Četiri dana nakon VN Belgije, u kojoj je Lotus došao do postolja s Romainom Grosjeanom, britanska momčad i njihovi bolidi konačno imaju dozvolu za napuštanje Spa-Francorchampsa i odlazak u svoju bazu u Englesku. Transporteri i sva oprema ekipe iz Enstonea je bila zapečaćena od strane sudskih ovršitelja zbog tužbe koju je pokrenuo nezadovoljni bivši rezervni vozač Charles Pic.
Francuz je tražio 750 000 eura nagodbe zbog kršenja ugovora koji mu je prošle godine garantirao više vremena u Lotusovom E22, a vjeruje se da Pic nije jedini kojemu je momčad iz Enstonea ostala dužna. Unatoč svim problemima, Lotus sada ima dozvolu za napuštanje Belgije, a francuski Canal Plus prenosi:
“Iako rasprava između Lotusa i Pica nije potpuno riješena, napredak je postignut.”
Napredak bi mogao biti onaj u pregovorima između Lotusa i Renaulta jer se vjeruje da je francuski proizvođač sada bio konkretan; Auto Hebdo tvrdi da Renault nudi 7.5 milijuna eura, a dodatnih 50 milijuna eura bi Lotusovim trenutnim vlasnicima bilo isplaćeno tijekom sljedećih 10 godina. Renault bi tada posjedovao 60% momčadi, a četverostruki svjetski prvak i Renaultov ambasador Alain Prost bi se pridružio s 10% u ugovoru sličnom onome kakav imaju Niki Lauda i Mercedes.
Gerard Lopez bi navodno zadržao 30% vlasništva, a u Lotusu sada drže fige kako bi se ova saga konačno okončala i koja će momčadi, koja se nalazi u ogromnim financijskim problemima, osigurati svjetliju budućnost.
“Renault bi dočekali raširenih ruku”, rekao je Lotusov direktor trkaćih operacija Alan Permane. “Imamo odličan odnos s Mercedesom, ali bilo bi fantastično ponovno biti tvornička momčad.”
Ovo je puno konkretnije od naših nagađanja – http://www.autosport.com/news/report.php/id/120532
Zaboravljaš da je po toj logici Honda mogla raskopat prošlogodišnji McLaren s Mercedesovom pogonskom jedinicom. To se očito nije dogodilo.
E to bi bilo zanimljivo – prost vs lauda…. sve bi se dimilo
Lik je genijalac, traži 750 tisuća odštete a čini mi se da Romain i Pastor voze za milijun. Kad bi ovo bilo moguće u Hrvatskoj ja bih mogao pozatvarat nekoliko firmi odmah sutra. Žao mi je ako ovo bude utjecalo na pripreme za Monzu.
Što se tiče kupnje Lotusa sve mi je ovo sumnjivo. Infrastruktura u Enstoneu vrijedi puno više od navedenih brojki. Nije mi jasno ni Gerardovo zadržavanje 30% vlasništva. Možda želi sačuvat Lotusov brend u formuli 1. Tko zna…? Bilo kako bilo, ono što sada ne znamo saznat ćemo jednog dana. Nadam se uskoro.
Renault bi platio dugove, ne preuzimaju tim za “samo” ove navedene cifre.
Nije to ona hrvatska šema “za kunu” 😀
U tome i jest problem, Renault ne želi preuzet dugove na sebe. Gerard je čovjek kojem je novac posao a automobili strast. Ne vjerujem da će pristat na preuzimanje bez mogućnosti da se riješi financijskih gubitaka. To se jednostavno ne uklapa u njegov poduzetnički karakter. U svakom slučaju, vidjet ćemo.
Možda zato Renault i čeka tak dugo sa tokenima 😀
Ipak prvo treba kupit Lotus, raskopat jedan bolid i izbliza vidit kaj je to tak posebno u Mercedesovom PU 😀
Budući da su u automobilskoj industriji u nekakvoj simbiozi s Mercedesom (dijele motore i šasije), onda ovo što si ti napisao nekoga možda ne bi čudilo. 🙂
kako je sve to jednostavno … samo kupiš bolid , sportsko auto , raskopaš ga , vidiš koncepciju , konstrukciju i bez ulaganja u razvoj , trošenja novca na to uz malo truda pariraš najboljima . sad mi je jasno kako kinezi ( jer oni bez pardona i naknada ikome kopiraju sve živo ) proizvode replike ferraria , lamborginia , porschea i drugih supersportskih auta . čudi me kako nekom njihovom miljarderu ili kompaniji npr loncinu koji proizvodi motore , generatore motorkotače itd prije nije palo na pamet da kupe lotus , raspu ga “od glave do pete” , iskopiraju… Read more »