti ako samo 3 dobavljaca ostanu, a mozda i dva ako honda ipak odustane….
brajo, Renault dolazi dolazi kao tvornička momčad 🙂
Allez Renault f1 team!!