Mercedesov vozač Nico Rosberg je ponovno bio najbrži na stazi Spa-Francorchamps. Nijemac je postavio vrijeme od 1:49.385 zahvaljujući kojem je bio tri desetinke brži od timskog kolege Lewisa Hamiltona. Treći je i na drugom slobodnom treningu bio Red Bullov vozač Daniel Ricciardo.
Aktualni svjetski prvaci su na drugom slobodnom treningu pokazali još bolju formu te su povećali svoju prednost u odnosu na suparnike. Veselje je pola sata prije kraja umanjilo puknuće stražnje desne gume na bolidu Nice Rosberga. Nijemac je nakon toga izgubio kontrolu na pravcu prije Blanchimonta, ali je imao dosta sreće jer nije bilo nikakvog kontakta s ogradom ili drugim vozačima. Suci su pokazali crvenu zastavu, a uzorci sa staze su poslani u Pirelli. Talijani će kasnije otkriti i obznaniti uzrok raspadanja stražnje desne gume.
Iako su zaostaci u odnosu na Mercedes veći nego na prvom slobodnom treningu, Red Bull je zadržao dobru formu – Ricciardo i Kvjat su zauzeli vrlo dobro treće i četvrto mjesto. Peto vrijeme je zabilježio Kimi Raikkonen u Ferrariju, a slijede ga Nico Hulkenberg u Force Indiji i Romain Grosjean u Lotusu. Francuz je u posljednjim sekundama treninga svoj bolid zaustavio na stazi zbog problema s pogonskom jedinicom.
Par minuta nakon što je nastavljena akcija na stazi poslije incidenta Nice Rosberga, Marcus Ericsson je izazvao drugu crvenu zastavu poslijepodnevnog treninga. Šveđanin je izgubio kontrolu na rubniku te je nakon toga udario u ogradu. Sauberov vozač je prošao bez ozljeda, a suci su pet minuta prije kraja označili zelenu zastavu i nastavak treninga. Krug najbrže desetorice su zatvorili Felipe Nasr i Sebastian Vettel.
Williamsovi vozači su ponovno, vjerojatno namjerno, ostali u sjeni svojih suparnika; Bottas je bio tek 14., a Massa 16. Isto se ne može reći za Buttona i Alonsa koji su danas iza sebe ostavili samo bolide Manor Marussije. Britanac i Španjolac su zbog višestrukih promjena komponenti pogonske jedinice dobili kazne od 25, odnosno 30 mjesta, pa će u sutrašnju utrku krenuti iz posljednjeg startnog reda.
1 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m49.385s | – | 19 |
2 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m49.687s | 0.302s | 23 |
3 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m50.136s | 0.751s | 15 |
4 | Daniil Kvjat | Red Bull/Renault | 1m50.399s | 1.014s | 18 |
5 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m50.461s | 1.076s | 23 |
6 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m50.461s | 1.076s | 21 |
7 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m50.489s | 1.104s | 21 |
8 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m50.709s | 1.324s | 18 |
9 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m50.928s | 1.543s | 24 |
10 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m50.940s | 1.555s | 23 |
11 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m50.971s | 1.586s | 21 |
12 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m51.037s | 1.652s | 24 |
13 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m51.117s | 1.732s | 25 |
14 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m51.250s | 1.865s | 25 |
15 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m51.317s | 1.932s | 16 |
16 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m51.588s | 2.203s | 26 |
17 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m51.854s | 2.469s | 16 |
18 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m52.570s | 3.185s | 14 |
19 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 1m54.065s | 4.680s | 17 |
20 | Roberto Merhi | Marussia/Ferrari | 1m54.253s | 4.868s | 14 |
Treći slobodni trening se vozi sutra u 11 sati.
The debris is quickly cleared under red flags as Rosberg walks back to the pits #FP2 #BelgianGP #F1 pic.twitter.com/LQfVD2413J
— Formula 1 (@F1) August 21, 2015
RED FLAG: @Ericsson_Marcus loses control on the kerb and skids into the barriers. "I hit the wall quite hard. Sorry" pic.twitter.com/EX4zcadKIB
— Formula 1 (@F1) August 21, 2015
Postolje-Hamilton,Riciardo i Vetel samo neznam kojim redosljedom druga dvojica.
Ti vec znas ko ce dobit,svaka cast.
hvala,hvala ako te još što zanima pitaj.
Evo kad me to predviđanje ide tako dobro dodao bih još nešto: Poručujem svim fanovima Mclarena i Alonsa da se opuste jer da će Honda biti ovakva cijelu godinu možda na kojoj uličnoj utrci uzmu koji bod,jer će izgoriti ako budu očekivali čuda.Morate se moliti da Honda uspije smanjiti zaostatak u 2016 sa ovako malo testiranja.
Na kojim to jadnim gumama voze, treba tu promjene ovo danas je bilo smijesno za gledat.
Rosberg pobjeđuje..Ham će oped puknut i eto nam uzbudljivog završetka sezone lol
vratite masta kink
S kim se boriš ti?
Nema se tu sto puno komentirati. Znamo tko je pri vrhu,znamo tko slupa najvise bolida,znamo tko je na samom zacelju kao i tko se uz sve nadogradnje nikako ne moze maknuti s predzadnjeg mjesta unatoc uvjeravanju gospona iz Honde da je motor sad jednak po snazi sa Ferrarijevim. Kojim modelom Ferrarija? F360 Modena mozda? Koji flop.
grozni bez fp1 za 8 desetinki brži od pastora. đe si avalone, analiziraj ovo!
Cekaj doc ce. Lista sad wikipediu da nam moze napisat neke brojeve iz proslosti sta svi vec znamo i koji nemaju veze sa sadasnjostibi buducnosti
sićaš li se Daijiro74 da li sam i kada ja tebe “proziva” na portalu ? pitam se zašto nisam , a zašto i koji je razlog tvoga prozivanja ? vjerovatno prilika da pokažeš svoju superiornost nadamnom . hondisto moj ako misliš da je wikipedia jedini izvor informacija onda si poprilično neinformiran o izvoru informacija 🙂 🙂 🙂
Di ti to vidis da sam ja tebe prozva? Nigdi u mom postu ne pise tvoj nick…
a da ti analiziraš kako je uprkos velikoj nadgradni McLH pastor opet bija brži od buttona 0,5 s , a od fernanda 1,2 s moj zekohonda 😉 u analizi ti može pomoč i hondista Daijiro74 pa makar i uz pomoč wikipedie mada virujem da mu ona ne treba jer on sve bitne podatke vezane uz sadašnjost i budučnost F1 ima u glavi za razliku od mene kojem to treba . možda svima objasni i da je hondin motor najsuvremeniji , tehnološki najnapredniji pa će stoga “pomest” konkurenciju ove sezone … ili je možda revidira mišljenje posli ovih 10 trka ?… Read more »
evo jesam! daklem, analiza:
mclaren honda je katastrofalna tako da i loši maldonado u osrednjem lotus-mercedesu je osjetno brži. zadovoljan?
sad ti o grosjeanu i pastoru u fp2!
zekohonda … zbog RAZBIJANJA bolida pastor nije ima puno koristi od FP 1 , u FP 2 je uša opreznije da se ne desi neki novi incident i zbog toga je ima za 0,8 s lošije vrime od tim kolege koji je zbog palmera propustija FP 1 . fala ti šta si me ti prvi prozva , a Daijiro74 ti se pridružija šta je nekakav pokazatelj koliko “žulja” kad ste vas 2 u pitanju ( ma i kad su neki drugi bili ili su još uvik prisutni ) . želija bi bit dominantan , pametan , znalac , a onda… Read more »
@avalon – što se tiče analize, mogo si i spomenut koliko je pastor prosjedio u boksu dok su popravljali bolid. da si gledo fp2 to bi sigurno naveo. -za prozivanje. – nema na čemu i drugi put. -poznavaoci, znalci, tupavost, 120 % – standardni avalonov obrambeni mehanizam. zjev. -ericsson je ispodprosječni paydriver. što se tiče udesa i problema još uvijek je daleko od pastora. -onda ih valjda nisam omalovažava kad sam prethodnih sedmica pisa neke komentare na njihov račun ili – nisi. zar sam ikad napiso drugačije? -wikipedija – ti se zajebavaš, ali po tvom pisanju bi se složio sa… Read more »
Opreznije, puno opereznie. da si gledo fp2 ( iz prilozenog vidim da nisi) vidio bi koliko pastor vozi na granici. Tako da dragi avalone tvoje isprazne statistike ( koje nemaju veze sa vezom uopce ne drze vodu) Grozni koji nije vozio ga je pobjedio i za cudo nije razbio bolid. Tako da bih ti dao prijedlog da se posvetis detaljnijoj analizi a ne budes povrsan kao do sada i palis vartu, sto ocigledno zelis. I da, imas vremena, na pretek, daj si truda i neku pametnu analizu, jer sigurno mozes bolje, bar se nadam 🙂
Avalone, ti trebaš analizirati pravopis Hrvatskog jezika
-zahvaljujem na analizi (kakvojtakvoj).
– što me žulja, nisam shvatio?
-što se tiče prozivanja-nema na čemu, i drugi put.
-što se tiče pametovanja, znalaca, tupavosti, 120 % – uvijek iste fore, uvijek isti obrambenih mehanizam. zjev.
-marcus je ispodprosječni paydriver, ali zasad je daleko od pastora što se tiče krša & loma.
– ‘onda ih valjda nisam omalovažava’ – nisi, zar sam ikad to napiso???
-wikipedija – slažem se, premda si ti sarkastičan.
glupi komentari. napišem poduži post (za moj ukus) i onda nestane . i onda kraći pa se opet oba dva vide.