Arai: U pogledu McLarenove šasije jako se mučimo

Kako se mukotrpno partnerstvo između McLarena i Honde nastavlja s novim slabim rezultatima iz Suzuke, Yasuhisa Arai kaže kako okrivljavanje samo jedne strane treba prestati.

Pred najvišim dužnosnicima japanskog proizvođača na Hondinoj stazi, novi savez s McLarenom se pojavio na rubu raspadanja. Jenson Button prijeti mirovinom, Fernando Alonso naziva Hondin motor sramotnim, a i ranije ovog mjeseca u Monzi napad na Araija tijekom press konferencije je protumačen kao upravljan od strane McLarena.

Kada je upitan kako stvari stoje između McLarena i Honde, Arai je za španjolski El Pais u Japanu izjavio:

“Komunikacija je vrlo dobra i svakim danom sve bolja. Ne razumijem baš uznemiravanja i napade koje sam proživio ranije, posebno u Monzi gdje sam podvrgnut grubom ispitivanju.”

Arai se prisjetio Monze, gdje su većinom britanski novinari od njega zahtijevali da se ispriča McLarenu zbog svoje bijedne pogonske jedinice i da razmotri napuštanje projekta.

“Honda je svjesna razlike između nas i top momčadi, i znamo što radimo da bi se poboljšali. Tužan sam i žao mi je da mi snosimo svu krivicu,” dodao je Japanac.

Sve više djeluje kako partnerstvo između McLarena i Honde puca, ali šef momčadi Ron Dennis je inzistirao u nedjelju kako usprkos svemu britanska momčad i japanski proizvođač ostaju ujedinjeni.

Na pitanja vezana da li Honda uživa potporu McLarena, Arai odgovara:

“S tehničke strane, da. Ali ako se mogu i smijem referirati na Monzu, oštrina novinara nije smjela dosegnuti takav nivo. Naravno da smo i mi razočarani, ali takva negativnost ne pomaže.”

Na pitanje da li očekuje više od McLarena, Arai dodaje:

“Iskreno, da. Odgovornost momčadi je da ne stvara situacije poput ovih. Kao jedna momčad moramo učiniti sve što je u našoj mogućnosti da ostanemo ujedinjeni i da ne stvaramo podjele. Honda je uvijek bila iskrena, objasnili smo gdje smo i gdje se moramo poboljšati, ali to nismo napravili kao jedna momčad i bilo bi bolje da smo to svima rekli.”

Arai je priznao da su prekasno uvidjeli da bi bilo bolje za Hondu da su na pogonskoj jedinici radili iza scene ove godine, a ne ispred grubih reflektora Formule 1.

“Znali smo da će biti jako teško, ali istovremeno biti ovdje u 2015. nam je omogućilo da naučimo puno. Ali opet, nije sva odgovornost na motoru. U pogledu šasije projekt se jako muči,” rekao je Arai.

Japanac je također priznao kako je Hondin motor s unutarnjim izgaranjem vrlo dobar, ali veliki problem je s obnovom energije, zbog koje su na stazama poput Suzuke s dugim pravcima vozači u nekim trenucima gubili i do 160 konjskih snaga.

“Riješiti to ove godine će biti vrlo teško jer to zahtijeva redizajn. Ali već radimo na tome s pogledom na sljedeću sezonu,” dodaje Arai.

15 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Zeus

Sam si je kriv za Monzu, jbg. biranje mjesta za intervju i to samo za japanske medije unatrag nekoliko utrka, normalno da su ga dočekali na nož, pogotovo Britanci, čim se ukazala prilika. Bez obzira govori li istinu sada Arai ili ne, on je svoja predviđanja i obećanja zgazio. Samo na osnovu toga bi trebao letit, kako je inžinjer po struci, nakon testova u Barceloni i dalje sramotio sebe i McH sa tim izjavama? Znao je još onda, bez obzira na pregrijavanje sistema da će baterija u najboljim uvjetima biti prazna na pola kruga, negdje i prije-to publika nije znala,… Read more »

stari lisac

Nekako više ne vjerujem Arai-ju

Jester

Ništa od svega toga se ne bi događalo da nisu prije početka sezone spektakularno najavljivali borbe za postolja i predstavljali se kao jedina prijetnja Mercu. I nitko ne bi ni riječi rekao zbog ove loše sezone jer realno gledajući, bilo je i više nego za očekivati da će se to dogoditi. A sad, pred sam završetak sezone traže se krivci i upire se prstom, prebacuje se loptica s jedne na drugu stranu ne shvaćajući da su si upravo oni sami najveći krivac zbog preoptimističnog i nadobudnog PR-a prije početka sezone. S druge strane, uopće ne dvojim da se ta situacija… Read more »

zekohonda

još ga nisu smijenili….
ovakve su najave bile:
http://www.motorsport.com/f1/news/honda-targeting-wins-for-mclaren-return/

jbutton

Istina je vjerovali ili ne ovaj motor honde kao što sam već i govorio je jedan od najjačih na gridu samo taj električni paket kojeg su japanci po meni nekako traljavo i naivno skrpali uopće ne prati primarni stroj i u tome stvarno i je cijeli problem!! S druge strane treba reći i to da su japanci krenuli u cijeli ovaj projekt s budjetom stare slave i čini mi se da su se jako precijenili i zato im se sad crvene obrazi! Nažalost to su izgleda shvatili dosta kasno jer današnja F1 je puno sofisticiranija od dalekih godina njihove vladavine… Read more »

stari lisac

eh kolega, koliko sam tek ja udaraca primio zbog objašnjavanja ljudima takvih “sitnica” od 160 KS… Pa onda Zeus, pa onda… nećemo dalje… No, živi bili pa vidjeli!

Luka Tunjić

Oglasija se Arai-san!

Sve u svemu, ovo bi mogla biti jedna sapunica koju ćemo slušat do kraja ove sezne a možda i preko zime 😛

Brzi Gonzales

Da ovaj gospon Arai kojim slučajem nije obiteljski vezan s gospon Stefanom Domenicalijem! I dotični gospodin dok je bio u Ferrariju dijelio je novinarima nebuloze ! 😂

avalon

zanemarimo osvajanje titule 2007. pod domenicaliem i pripišimo je inerciji koju je tim ima od prije ne pod domenicalijem iakko je tada bija na čelu tima . 2008. se massa do zadnje trke borija za titulu no neka je i to rezultat inercije . 2009. je bila turbulentna za ferrari , massa nesrića u mađarskoj ( 2 trke ga je minja badoer , preostale fisico … bodovno , plasmanski totalna šteta obojica ) , kimi “pospan” prvi dio prvenstva . je li možda prva prav sezona domenicalia 2010. kad je doša fernando ? ako je onda … alonso 2. sa… Read more »

Mr.Spaceguy

Popravite ERS i napredak ce automatski biti 160bhp.

Ferrariforever

.sječam se kako je večina ovdje na početku sezone veličala ovo partnerstvo i to do instant naslova svejtskog prvaka a samo malo detaljnji pogled je govorio da je pred McLaren-Hondom teška sezona što se upravo i događa. Optužbe su, za razliku od prije par dana, sad več krenule u oba smjera i to zasigurno ne miriše na dobro.

Sheldon cooper

naravno da ne mirise na dobro, mcl vec drugu sezonu nema naslovnog sponzora, ocekuje ih i smanjenje budzeta za sl sezonu, a imaju jako los auto, ne samo los pu, nego i sasiju, sto bi se reklo gori im pod nogama, ocekivali su dobru sezonu a ovo im je jedna od najgorih u f1, a to nije nesto sto ce privuci velike sponzore, zbog toga i ovo javno kritikovanje honde…

F1 fan

Kada sam ja nedavno napisao kako im i šasija ne valja da se alonso muči pametni lhudi su mi dali minuse

stari lisac

I ti i dalje vjeruješ Arai-ju?

wilson

Honda u Japanu, McLaren u VB….problem. Poznavanje jezika, problem. Harmonija motora i sasije, problem. Primjer RB-a i Renaulta je demonstracija sto i kako ne valja sto se tice suradnje. Iako sam misljenja da je Arai nije dorastao zadatku,mozda me razuvjeri iduce godine, u pravu je kad kaze da su ovu godinu trebali raditi u pozadini a ne prozivljavati ovakav debakl nakon bombasticnih najava.

Related Posts